pry to tahne o dost lip nez ty vase skoroOHVcka
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tvl, na dvojku plnej to normálně zvedá přední kolo do vzduchu – ne o centimetr, ale tak, že musíš zaklapnout, abys nešel na záda. Máme to i na videu, časem to sem hodím.
cerv napsal(a):
Tvl, na dvojku plnej to normálně zvedá přední kolo do vzduchu – ne o centimetr, ale tak, že musíš zaklapnout, abys nešel na záda. Máme to i na videu, časem to sem hodím.
ty jo.. takova 2010 vyrocni, na dratech, ADV plexi, cernej kardan.. to bych si dal mozna rict I JA
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tvl, na dvojku plnej to normálně zvedá přední kolo do vzduchu – ne o centimetr, ale tak, že musíš zaklapnout, abys nešel na záda. Máme to i na videu, časem to sem hodím.
Táák, ještě nahrát do Červa aktuální software „Nechci harleye, chci edvenčra, verze 1.0“ a můžeme ho vypustit na plochu:
cerv přiložený následující obrázek:
cerv napsal(a):
Tvl, na dvojku plnej to normálně zvedá přední kolo do vzduchu – ne o centimetr, ale tak, že musíš zaklapnout, abys nešel na záda. Máme to i na videu, časem to sem hodím.
Nikdy jsem neměl potřebu zvedat svoji dvanáctku na zadní. V neděli mě ale doma vytočili, já skočil na motorku a jel se vyvětrat. U nás v liduprázdné ulici jsem dal jedna a dvě, vzal pořádně za plyn a motorka jela po zadním... Předek tak třicet čísel nad zemí. Zaklapl jsem ji a dál neblbnul, hlava byla už "vyvětraná"...
Chci jen napsat, že "obyčejná 2008ka to umí taky. A podle porovnání na zkušebně na válcích mezi modely 2008 a 2010 se fakt o žádný fantastický nárůst výkonu nejedná...
Upravil radosek dne 21.04.2010 18:41
Radošek: To je docela dobře možný, já jsem zvyklej na 2006 a ta opravdu nejde za plynem zdaleka tak brutálně. A i když máš samozřejmě úplnou pravdu v tom, že na brzdě nový motor DOHC nevypadá jako velký pokrok, subjektivně se projevuje jako výrazně ostřejší a tak nějak „plnější“, hlavně v dolním a středním rozsahu. Zvlášť když uvážím, že jsem to přebíral s 1300 najetými km a celou dobu si motor citelně sedá, je kilometr od kilometru lepší.
Rozhodně je to citelný posun – ale zase ne tak zásadní, aby někomu stálo za to překotně prodávat model 2008 nebo 2009 a upgradovat na 2010.
cerv napsal(a):
Radošek: To je docela dobře možný, já jsem zvyklej na 2006 a ta opravdu nejde za plynem zdaleka tak brutálně. A i když máš samozřejmě úplnou pravdu v tom, že na brzdě nový motor DOHC nevypadá jako velký pokrok, subjektivně se projevuje jako výrazně ostřejší a tak nějak „plnější“, hlavně v dolním a středním rozsahu. Zvlášť když uvážím, že jsem to přebíral s 1300 najetými km a celou dobu si motor citelně sedá, je kilometr od kilometru lepší.
Rozhodně je to citelný posun – ale zase ne tak zásadní, aby někomu stálo za to překotně prodávat model 2008 nebo 2009 a upgradovat na 2010.
souhlas, já má najeto cca 500 km ale pořád ji mám v záběhu , ale už po těch 500 šla spotřeba lehce dolů a moto jede líp, při 50 km byla spotřeba cca 6, teď 5,6 l/100 km. Je ostřejší. protože víš, že má o 5 kobylek víc
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Každopádně přeju hodně radosti a cestování bez "dětských nemocí"...(já jel jednou potupně v Transitu a dodnes to od kamáráda poslouchám...*pissed* )
Upravil radosek dne 21.04.2010 21:55
Kefa, co to máš za chcípáka. Mě to žere 6,5 a to nejmíň.
Jak táhne oproti 09 nevím, nejel jsem na žádné jiné, ale než GSX 1400 to táhne míň
Rozdíly nejsou podle brzdy rapidní, ale je u nové daleko plynulejší zátah. Vychytali ty propady. (podle grafu)
S spolehlivostí si nedělám žádné iluze, pětkrát mi chcípla po ubrání plynu, měřák paliva mi zapoměl zareagovat na 12 litrů paliva, alarm jede podle počasí......no něco hold umí japončíci lépe. Ještě že se mi líbí a má charisma.
Jo Kefa jak to zajíždíš? Všiml jsi si toho rozdílu oproti minulým modelům? Asi byse to mělo ,,trošilinku" více honit.
0-200 km do 5500ot
200-400km do 6500ot
400-1200km do omezovače jen krátkodobě.
Upravil Waltr dne 22.04.2010 04:44
O víkendu jsem si ji vyzkoušel, a opravdu oproti předchozím modelům jde lépe za plynem a bez jediného propadu ve výkonu - konkrétně mezi 4000-5000ot/min. Určitě je to opět krok k lepšímu
to Waltr.
Držím ji na 5 000 max, ale budu pomalu přidávat. Ta spotřeba je relativní, protáhl jsem ji jen po vesnicích, takže to byla spíš pohodička. Co se týče záběhových otáček, je to jasný, protože s tím DOHC se zvedly maximální otáčky, takže i záběhové musí jít nahoru.
V sobotu dám dalších 300-400 a uvidím, ale sedne si to tak možná v 5 tisících, a to ještě jen tak napůl. jinak vše ok, alarm dobrej, při utlém plynu se lehce zakucká, ale nezhasíná.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Tak mám po první sevisní prohlídce. Výměna oleje filtru a oleje v kardanu. Přehrání Softu. Byla tam nějaká upverze. A stejně by to kvůli chyb s palivem chcípání a alarmem přehráli. 900 plz- a jede řekl bych kultivovaněji (možná jen vnitřní fikce) ale zdá se mi opradu živější.
Po dnešku myslím že tam mohli dát ještě antihop spojku.
Já jsem to při zajíždění fakt občas pořádně protáh, teda ten omezovač jsem nikdy nedal.
WALTR napsal(a):
Kefa, co to máš za chcípáka. Mě to žere 6,5 a to nejmíň.
Jak táhne oproti 09 nevím, nejel jsem na žádné jiné, ale než GSX 1400 to táhne míň
Rozdíly nejsou podle brzdy rapidní, ale je u nové daleko plynulejší zátah. Vychytali ty propady. (podle grafu)
S spolehlivostí si nedělám žádné iluze, pětkrát mi chcípla po ubrání plynu, měřák paliva mi zapoměl zareagovat na 12 litrů paliva, alarm jede podle počasí......no něco hold umí japončíci lépe. Ještě že se mi líbí a má charisma.
Jo Kefa jak to zajíždíš? Všiml jsi si toho rozdílu oproti minulým modelům? Asi byse to mělo ,,trošilinku" více honit.
0-200 km do 5500ot
200-400km do 6500ot
400-1200km do omezovače jen krátkodobě.
dneska chcípla, děfka, utl jsem plyn na křižovatce po vrknutí.
Btw, všim sis, že při vrknutí plynem ( eslivá to teda děláš, když řadíš směrem dolů ) - mně se to líbí , např. při jízdě z kopce na 5 a následném podřazení s meziplynem se ozve ohavné cinkutí z té přívěry? Jak ta klapka asi nestíhá ten fofr?
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10