Tak co DOCu neuvažuješ o přestavbě???Má už někdo ten KIT na své motorce??? F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Including delivery: fairing, windscreen, windscreen adjustment, complete mounting material
and a good mounting instruction.
The adjustment from the screen is perfect variable.
ale hoši, já vám psal i jinde, že mám rád strohost a účelnost
nezajímají mne plexi a jestli bude kouřové nebo ne, a reflektorky a kytičky a třásně
padáky a kryty na valce ano, teď co jsem ji umyl tak vám někdy vyfotím jak se z těch skalních pádů promačkaný kryt válce. kdyby tam nebyl tak to odnesl válec.
to je účelné, jinak to dávám do benzínu (aby mne nehubovala stará jak říká swat, i když ona vlastně není vůbec stará, máme dostatek velký věkový odstup)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
vím, co znamená tuctovka, ale toto mě nechává ledově lhostejným
nemám motorku pro jiné, ale kvůli sobě
co se komu líbí, je samozřejmě věc vkusu, ale já mám svůj, jiný náhled na věc, nezajímá mě tolik, jak vypadá, ale co dělá, co dokážu na ní i já jako řidič
no a teď mne napadl i jiný argument.....není tuctovka...je dost otlučená, poškrábaná, často zablácená, dost se vymyká těm nablejskanejm motorkám před cafe-vysoká noha, ale vymykám se i já, když je potřeba nasedám nejenom zleva ale i zprava a mám ji celkem v ruce......tím nejsme tuctovej pár...........a to ne důležitější (pro mě)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Naprosto souhlasím s doktorem. Jsou motorkáři leštiči a tuningáři, jsou takoví, co o to víc jezdí...
Málokdo kolem mne má jednu motorku déle než 2-3 roky. Já měl 1100GS skoro 8 let a měli jsme spolu citový vztah. Za 1150Adv jsem ji vyměnil kvůli neodolatelné nabídce a nechám si ji zase minimálně tak dlouho. Doplňky montuju, ale jen ty, které považuju za praktické, jinak mne na motorce neuspokojují doplňky a naleštěná netuctovost, ale to, že motorka splňuje mé cestovatelské nároky (komfort, jízdní vlastnosti, zavazadla) a doveze mne vždy zpět. Ivan
Myslíte že to desierto 3 je spíš tunung kit než praktickej??Moc se v tom nevyznám,ale nějak moc se mi to nelíbí,připomíná mi to masku LC8,tak jsem myslel že je to lepší do terénu než klasický plexi...........Záleží co kdo s motorkou bude dělat.Kdo chce cestovat dá si pohodlnější sedlo,xenony nebo fog světla.
DOCu co na to říkají ty liťáky v terénu?Nebylo lepší,když už kupovals funglovku tam dát drátěný kola?Mám za to že jsou za ne tak hroznej příplatek,když kupuješ nový.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Kamarád co Desierto 3 má říká, že ochrana proti větru je super. Ale on toho moc nenajezdil s původním plexi, tak nevím, jestli je to o tolik lepší nebo jen srovnatené. A design je jen tuning - neumím si moc představit, jaké výhody by to mělo mít. I když mohu říci, že po počátečních rozpacích se mi to líbí. Ivan
PS: Všiměte si, že většina motorek, co objely svět (nebo skoro) nejsou žádné natuněné krasavice, ale praktickými doplňky ověšené cestovní stroje, mnohdy otlučené, oježděné, starší typy, mnoho doplňků doma dělaných. Třeba Igor Brezovar nebo třeba ten polák vloni na srazu Boxer Morava.
No mě se teda Desierto 3 líbí (z obrázků, ve skutešnosti jsem ji neviděl), ta motorka dostane úplně jiný šmrnc. Ale důležitá je opravdu praktičnost a aby nic neuletělo, když sekneš na zem.
