Mám jejich kompletní systém na WR a funguje (po přetryskování karburátoru) výborně. Zvuk je šílenej, naprosto nepoužitelný pro normální ježdění. I když jsem nadšenej z toho výkonu navíc, tak kvůli zvuku to asi přehodím zpátky na sériovku.
Ovšem laděný výfuk na stříkačku je něco jiného a chtěl bych vidět křivku z dynojetu, jak to jede. Bohužel jsem viděl jejich nerezový koncovky na Wildstaru a pán s tím měl obrovský problémy a i když se v D&K snažili, nešlo to naladit bez propadů. A to je karburátor. Myslím si, že na tomhle se moc šetřit nedá a pokud chci vyšší výkon resp. jiný průběh krouťáku, nižší váhu a snesitelný hluk (i na celodenní ježdění - nejen pár hodin), tak těch osvědčených řešení moc není.. Udělat hlučnou koncovku, která nejenže nepřinese žádné pozitivní změny ale dokonce křivky rozhoupá, to umí každý.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Vjetrnik napsal(a):
nejsem fanda laďáku u GS...na takové motorce nemá co dělat...
Tohle mne fakt pobavilo jeste chapu ze bez homologace na cestovni motorce nema co delat,ale takhle odepsat vsechny ladaky je maso
Upravil lysak dne 01.04.2010 11:38
1. u verze s katem při výměně jen koncovky ušetřích nějaký ten gram hmotnosti, ve výkonu půl koně (jestli vůbec) a moto dělá akorát větší kravál
2. pokud člověk překope celou soustavu včetně svodů, KNka a otevřené koncovky získá pár koní (jsou potřeba?), stoupne spotřeba (s laďákem se jezdí brzda plyn ), klesne životnost
A navíc v zatáčkách to stejně člověka nezrychlí a rovně umí jezdit i opice v cirkuse....
Hele já tomu docela rozumím. Vjetrník má motorku na dálkový touring ve dvou, už to je s laďákem obvykle problém. Nikdy jsem neslyšel o ženský, která by chtěla jet na 2 týdny a 6 hodin denně poslouchat řev laďáku. Je to nepříjemný i pro jezdce, natož pro spolujezdce, který sedí o hodně blíž koncovce.
Druhý fakt je v tom, že když jezdíš po místech, kde není úplně ideální aby o tobě všichni věděli kilometry daleko (třeba i v Alpách po horských cestách), nemluvím hned o lesích, tak je někdy lepší mít tichou motorku a někdy bych byl nejradši, kdyby ta motorka byla elektrická Bohužel Evropa není Afrika, kde je to každému jedno, jak to řve..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jediný důvod, proč si pořídit laďák se svodem (samotná koncovka je podle mě nesmysl) je v případě, když člověk jezdí offroad. Opravdu změna krouťáku v nízkých otáčkách je tak markatní, že to pozná každý.. Zvýšení výkonu někde u 5000ot o třeba i 10hp využije málokdo ale ten nárůst krouťáku třeba na dvojku od volnoběhu je radikální a nemusím ve výjezdech přeřazovat.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No prave ten kroutak odspoda za to urcte stoji,samo mluvim taky o kompletu,koncovka samotna je jen o zvuku. Ale treba usetrenych 5-6 kg vahy je taky dalsi plus. Ale presne jak pise Tomas nemusim uz treba pri vyjezdu prerazovat a dvojka si to pekne pobere,predtim by to na dvojku chciplo,tu motorku to natolik zmenilo,ze to beru jako jednu z nejlepsich investic,navic spotreba mi teda nejak nestoupla,ale pravda moc ji nemerim
Kazdej ma volbu dat ho nebo ne,jen mi prislo moc drsny rict,ze na GS ladak nepatri
Aha, tak mě Petr upozornil že na WR mám RAAS a ne RP, myslel jsem že to je jedna a ta samá firma...
Každopádně ty výfuky na wildstaru byly RP.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal(a):
Aha, tak mě Petr upozornil že na WR mám RAAS a ne RP, myslel jsem že to je jedna a ta samá firma...
Každopádně ty výfuky na wildstaru byly RP.
A není to obr, je to princ Jasoň
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Já mám na r 1150 gs R.P koncovku a naprostá spokojenost. Když vyndám tlumítko, tak krouťák hned odspoda a bez problémů, spotřeba stejná, jednání Roberta Pokorného super. Doporučuji.