Ahoj chlapi.
Rozhodl jsem se koupit bmw.Jsem u teto značky novaček,,přechod z japonce".
Měl bych okolo 170 tis.Nevím jestli mam koupit1150 velmi zachovalou a malo jetou,nebo1200 2004 s 80 000km?
1200 se mi líbí víc,ale mam strach z elektroniky.Jsem automechanik a vždycky jsem si dělal všechno sam.Je třeba u 12ctky při běžne udržbě diagnostika???Nejsou první 12ctky poruchove??Abych do toho jen nesypal prachy....
Není 1150 jen malinko vylepšena1100 za odost víc pněz??Kolik je schopna 1200 najet kilometru??Nevim o těchto strojích moc tak bych rad kdyby mě někdo trošku poradil...
Děkuju..
had954 napsal:
Ahoj chlapi.
Rozhodl jsem se koupit bmw.Jsem u teto značky novaček,,přechod z japonce".
Měl bych okolo 170 tis.Nevím jestli mam koupit1150 velmi zachovalou a malo jetou,nebo1200 2004 s 80 000km?
1200 se mi líbí víc,ale mam strach z elektroniky.Jsem automechanik a vždycky jsem si dělal všechno sam.Je třeba u 12ctky při běžne udržbě diagnostika???Nejsou první 12ctky poruchove??Abych do toho jen nesypal prachy....
Není 1150 jen malinko vylepšena1100 za odost víc pněz??Kolik je schopna 1200 najet kilometru??Nevim o těchto strojích moc tak bych rad kdyby mě někdo trošku poradil...
Děkuju..
To máš těžký, 1150 GS a první ročník 1150 GSA a hlavně 1100 GS, to je dneska už legendární klasika a sázka na jistotu (pokud teda netrefíš kozla).
Ale na druhou stranu dost lidí přešlo z 11x0 GS na 1200 GS a jsou víceméně spokojeni, někteří dokonce velmi spokojeni. Ale je naopak i dost těch, kteří si na tu 1200 GS, zvláště na ty první ročníky (2004-2006) stěžují, protože je ty stroje pořád zlobí. Každou chvíli jsou zde stesky na kdeco, na elektroniku, na lagricovitější provedení, na kardan, ložiska, brzdové kotouče atd. atd, atd., ten seznam potenciálně problematických partií je na můj vkus i objektivně podle ceny výrobků a renomé kvalitní značky nepříjemně široký. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Pockal bych do zimy a za 170 sezenes min jetou 12-ku
Ale osobne bych koupil stejne 1150 a zbytek projezdil,myslim ze za nejakych 120 by se nechala sehnat,pak neco spolknou doplnky.....
Pred 3 roky jsem se taky rozhodoval,nakonec se projel na obou a blizsi mi byla kupodivu stara 1150,ted mam uz druhou a za 12 bych ji nemenil-nemam duvod. Zas hodne lidi preslo a jsou spokojenejsi,je to individualni. Projed se a uvidis sam.
Aktualne 1250 GSA HP
Kubicek napsal:
1150 jednosvíčka na válec bez el. posilovače(do 2003). Volba na jistotu. Poslední kovářská práce od BMW
sice mám 12 adv, ale jinak souhlasím, kámoš to udělal přesně tak a je max spokojenej, sice je 1150 trošku hůře ovladatelná. ale zase je krásnááááááá a za ty peníze 12 v super stavu neseženeš
Ze stejných důvodů jako ty (elektronika a možná finanční zátěž při opravách) jsem se před rokem a půl rozhodnul pro 1150. A navíc na 12 bych si musel ještě draze půjčovat - ceny byly o něco vyšší než teď. A musím říct, že jsem plně spokojen. Drobné závady (opravy startéru, výměna baterky, spojkový váleček) se sice vyskytly, ale to je asi normální když kupuješ ojetinu (skoro veterána r. 2000). Teď už bych neměnil ani náhodou. A i když se mi 12 líbila zpočátku mnohem více, tak už jsem si zvyknul a líbí se mi možná ještě víc než plastom..ka. A je to kus pořádného železa. Takže až ji zrušíš, i v kovošrotu za ni dostaneš více než za 1200...
Radíte spíše 1150 do 03 bez posilovač a s jednou svíčkou.?Myslel jsem si,že 1150 je lehce vylepšena1100 za víc peněz.Dovelo mě k tomu,to že po německu a rakousku patkavam velkou spoustu 1200,docela dost 1100.Kde jsou 1150?Třeba jsem na ně měl smulu..Nebo to bylo tím že 1100 se vyraběli 6 let,1200 taky 6 let a 1150 pouze 4 roky??? 1999až 2003????????????????????????????
Hele, Hade, jestli jsi od řemesla tak víš, že pokrok nezastavíš. Co se elektroniky týká, bude vždycky už jenom hůř. Taky víš, že i s tou elektronikou se dá žít a poradit si s ní. Dvanáctka je elegantní dámička od roku 2008 dodnes vyléčená z dětských nemocí a není na ni nic, s čím by sis neporadil, pokud sesbíráš informace od zdejších uživatelů. Jedenáctsetpade je už proti ní babka. Jak design tak výkon je už trochu jinde. Ale jestli chceš fakt klasiku, jsi fanda značky a máš-li zručné ruce a vkus, jdi do stovky PD. To je klasika. To je kladivo a společnice pro chlapa...
Tam, kde bude stát deset dvanáctek s DOHC a dvacet jedenáctsetpade, se budou všichni motat a prohlížet právě ji a ne její modernější sestřičky...
YouTube Video
Upravil radosek dne 15.09.2010 18:08
A podle mě v zimě půjdou ještě víc dolů, neunáhli se s nákupem...
Zato stovky a osmdesátky PéDéčka už nikam níž nepůjdou, ty si cenu budou už jenom držet, pokud nebude u pěkných a výjímečných kousků cena naopak stoupat...
Upravil radosek dne 15.09.2010 18:28
.....jojo jo lidi budou kokukat na ty starte mašiny a Ty je budeš jako vul spravovat
.....nova motorka je proste nova motorka a kupovat staru budu len preto že su tam tri pismenka a modrobiela vrtulka je podla mna blbost leda ak by si bol zberatelom veteranov
...no ale to som si zas na bmw fore teda dost dovolil
had954 napsal:
Ahoj chlapi.
Rozhodl jsem se koupit bmw.Jsem u teto značky novaček,,přechod z japonce".
Měl bych okolo 170 tis.Nevím jestli mam koupit1150 velmi zachovalou a malo jetou,nebo1200 2004 s 80 000km?
1200 se mi líbí víc,ale mam strach z elektroniky.Jsem automechanik a vždycky
Děkuju..
Nevim proc mu tady někteří radíte transalpa atd (nic proti nim) ale je přece spousta lidí co si starší báwo kupujou takže na tom něco bude...
Za ty penize bych to taky viděl radši na 1150 ale i s 1200 mužeš mít štěstí a trefit dobrej kousek.
P.S. A radši si toho boxera rychle kup, než někdo přiběhne s nápadem na 800
jardajerman@seznam.cz