Čau kluci, v sobotu jsem podnikl jednu z prvních vyjížděk do terénu. Kámoši mě protáhli vším možným i nemožným úskalím terénu a mimo jiné i říčním brodem. Při přejezdu z leva do prava to bylo v pohodě, ovšem při přejezdu zpět jsem nabral vodu a bylo hotovo.
Nemyslím si, že by zásadní problém byl v množství vody, spíš se vlna umocněná proudem nadzvedla o válec a vletěla přímo do sání. Při v´ýjezdu z řeky jsem lehl už na suché a motorka zhasla ( podotýkám že jsem v té době neměl o vodě ani páru ), zkusil jsem ji natočit, jednou se protočila nasála a konec. Naštěstí jsem měl sebou odborníka, který mi poradil, ať vytáhnu svíčky a vyšroubuju vypouštěcí ventil na sání. Takže jsem tohle udělal, vytekla voda, chvilku se motor točil, pak chytl a jelo se dál.
Podotýkám, že mám 1150 užovku s obyčejným filtrem.
Chci se ovšem zeptat, zda máte někdo vychytávku, jak zabránit vodě ke vstupu do sání, případně zda mi tento problém vyřeší KaN filtr??
Jedla
Nk filtr s vodou asi nepomůže, ale dělá se takovej nástavec, přimotáš amerikánskou páskou na sání flexibilní trubku k odpadu ze dřezu, natáhneš k řidítkám a je to, samo, že to nevozíš pořád, jen když chceš motorku umejt
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Hlavně, když už motorka v brodu chcípne v důsledku nasání vody, tak ji nikdy , opravdu nikdy nestartuj. Vytlačit na břeh, vymontovat svíčky a teprve točit. Jestliže se větší množství vody dostane do spalovacího prostoru a ty začneš startovat, tak může dojít k docela slušnýmu poškození motoru. Voda není stlačitelná. Píst a ojnice může utrpět nenávratnou újmu. Samosebou potom doma vylejt olej a vyměnit filtr.
Upravil Tonda dne 27.04.2010 14:04
Tonda napsal(a):