Lidičky, mám na vás takovou trošku hloupou otázku. Kolik vám "frči" HROŠÍCI? Ptám se zcela záměrně, protože ten můj uhání max. 180km/h a já se trošku bojím, jestli nemá nějakej problém ( v TP 195km/h ). Někdo zde totiž popisoval nějakou závadu, která se projevovala podobně, ale již jsem to nenašel. Nezdá se mi, že by netahal, nebo se dusil, prostě 180 a dost. Jedná se o 1150 r.v. 2000 a na FID mám "E"
( převodovka ), vše v or.
Děkuji za informace.
desperado> zkusil jsem to na dalnici na rovine a tachometr ukazal tesne pod 200 na plnej knedlik. Asi hodne zalezi na vetru, rekl bych, protoze podruhy uz to bylo taky 180. Takze to nebude problem v motorce... Ja jezdim standardne do 150ti, takze je mi to jedno.
desperado> zkousel jsem to jednou a myslim ze neco pres 190kmh, ale bal jsem se :-) Jak pise Slavek, tuto rychlost vyuziji tak jednou za sezonu a buh vi jak promeruje tachometr..
BMW R1150GS MY02
desperado>Při zařazeném "E" hodně záleží na větru,sklonu silnice a i na takové banalitě jako jsou podhuštěné gumy,protože poslední kvalt je docela dlouhý (možná až moc) a motor se má co otáčet.Za ideálních podmínek jsem vyždímal 200km/h (tachometrových),jinak se maximálka pohybuje někde kolem 180-190km/h.Až budeš zase vyhánět pavouky ,tak zkus lehce zalehnout za plexi a uvidíš jak motorka zrychlí.On ten vzpřímený posez je fajn,ale vyrábí docela slušný aerodyn.odpor.
GS 1150 jede na pětku 180km/h(tachometrových).Sice jsem s bramborou jel max necelých 200km/h(tachometrových a nebyl to max),ale nepotřeboval jsem k tomu dalnici.Vím že když jedu na šestý rychlostní stupeň 160,170 a přidam tak je to cítit a brambora zrychluje(ne jako supersport,ale je to vážně znát) a to jak s jedním kufrem,tak i se třemi(za řidítky se nijak nekrčim-sedím stejně jako když jedu stovkou).
BMW R 1150 GS-2002
Jawa 250/353 -1956+PAV 41
ČZ 175/502 -196? Skůtr
ČZ 175/477 -1969 Oilmaster
Mě to 200km/h podle tacho dokáže, ale zkoušel jsem to jen jednou a myslím že na dlouhou dobu naposledy. Taky to pro mě není...
Jinak mám 2001 ještě s Ečkem.
pavelgs má pravdu,je to jak píše.Ještě ktomu musíš počítat se svojí váhou a jak jsi naloženej.Taky záleží s kým jedeš.Pokud za sebou povezeš babu která ti při 150 začne ze strachu mlátit pěstí do zad, tak se taky moc nesvazeš
Jinak s R150GS 180-190 se dá mastit pokud se nechceš hrbit za plexem jako na rejži .Takový posed pak budí úsměv.Na druhou stranu,ony ty silnice taky na to u nás nejsou stavěný
Upravil SEK dne 06.02.2008 19:40
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
1150,2004,do 180 tahá slušně,od 180-190 to dlouho trvá,víc jsem ztoho nedostal a víckrát jsem to nezkoušel
jel jsem sám sólo,bez kufrů,vše v originále,rovná cesta,o větru nic nevím
Plexi mám zvedlé na doraz(měřím 182cm-bez bot a vážím 80 kg) tak i možná proto to tak se mnou jede)
Pneu mám zatím-AVON DISTANZIA-,až je dojedu půjdu do E-09
BMW R 1150 GS-2002
Jawa 250/353 -1956+PAV 41
ČZ 175/502 -196? Skůtr
ČZ 175/477 -1969 Oilmaster
200 km/h za 11'' ale pak se to vlece a po 240 je to takovy naky liny nebo coooo
http://www.youtub...cts_id=582Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
... muj Schnellpanzer (rychlej tank) dal loni po servise a serizeni 201 km/h dle GPS na dalnici od Landshutu na Deggendorf - v jednom bez kufru a bez zalehavani. Pneu Metzeller Tourance - ja 175 cm / 80 kg. Ale mozna se jen vytahoval, pac jsme zrovna leteli kolem te fabriky BMW...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Tak jsem tu mojí Bramboru taky skusil. Souhlasím že to není něco obdivuhodnýho. Na našich bramborách se dá užít plno jiných stylů jízdy...
Nicméně mám GS r.v. 94, 56 000 km a tachometrovou jsem vytáhl do jemného stoupání na dálnici na 200 / cca 7100 ot. Byl jsem zalehlý a bez kufrů. Z mírného kopce - tacho 210 / 7500 ot. Kdo to umí přepočítat na skutečnou rychlost dle převodů, ať to zkusí. Já nejsem strojař a GPSku jsem neměl.
Závěr: na takhle starýho dětka mi to jede jako brus, olej nebere a jen si ševelí...
F 650 -05 podle tachometru něco málo přes 180, víc to prostě nejelo
Teď zatím opět něco málo přes 190 a pak už mě to nějak přestalo bavit
asi by jela i víc, uvidíme příště. Vše v jednom, bez kufrů, teplota, tlak, rosný bod v normálu.
R 1200 GS
Honda 125 Dylan
RomanBMW napsal:
Tak jsem tu mojí Bramboru taky skusil. Souhlasím že to není něco obdivuhodnýho. Na našich bramborách se dá užít plno jiných stylů jízdy...
Nicméně mám GS r.v. 94, 56 000 km a tachometrovou jsem vytáhl do jemného stoupání na dálnici na 200 / cca 7100 ot. Byl jsem zalehlý a bez kufrů. Z mírného kopce - tacho 210 / 7500 ot. Kdo to umí přepočítat na skutečnou rychlost dle převodů, ať to zkusí. Já nejsem strojař a GPSku jsem neměl.
Závěr: na takhle starýho dětka mi to jede jako brus, olej nebere a jen si ševelí...
Roman
Mne to ide tak isto .Nesiel si nahodou na mojej?
BMW 1100GS