Poznáš jestli je mrtvej nebo ne. Zkus to postavit na boční stojan a zahoupat zadkem- jesli je to jak houpací kůň tak je asi něco špatně.Taky dost napoví stav povrchu pístnice.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal(a):
Poznáš jestli je mrtvej nebo ne. Zkus to postavit na boční stojan a zahoupat zadkem- jesli je to jak houpací kůň tak je asi něco špatně.Taky dost napoví stav povrchu pístnice.
A dá se poznat orientačně kolik km má ještě před sebou?
To nepoznáš. Indícijemi můžou být pouze stav kilometrů a způsob použití.Ale když pročteš starší témata tak zjistíš že repase tlumičů nejsou až tak velkou investicí.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal(a):
Poznáš jestli je mrtvej nebo ne. Zkus to postavit na boční stojan a zahoupat zadkem- jesli je to jak houpací kůň tak je asi něco špatně.Taky dost napoví stav povrchu pístnice.
A dá se poznat orientačně kolik km má ještě před sebou?
kazdy rika neco jineho.. nicmene po cca 70-100 k kM (spis min offroad) pocitej minimalne s repasi..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
je to trochu i o štígru
já mám od včera zdárně 90.000 km na adv, použití vlastně jenom na silnici, těch pár ofroadů je vzhledem k celkovému počtu minimálně, ne víc jak 300-500km a zatím jsem v pohodě (nebo to nevím a neznalost mě dělá šťastným..)
na minulé 1200 (norm.) jsem měl před bouračkou 37.000 a zadní byl už naměkko... (ale měl i víc ofroadů)
dávám si bacha mít to dost utažené na dlouhé cesty a naložen, aby na ofroadech, které při nich dělám nešel zadní tlumič často na doraz (přesto se to někdy stane...), možná i to pomohlo k zatím dobré výdrži, ale někdy mě to taky čeká.
Nijak se mi nechce hledat a studovat jiná after market řešení Ohlins a jiné, nevím, zda se to opravdu při mém použití i pozná...... asi půjdu jenom do levné repase
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Kubrt si nedávno nechával repasovat tlumič na 1150adv u pana Procházky z čerčan a tuším že 3500kč
edit: už jsem to našel
Kubrt: Tak a už ho mám doma a zítra ho namontuju na Bawce.Konečná cena je 3150 ,-
Basto: mě ho repasoval Pan Procházka z čerčan, a to je machr ještě mi udělal vevnitř tvrdší odskok, měl jsem tam nákej teflonovej kroužek v zandeli a proto vytek. jinak tam udělal závit, takže je tet rozebíratelnej, cena za rozebíratelnost cca 1500kč a 1500kč díly a práce a už má nalítáno 20 000km
Upravil toli dne 29.06.2010 16:02
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Okolo 90 000km som menil obe pružiny. Zadná bola už unavená a moto si pri dvoch pasažieroch nepekne sadla na zadok. Olej z jednotiek nevytekal a tvrdochróm na piestniciach bol v 100% stave, tak som nerepasoval.
S podvozkom som teraz už spokojný - alebo možno len žijem v sladkej nevedomosti..
TOLI napsal(a):
Kubrt si nedávno nechával repasovat tlumič na 1150adv u pana Procházky z čerčan a tuším že 3500kč
edit: už jsem to našel
Kubrt: Tak a už ho mám doma a zítra ho namontuju na Bawce.Konečná cena je 3150 ,-
Basto: mě ho repasoval Pan Procházka z čerčan, a to je machr ještě mi udělal vevnitř tvrdší odskok, měl jsem tam nákej teflonovej kroužek v zandeli a proto vytek. jinak tam udělal závit, takže je tet rozebíratelnej, cena za rozebíratelnost cca 1500kč a 1500kč díly a práce a už má nalítáno 20 000km