Mám na své 1200 GS instalováno plexi z ADV. Uvažuju o pořízení Desierta 3 , mám ale pocit, že z hlediska ochrany před větrem bude tuto funkci plnit hůř i když je stavitelné, protože jeho plocha je znatelně menší . Máte někdo zkušenosti z obou druhů ?
bluesbery napsal(a):
Mám na své 1200 GS instalováno plexi z ADV. Uvažuju o pořízení Desierta 3 , mám ale pocit, že z hlediska ochrany před větrem bude tuto funkci plnit hůř i když je stavitelné, protože jeho plocha je znatelně menší . Máte někdo zkušenosti z obou druhů ?
hele a to ti vrta hlavnou i ty asi 4 dny pred odjezdem nebo kolik ti zbyva?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Do odjezdu zbývá 15 dní , 18 hod, 47, min. 26..25...24 vteřin.. Přemýšlím nad tím už delší dobu a případná realizace každopádně až po návratu...
Upravil bluesbery dne 04.05.2010 11:10
2 bluesbery: Strejda má klasickou dvanáctku a kupoval si Desierto. A co jsem se ho tak na to ptal, žádná sláva a prý si moc nepomohl. Obojí má údajně svoje plusy a mínusy, ale očekával od Desierta víc. Tak snad i tenhle názor ti pomůže.
Jj, připojuji se k žádosti o srovnání... Vyměnil jsem GS plexi za plexi z GSA + spodní blastery a je to opravdu znát. Jak je na tom s ochranou například před deštěm to Desierto...?
Po estetické stránce Desierto jednoznačně vede, ale vím jistě, že vzhled nebudu preferovat před funkčností...
Taky jsem se jen bavil s klukem co to menil na 12 ADV a ochrana byla pry lepsi s origo plexi. pres desierto i pry hur vidi. Pro mensi postavy pry desierto je fajn co se tyka ochrany,ale pro vetsi uz zadna slava. Ale je to hezky
Vidím to asi tak, že se někde na srazu s někým domluvím a poprosím ho, aby mi motorku s Desiertem na chvíli půjčil...
Ideálně v dešti, abych porovnal. Protože to vypadá, že nikdo neměnil ADV plexi za Desierto, případně neřešil praktickou stránku věci. A jak píšu, preferuji praktičnost. Ona ta motorka sice na sluníčku vypadá s Desiertem luxusně, ale po pár hodinách slejváku, kterému se nikdo na cestě nevyhne, jsou priority o trochu jinde...
Upravil radosek dne 04.05.2010 14:07
ja si myslím že po pár hodinách jízdy ve slejváku je ti jedno co tam máš jsi jak hastrmam i s origo plexy tak s i Desiertem!
Upravil servisak dne 04.05.2010 14:11
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zdarec chlapi, v nedeli jsem si trochu rozboril predni plexi na svem GS. Asi si tam
dam plexi z Adv, ale stale mi vrta hlavu Desierto.
JE TADY NEKDO OD BRNA NEBO Z JIŽNÍ MORAVY S DESIERTEM,
kdo me necha posadit na svuj stroj abych si zkusil odmerit max. Vysku a sklon? Mel jsem do ted plexi GS + touratech delktor a boční deflektory z adv, byl jsem spokojen s ochranou proti vetru. Pokud desierto ma stejnou vysku a sirku tak to bude stat za uvahu.
Diky predem za pomoc. Alda
Upravil aldags1 dne 23.02.2015 09:52
BMW 1200 GS a ///M3
Jestli Ti jde o čistou ochranu proti větru tak origo adv plexi s deflektory je na tom lip. Pokud jenom o turbulence u helmy tak i desierto poslouží dobre, vyzkoušej a uvidíš, ja zůstal u origo plexi, ale mam 195 cm.
Upravil Paul dne 23.02.2015 10:05
desmosedici napsal:
Uvažuji o koupi Desierta 3 pro R1200 GSA,může mě někdo popsat plusy a mínusy výměny klasického plexi na Advíkovy za Desierto.
