ahoj, tak ho mám konečnš doma :-))) huráááááá. je uplně nový a moc krásný, ale to je tady asi každýmu jasný:-) Potřeboval bych poradit jak správně zajíždět prvních 1 tis km. Sice mám manuál ale je v polštině. Tak bych radši radu od někoho kdo má s tím už zkušenost. Popřípadě, zda někdo z vás nemá český manuál k r.v.2010 nebo rada kde koupit. díky moc. příští týden už snad bude SPZ tak budu moct vyrazit.
Je to jednoduchý jezdit jen do 4500 otáček řadit řadit a vyhejbat se dálnici nedržet ji u krku a hlavně nechat ohřát!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
mno tuším, že první garančka je za 1000km, neměl bys to točit nad 3500ot. lepší prvních pár km než se zahřeje tak do 2500ot. a hlavně si kontroluj olej ale klidně každých 500km, ze začátku je celkem pravděpodobné, že nějaké to deci vezme... a je škoda kvůli takové prkotině si svůj klenot poškodit
..... no v manuálu je do 4000 tis otáček, souhlasím s necháním zahřát, ale zezačátku 2500 otáček než se zahřeje je málo, to spíš naopak trápíš - a taky měnit otáčky, neject konstantě 300 km v kuse na 3500 otáček.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Prd. Pořádně si to přečti, a drž se toho.
Kluci ti radí do 09. 010 má ůplně jiné pásmo otáček. Je tam něco jako do 400km-pod 4,5t ot, do 600km pod 6t ot, a do 1000km v do omezovače-jen krátce.
Ať to nezajíždíš tak že z toho budeš mít lemru.
Ty čísla pochopíš i když je to v polštině. Pokud ne tak ti to pohledám, mám angl.
Ať slouží.
Jo a nedržet konstantní otáčky jak, se píše výš. Akcelerovat, měnit zátěž a otáčky. Členitý terén.
Upravil Waltr dne 03.10.2010 19:19
Waltr napsal:
Prd. Pořádně si to přečti, a drž se toho.
Kluci ti radí do 09. 010 má ůplně jiné pásmo otáček. Je tam něco jako do 400km-pod 4,5t ot, do 600km pod 6t ot, a do 1000km v do omezovače-jen krátce.
Ať to nezajíždíš tak že z toho budeš mít lemru.
Ty čísla pochopíš i když je to v polštině. Pokud ne tak ti to pohledám, mám angl.
Ať slouží.
Jo a nedržet konstantní otáčky jak, se píše výš. Akcelerovat, měnit zátěž a otáčky. Členitý terén.
Tak pravda je, že radím na 08-09 model Aspoň tohle v manuálu mám já - těch 4000 otáček. Nicméně já zajížděl razantněji a teď nežere olej vůbec .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
effa napsal:
ahoj, tak ho mám konečnš doma :-))) huráááááá. je uplně nový a moc krásný, ale to je tady asi každýmu jasný:-) Potřeboval bych poradit jak správně zajíždět prvních 1 tis km. Sice mám manuál ale je v polštině. Tak bych radši radu od někoho kdo má s tím už zkušenost. Popřípadě, zda někdo z vás nemá český manuál k r.v.2010 nebo rada kde koupit. díky moc. příští týden už snad bude SPZ tak budu moct vyrazit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
effa napsal:
ahoj, tak ho mám konečnš doma :-))) huráááááá. je uplně nový a moc krásný, ale to je tady asi každýmu jasný:-) Potřeboval bych poradit jak správně zajíždět prvních 1 tis km. Sice mám manuál ale je v polštině. Tak bych radši radu od někoho kdo má s tím už zkušenost. Popřípadě, zda někdo z vás nemá český manuál k r.v.2010 nebo rada kde koupit. díky moc. příští týden už snad bude SPZ tak budu moct vyrazit.
,,Tak je to do 200km do 5,5 tis. otáček, do 400 6,5 tis. do 600 je to do 7,5tis. otáček a zbytek do tisíce to občas točit do červeného. Takto hovoří manuál. Už to jen dostat na SPZ a jedu.
no,hlavne bych jezdil ve dvou,nalozenej a daval bych ji max do 4500ot.po 1000km bych zvedl otacky na max na 6000.dle meho nazoru ma motor takovou dusi jakou do nej vdechnes.budes li jezdit nalozenej a po horach bude to tahoun.kdyz budes jezdit sam a po dalnici pojede to jak raketa,ale v kopcich budes hodne radit.(na par masinach uz jsem to vyzkousel)
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
no,hlavne bych jezdil ve dvou,nalozenej a daval bych ji max do 4500ot.po 1000km bych zvedl otacky na max na 6000.dle meho nazoru ma motor takovou dusi jakou do nej vdechnes.budes li jezdit nalozenej a po horach bude to tahoun.kdyz budes jezdit sam a po dalnici pojede to jak raketa,ale v kopcich budes hodne radit.(na par masinach uz jsem to vyzkousel)
BMW GS 1200 adventure a Babeta.