Mám problém. Postoj na motorce 1150 gsa. Stojím li ve stupačkách koleny držím nádrž jsem hrozně ohnutý, nástavce na řidítka už mám od TT. Teď přemýšlím o snížení stupaček od W.No prostě tápu:
profesor
Tak dej dvoje nástavce. Já mám zvyšováky od TT plus ještě redukce na 28mm a zvýšení je to teda betelné.
Ted tam mám ty silnější brejle takže je to zase o kousek víš ale už mi přestává stačit hadička.
toli přiložený následující obrázek:
Jediný co se může stát je že se to vyškubne z brejlí ale toho bych se pokud nebudeš skákat ,nebo spíš hodně padat nebál. Já už mám tohle dvojí zvýšení skoro rok a ustálo to i hodně velký pády. Tedka koukám do fischí a ono to nemá klasickej krk spojující dolní a horní brejle?
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
ja jsem uvažoval o snižitelných stupačkách (TT nebo Wund.)
máte je někdo?
Mě se to zdá jako perfektní řešení, akorát se peru s tou cenou
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal(a):
ja jsem uvažoval o snižitelných stupačkách (TT nebo Wund.)
máte je někdo?
Mě se to zdá jako perfektní řešení, akorát se peru s tou cenou
a pak se budeš prát stím,že budeš v zatáčkách chytat vo zem,nemám to vodskoušený jen teoretizuji
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
No právě o tom uvažuji, škrtání stupaček je jen jeden problém. A co řadicí páka a brzda nebudou pak moc trčet dolů a nebudou chytat v terénu o nerovnosti?
profesor
TT to prodává za cca 3000.- stupačky a 4000.- stupačky + ředička v setu.
nevím jak to jde použít, jestli MUSÍŠ mít i tu řadičku (třeba proto, že tu origo tak nepřenastavíš)
Nebo jak vlastně jde přenastavit brzda?
Nevím, to chce od někoho osobní zkušenosti.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Snižování stupaček by byl asi ten úplně poslední krok, kámoš je má od Wund. a jak píše smažák, mám od něj ďubky na pexi.
Samozřejmě jsem mu říkal, že je to nesmysl, když to chtěl kupovat, ale nedal si říct.
On si to sice chválí, ale nechce si to připustit, když řadí musí zdvihnout celou nuhu, prostě tím stratil kouzlo z jízdy a pere se s tím, dávám mu měsíc a bude to vracet.
zdravim
to snizeni stupacek je dobra vec nejsem nijak vysokej ale rozhodne to zlepsi uhel posezu i pomuze to ve stoje
posune se to dolu a trochu dopredu http://www.tourat...ts_id=1901
delal sem si neco podobnyho i s rozsirenim a parada
radicka a brzda jdou vpohode sestelovat i ty standartni a to i na krosovy boty
Taky mam snizene stupacky,ale zatim jen chvilku,takze na to jak to bude v terenu jsem sam zvedav,ale co jsem koukal,tak hlavnim stojanem a zvlast bocakem bych skrtal daleko driv,tak snad to nebude tak hrozny. V kombinaci se zvysenim riditek o 3cm se mi uz jezdi ve stoje perfektne(189cm). Radicka i brzda jde nastavit i ta origo.
Aktualne 1250 GSA HP
crazywhy napsal(a):
zdravim
to snizeni stupacek je dobra vec nejsem nijak vysokej ale rozhodne to zlepsi uhel posezu i pomuze to ve stoje
posune se to dolu a trochu dopredu http://www.tourat...ts_id=1901
delal sem si neco podobnyho i s rozsirenim a parada
radicka a brzda jdou vpohode sestelovat i ty standartni a to i na krosovy boty
Spíš než sadu od TT si kupte stupacky od SW Motech http://www.motech...27281.html
Cena suprova, stupačky jsou širší, mají dvě polohy - ve výši původních a pak o 3 cm nižší.
Sám je mám a můžu doporučit
nForger napsal(a):
Spíš než sadu od TT si kupte stupacky od SW Motech http://www.motech...27281.html
Cena suprova, stupačky jsou širší, mají dvě polohy - ve výši původních a pak o 3 cm nižší.
Sám je mám a můžu doporučit