Po tady avizované návštěvě f. Mitas jsem při odjezdu obdržel na další testík úplnou funglovku na velká endura a to pneu E-08 ve 150. Dle výrobce se jedná o středně měkou směs. Dezén je velice podobný notoricky známé tourance pouze s tím, že drážkování je o poznání širší. Hloubka dezénu předek 5,5 mm, zadek 8,5. Po obutí jsem volil opatrnou jízdu neboť žádné info o jízdních vlastnostech není dosud známo ( s touto směsí). Po najetí asi 30 km jsem zjistil, že moto se chová naprosto klidně a dá se perfektně ovládat(zatím na suchu, na vodu čekám). Za dalších 50 - 60 km jsem jezdil v zatáčkách úplnou hranu. Absolutní pocit bezpečí, žádný únik tlaku, tak jak se stává na E-10. Motorka se dá překlápět ze strany na stranu a i při kritickém brždění nemá pneu snahu ustřelovat. Na suchu super, uvidím co voda.
Nechystam se sice na ryze silnicni jezdeni na coz E08 je Ale jsem na ni zvedavy, mel jsem ji vzadu na Yamaze TDM, byla bez problemu, drzela na suchu, na vode hur... Mitasi klasika... ale nesla sjeeet :-D najel jsem s ni 23 tis. a mela jeste 2,5mm dost pro dalsiho majitele
Co za ni chteji? Ja za ten spatny bezdusovy rozmer daval 1250Kč
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Silničních pneu je spousta za relativně dobrý peníze.O lepších jízdních vlastnostech a chování nebudu diskutovat.Proč ale neudělají ve 150/70-17 a 110/80-19 tu E-07?Podle mě je to naprosto univerzální pneu s kterou můžu objet celej Balkán a stejně tak na nich jet do Fara.
Upravil vojtaS dne 21.10.2010 14:14
vojtaS napsal:
Silničních pneu je spousta za relativně dobrý peníze.O lepších jízdních vlastnostech a chování nebudu diskutovat.Proč ale neudělají ve 150/70-17 a 110/80-19 tu E-07?Podle mě je to naprosto univerzální pneu s kterým můžu objet celej Balkán a stejně tak na nich jet do Fara.
Jo jo s tím naprosto souhlasím. Kdyby byla 07 tak do ni jdu taky.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
vojtaS napsal:
Silničních pneu je spousta za relativně dobrý peníze.O lepších jízdních vlastnostech a chování nebudu diskutovat.Proč ale neudělají ve 150/70-17 a 110/80-19 tu E-07?Podle mě je to naprosto univerzální pneu s kterou můžu objet celej Balkán a stejně tak na nich jet do Fara.
Taky se k tomuto názoru připojím..Nevím proč bych si pořizoval kopii tourancky, navíc gumu, která je z těch od Mitasu dle mého nejhorší..
Ale univerzálka E-07, to jiná káva. Sjel jsem na ní půl Evropy a kdyby ji začli dělat v rozměru na hrocha, skočím po ní okamžitě!
Upravil Sema dne 21.10.2010 16:34
E07 je fakt povedená guma, ale obávám se, že jediná novinka příští rok v rozměru 150 bude jen ta E08. Možná nějaká anketa ze strany Mitasu, co se zájmu, dezénu a rozměru týče, by nebyla od věci.
Me se u E07 zacaly odlupovat figury po stranach... prehrat jsem to asi neprehral, dusi tam nemam a nahusteno to bylo na 2,3....
E08 byla naprosto bez problemu, ale relativne k nicemu, proste na cestu, ale nesmrtelnaaa
E09 ... porad nejaky problemy...a ze by vysloveni buchla, to ne ale pravda v blate cloveku pomuze...
Na E-08 jsem zatím najel 5 tkm. Z důvodu jiné zkoušky E-10 jsem pokračování přesunul na jaro. Jinak mé poznatky, stejné jako jsem psal výše-na suchu - super. Mokro - velice opatrně na vodorovném značení a přelivech hladkého asfaltu používaného při opravách vozovky, jen pro zajímavost E-10 na tento druh asfaltu nereaguje.Nájezd na zadní gumě odhaduji při cestovním ježdění kolem 10 - 12 tkm. Při mém likvidačním odhaduji tak na 8 - 9 tkm. Předek je po 5 tkm tak v jedné třetině.
Upravil joe dne 22.10.2010 17:59
Z meho pohledu taky nechapu, proc by nekdo kupoval okopirovany Tourancky, ktery jso vyzkouseny a na suchu i mokru nejsou vubec spatny.
Tak proc riskovat s timhle ?
jardajerman@seznam.cz