Zajímal by mne u Desierta nějaký odborný rozbor, protože podle mne to sice neuletí a je to praktický, ale stejně praktický a pevný se mi zdá původní originální plexi. V čem je výhoda utratit za to peníze, kromě masérství s maskou od Touratechu? Ivan
Ivan napsal:
Zajímal by mne u Desierta nějaký odborný rozbor, protože podle mne to sice neuletí a je to praktický, ale stejně praktický a pevný se mi zdá původní originální plexi. V čem je výhoda utratit za to peníze, kromě masérství s maskou od Touratechu? Ivan
Tak to volá po tom, aby se do toho odborně vložil Tomáš (jak bude mít čas)
Nechci to komentovat z pohledu designu apod. Ale důvod, proč to začali dělat je ryze praktický:
1) je to plexi na R1200GS, nikoliv (původně) na Adventure. Kdo jezdí na R1200GS, tak tomu nemusím vysvětlovat, proč to řešit. Kdo s tou motorkou nejezdí, tak je to kvůli problémům s turbulencemi a přímým větrem do oblasti hlavy bez ohledu na nastavení. U Adventure se čekalo, že to vyřešilo obří plexi od BMW a také v loňském katalogu nebylo Desierto pro Adventure vůbec nafocené. Jenže - i když je aerodynamika lepší, přece jen se to nepovedlo úplně. Hlavní problém jsou opět turbulence a především obrovská plocha plexi, která má problém při pádu (praskliny mezi dírama na upevnění plexi). Desierto je rozměrově menší, vyšší a tím pádem vzduch líp přeletí i vyššího jezdce. Nastavení výšky a sklonu navíc ani plexi u Adventure nemá, takže když je trošku normálně zablácené, člověk jede s černou deskou před očima a třeba na týdenní výpravu do Rumunska to moc dobré není. Každopádně vzhled je věc názoru, mě se to líbí víc ale někomu nemusí. Jen pro informaci - proč myslíte, že se docela slušně prodává nástavec (spoiler) nahoru na to plexi Adventure? Kdyby to bylo aerodynamicky v pořádku, tak se takový výrobek vůbec nevyrábí.
2) Desierto je ze dvou částí - spodní neprůhledná a horní tmavé plexi. Celé to je připevněné na motorce pomocí kovového stromečku zezadu. Takže to je kovová konstrukce vpředu překrytá plastem. Ten plastik není nosný. V případě zásadní havárie se můžou urvat boční deflektory (ty jsou asi jen kvůli vzhledu) ale celá sestava drží dál (vyzkoušeno) a víc částí znamená možnost koupit jen ty poškozené jako náhradní, nemusí se kupovat všechno.
Za aktuální neuvěřitelný zájem (v Evropě asi 1800ks v backorderu) může jednoznačně vzhled. Lidem se to líbí a řekl bych, že drtivá většina z nich nikdy neopustí silnici. My máme spíš víc zákazníků, kteří s tím jezdí offroad a obvykle to, co jezdíme my - takže ty motorky nešetří. Každopádně je to populární výrobek.
Takže závěr - nastavitelná výška a sklon přesně podle potřeby konkrétního jezdce (resp. jeho výšky a výšky sedla) a stylu jízdy (nastavení výšky přesně tak, aby viděl přes horní hranu ale ne víc ani méně). To považuju za hlavní výhody. Hodně lidí si kupuje Desierto3 protože bourali a paníze na nové plexi můžou do značné míry utratit i za tohle a změnit tím vzhled nebo neopakovat poškození (někdy) způsobené těmi rozměry originálu. Ale u normálního R1200GS je důvod vždycky stejný - ať člověk dělá, co dělá, tak se normální plexi třese, jezdci a spolujezdci lítá hlava a jezdci do helmy navíc fučí.
Mno jelikoz jsem si to poridil tak asi po 3000km k tomu uz neco napsat taky muzu :-)
Na hlavu mi fouka o neco min nez bez toho, nicmene porad fouka, to jsem cekal lepsi (ale mam zvyseny sedlo a 195cm vysky...)
Design je vzdycky veci vkusu, me se to libi o mnoho vic, nez to hnusny plexi a diry ke kolu co jsou z vyroby.
Co mi vyslovene vadi je ale prave to slozeni prakticky ze dvou kusu - kdyz urvu nekde spodni kravinec tak musim objednat celou tu umelohmotnou kravinu coz asi neco malo stat bude. Pak pri jizde se obcas stane, ze vypadne ta spodni cast z ucyceni - je to tam hodne divne vyreseny, jen takovy zobacky, ktery se prichyti k puvodnimu plastu na strane. A pak posledni vec - z venku to vypada mnohem lepe nez zevnitr - jsou tam trubky, srouby, podlozky, vsechno je to videt - to by chtelo nejak vyresit, treba jeste jednim plastem ktery by byl pres to. Na prilozene fotce je to trocha videt, i kdyz ne tolik jako v realu...
Ale abych jen nenadaval - ve finale jsem spokojenej. Utracet 8000 za novy plexi mi prislo zbytecny, tohle je sice drazsi, ale lepe to vypada, ma to mensi vybrace pri volnobehu (kdo tvrdi ze se to neklepe vubec tak keca, klepe se to, ale min nez original), videt pres to trocha je, ale urcite min nez s puvodnim plexi - coz me s moji vyskou az tak neirituje. A pak jeste neco me napadlo - vlastni montaz je fakt LAHUDKA, doporucuju nechat si to udelat, hral jsem si s tim asi tyden s prestavkama, je pravda, ze jsem si tam k tomu dal i ten kdyci plech se zapalovacem, coz montaz znatelne zkomplikuje...
