Nejčastěji to je těsnění pod hlavou. V dalším případě to může být skřípnutej těsnící kroužek u svíčky pod ventildeklem a nebo skřípnutý samotný těsnění pod ventildeklem, ale to jedině v případě, že by jsi teď někdy dělal ventily. Hádal bych to těsnění pod hlavou, ale raději počkej až se vyjádří zkušenější členové.
Měl jsem podobný problém.
Byl jsem po diskuzích s majiteli BMW 100% přesvědčený, že to nemůže být nic jiného, než těsnění pod válcem, protože co jiného by to taky mohlo být.
Po výměně všech těsnění a o-kroužků na válci + spousty hodin práce (do které jsem uvrtal nic netušícího Tondu z Oslavan) se ukázalo, že olej vzlíná z prsou motoru (ta přední příruba na motoru) a vítr to roznáší kolem válce.
Prsa motoru jsou v těsné blízkosti levého válce, čili se na špinavém motoru těžko něco odhalí.
Nejprve tedy doporučuji extrapodstivě očistit spoj prsou a motoru + okolí válce. Pak nastartovat na místě (aby to vítr netahal jinam), ohřát a sledovat, z kama volej leze, aby jsi jako já neměnil matroš za 2 tisíce a nakonec jsi nepotřeboval jen silikon za 30 korun.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ty vole Hrabě, tak jak jsi to napsal ("nic netušícího Tondu z Oslavan") to vypadá,jako bych netušil, jak tu opravu tvýho boxermotoru udělat
Hurdy: jestli ti to rosí pod válcem, tak tam jsou dva O-kroužky, které těsní vedení oleje. Jinak je to pod válcem těsněný pouze těsnícím tmelem. U starších 1100 to tam občas začne prolínat.
Ale opravdu si nejprve pořádně umej (odmasti) motor a pak sleduj, kde to rosí. Hrabě byl taky 100% přesvědčený, že to prolíná pod válcem - nakonec to fakt bylo v místě spoje "prsa-blok" - "válec-blok", tam jak je pod válcem zrovna jeden z těch O-kroužků (tak to vypadalo na něj - ale nebyl to on). V těch místech pod prsama v délce cca 1-2mm chyběl už od výroby silikon.
Upravil Tonda dne 21.04.2010 06:24
Tonda napsal(a):
Ty vole Hrabě, tak jak jsi to napsal ("nic netušícího Tondu z Oslavan") to vypadá,jako bych netušil, jak tu opravu tvýho boxermotoru udělat
.
Kua tak jsem to ale nemyslel. Ani šéfkonstruktér BMW nezná ty motory tak detailně jako ty.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tonda napsal(a):
Ty vole Hrabě, tak jak jsi to napsal ("nic netušícího Tondu z Oslavan") to vypadá,jako bych netušil, jak tu opravu tvýho boxermotoru udělat
.
Kua tak jsem to ale nemyslel. Ani šéfkonstruktér BMW nezná ty motory tak detailně jako ty.