1200GS:
+ jiné proudění vzduchu (ani u Adv mě se sériovým sedlem nešel vzduch přes helmu ale do horní třetiny helmy což nesnáším, adv plexi je větší ale má pořád ****ní tvar a sklon pro lidi nad 185cm). Nemusím to mít ani vytažené úplně nahoru, sklonem si nastavím vzduch tak, aby mě šel těsně nad hlavou.
+ rozhodně jiný, agresivnější a subjektivně víc enduro vzhled motorky
- fouká to víc na ramena (desierto je užší) ale jde to vyřešit taškama v bočních křídlech, kde pak fouká podstatně míň. Mě to v létě naopak vyhovuje, jen nechci aby mi to házelo hlavou.
aldaGS1 napsal:
Zdarec chlapi, v nedeli jsem si trochu rozboril predni plexi na svem GS. Asi si tam
dam plexi z Adv, ale stale mi vrta hlavu Desierto.
JE TADY NEKDO OD BRNA NEBO Z JIŽNÍ MORAVY S DESIERTEM,
kdo me necha posadit na svuj stroj abych si zkusil odmerit max. Vysku a sklon? Mel jsem do ted plexi GS + touratech delktor a boční deflektory z adv, byl jsem spokojen s ochranou proti vetru. Pokud desierto ma stejnou vysku a sirku tak to bude stat za uvahu.
Diky predem za pomoc. Alda
Kdybys jel kolem, tak se pochopitelně stav - máme ho tady namontované. Ale není to holt jižní morava..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ja bych ti taky nabidnul svezeni, ale holt mam jen F800, jinak co se tyka turbulenci je na tom Desierto nejlepe ze vsech plexi co jsem kdy vyzkousel, jedina vec mensi ochrana pred vetrem v horni casti tela a to specifiky ramena
Upravil schrek dne 23.02.2015 12:59
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ahoj, jestli nenajdes neco bliz, muzes se stavit i na sever Moravy kousek od Ostravy. Mam D3 na dvanactce, muzes si to zkusit. Mam tam ty brasnicky, co psal TomasTT, je to s nima o veliky kus lepsi. Jinak to podstatne uz napsali chlapi vyse. Mel jsem moznost dost dlouhou chvili porovnavat GSA s origo plexi, D3 na moji obyc GS, mel jsem jednubdobu i MRA Vario-cosik, ale vratil jsem se k D3, protoze sice nema z tech trechhl nejlepsi ochranu pred zivly, ale Brambora je s nim zatracene sexy. Kdyz bych to mel shrnout, tak
- Origo GSA s kridylky =pocit sucha a bezpeci, fouka minimalne, ve 150 se dav pohode telefonovat, v lete mozna trochu pruvanu chybi, ale nic fatalniho. Co se tyka ochrany, jednoznacne nejlepsi z te trojice. Je to holt siba jak z autobusu
- MRAcko docela dobry, fouka znatelne vice nez s vyse uvedenym, ale velice linearne, prakticky nebyl rozdil mezi 120 a 140km/h. Slaba stranka byl mirne bocni vitr, kdy to melo tendenci cas od casu zatrepat hlavou. Takze v zasade dobry, slusna uzitna hodnota, ale vzhledove nuda jak prase. Dost mi to pripomina lopatu.
-D3 fouka mirne vice (i kdyz jsou tam ty kapsicky) nez MRA, vyskove jsou stejne, MRA je navrchu sirsi. U D3 je myslim napristo zasadni nastelovani, da se tim hodne spravit, ale i pokazit. Rozdily poznas i v pohybech o jedbotky cm. Jinak za me nejhezci, dodava Brambore charisma.
Volba i preference hsou samzrejme naprosto individualni, ale kdyz bych to shrnul, tak na dlouhe rychle presuny je nejlepsi GSA origo, na vsechno ostatni D3.
Klidne prijed, vyzkousis.
Jo, abych nezapomel, me zkusenosti jsou vztazene k me vysce 175cm
Want it? Do it !!
Tatanka, díky za nabídku. Na se sever Moravy to v nejbližší době nedám časově. A díky za vyčerpávající popis. Ja mám 190 cm. Tak to bude foukat jinak...-))
BMW 1200 GS a ///M3