Dal jsem na blastery nástavce od TT a při zamčených řídítkách se mi potkávají s plexi od Wunderlichu. Naštěstí jsou blastery pružné, takže si to trošku uhne, ale nedá se nějak to zamčení přenastavit?
Mám strach že ne...ze spínačky vybíhá kolík do pevně daného oka na rámu...leda ten trošku upilovat, ale tomu moc nevěřím...každopádně to oslabíš
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Na rámu kolem pouzdra horního ložiska je navařená silná pásovina a na obou stranách má díru, nechala by se možná udělat díra jinde nebo jí jen pilníkem rozšířit.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Můžeš ještě sklonit řidítka k sobě, čímž vznikne víc místa od blástrů k plexi v plném rejdu, ale jestli ti tato poloha řidítek bude vyvohovat při jízdě
BMW F 650 GS Dakar mě prostě baví
No už teď mám zvýšený řídítka asi o 2 centimetry, což udělala redukce na duraly... Ale u Honzy Off. jsem viděl ještě vyšší a rád bych je také vyhnal víc do výšky... Když stojím ve stupačkách, musím se k tomu celkem blbě hrbit...
To naklonění zkusím promyslet, juknu jak to tam mam teď...