TomasTT napsal:
Nechci to komentovat z pohledu designu apod. Ale důvod, proč to začali dělat je ryze praktický:
1) je to plexi na R1200GS, nikoliv (původně) na Adventure. Kdo jezdí na R1200GS, tak tomu nemusím vysvětlovat, proč to řešit. Kdo s tou motorkou nejezdí, tak je to kvůli problémům s turbulencemi a přímým větrem do oblasti hlavy bez ohledu na nastavení. U Adventure se čekalo, že to vyřešilo obří plexi od BMW a také v loňském katalogu nebylo Desierto pro Adventure vůbec nafocené. Jenže - i když je aerodynamika lepší, přece jen se to nepovedlo úplně. Hlavní problém jsou opět turbulence a především obrovská plocha plexi, která má problém při pádu (praskliny mezi dírama na upevnění plexi). Desierto je rozměrově menší, vyšší a tím pádem vzduch líp přeletí i vyššího jezdce. Nastavení výšky a sklonu navíc ani plexi u Adventure nemá, takže když je trošku normálně zablácené, člověk jede s černou deskou před očima a třeba na týdenní výpravu do Rumunska to moc dobré není. Každopádně vzhled je věc názoru, mě se to líbí víc ale někomu nemusí. Jen pro informaci - proč myslíte, že se docela slušně prodává nástavec (spoiler) nahoru na to plexi Adventure? Kdyby to bylo aerodynamicky v pořádku, tak se takový výrobek vůbec nevyrábí.
2) Desierto je ze dvou částí - spodní neprůhledná a horní tmavé plexi. Celé to je připevněné na motorce pomocí kovového stromečku zezadu. Takže to je kovová konstrukce vpředu překrytá plastem. Ten plastik není nosný. V případě zásadní havárie se můžou urvat boční deflektory (ty jsou asi jen kvůli vzhledu) ale celá sestava drží dál (vyzkoušeno) a víc částí znamená možnost koupit jen ty poškozené jako náhradní, nemusí se kupovat všechno.
Za aktuální neuvěřitelný zájem (v Evropě asi 1800ks v backorderu) může jednoznačně vzhled. Lidem se to líbí a řekl bych, že drtivá většina z nich nikdy neopustí silnici. My máme spíš víc zákazníků, kteří s tím jezdí offroad a obvykle to, co jezdíme my - takže ty motorky nešetří. Každopádně je to populární výrobek.
Takže závěr - nastavitelná výška a sklon přesně podle potřeby konkrétního jezdce (resp. jeho výšky a výšky sedla) a stylu jízdy (nastavení výšky přesně tak, aby viděl přes horní hranu ale ne víc ani méně). To považuju za hlavní výhody. Hodně lidí si kupuje Desierto3 protože bourali a paníze na nové plexi můžou do značné míry utratit i za tohle a změnit tím vzhled nebo neopakovat poškození (někdy) způsobené těmi rozměry originálu. Ale u normálního R1200GS je důvod vždycky stejný - ať člověk dělá, co dělá, tak se normální plexi třese, jezdci a spolujezdci lítá hlava a jezdci do helmy navíc fučí.
Killingman: všechny jednotlivé součástky se dají objednat samostatně jako náhradní díly. Takže i když zničíš třeba to boční "křídlo", objedná se jen ten plastový díl.. Už jsme to takhle dodávali na poničenou motorku..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ano, to je pravda Tomáši, ale to boční křídlo je v podstatě jeden díl celej i s prostředkem a tím druhým bočním křídlem...
TomasTT napsal:
Killingman: všechny jednotlivé součástky se dají objednat samostatně jako náhradní díly. Takže i když zničíš třeba to boční "křídlo", objedná se jen ten plastový díl.. Už jsme to takhle dodávali na poničenou motorku..
Killingman: tak teď to nechápu - tobě vadí že to je z málo kusů nebo z moc kusů? Ten první příspěvek jsem pochopil že myslíš, že když se to rozbije, musíš koupit celé Desierto nové.
Nebo jak bys to ještě víc rozdělil? Na levý křídlo, střed, pravý křídlo, hodní polovinu plexi, dolní polovinu plexi? Takhle to je logický a dělá to tak i KTM a takhle to bylo na obou předchozích typech Desierto. Podle mě je těch dílů tak akorát. Když ulomíš to křídlo tak se prostě svaří, přebrousí a přestříká. Když to je taková rána, že to opravit nejde, tak je dost pravděpodobný že těch poškození bude víc a nebudeš to řešit. Ale když praštíš s BMW plexi taky nemůžeš koupit jen pravou dolní čtvrtinu.. Tohle je alespoň ze dvou částí a ty jdou samostatně koupit.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak s tím proboha nemlaťte !!!! Víte co to stálo peněz?? !!!
Jak by řekla moje babička......
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Sakra, sakra, tak z toho pohledu jsme si koupili úplně špatný motorky. Já mám zatím jen tak kolem stovky pádů
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...