Motor
Typ motoru: dvoutaktní jednoválec
Obsah motoru: 293.2 cc
Vrtání/zdvih: 72/72 mm
Starter/battery: Startpáka + elektrický starter/12V 3Ah/12V 3Ah
Převodovka: 6ti stupňová
Primární poměr: 26:72
Sekundární převod: 13:40 (13:50)
Chlazení: Kapalinové chlazení
Spojka: Více-lamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Podvozek
Rám: Centrální trubkový rám, chrom-molybdenový
Podsedlový rám: hliníkový
Řídítka: hliníková ? 28/22 mm
Vidlice: WP-USD ? 48 mm - dvoukomorové
Zadní tlumič: WP-PDS DCC shock absorber
Suspension travel front/rear: WP-USD ? 48 mm - dvoukomorové
Přední/zadní brzdy: WP-PDS DCC shock absorber
Přední/zadní ráfky: 1.60 x 21'' DID/2.15 x 18'' DID
Přední/zadní pneumatiky: 90/90-21''; 140/80-18''
Řetěz: X-kroužek 5/8 x 1/4
Tlumivka: Hliníková
Rozvor kol: 1,475 ± 10 mm
Světlá výška: 390 mm
Objem nádrže: cca. 11 litres
Váha: cca. 103.1 kg
Zdravím,
Mám možnost se vozit dva dny na TE 300 model 2011 a tak bych vám rád nastínil mé pocity z tohoto zážitku. Motocykl mi byl zapůjčen ochotným prodejcem z Hradce Králové. Už dlouho koketuji s myšlenkou návratu k 2T. Výběr není jednoduchý.. v uvahu případá GASGAS, TM, KTM, Husqvarna, Husaberg a já nevím co ještě. Aby to bylo ještě jednodušší, každá značka nabízí různé kubatury, ročníky,atd......
Dnes máme namotáno cca 120km v krásně rozbahněném terénu. Zítra mě čeká asi 170km po železných horách.. takže večer když budu živ a zdráv se pokusím podělit o nějaký stručný románek
Nemohu opomenout dohazovače.. http://www.sulkar... Opravdu tak si představuji chování prodejce
Remus511 přiložený následující obrázek:
[75.4Kb]
Upravil Remus511 dne 09.11.2010 19:24
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Tak konečně mám trošku času dokončit co jsem začal, berle jsou vytuněný a čekám na nějaké natahování šlach nebo co..
Motorka se mi opravdu vracet nechtěla. Namotal jsem něco kolem 17mth kančíma roklinama kde to moc dobře znám a abych mohl porovnávat s tím co mám a co znám. Úseky mám najeté na XR650R, Husaberg 501FE a něco mám projeté na EXC450 2009..
V prvním kole jsem byl překvapen váhou motorky, prostě kolo. Trošku protivná věc je mýchání oleje do benzínu, ale nádrž pojme víc jak 11litrů a to na pornohrátky bohatě stačí. V základu je na motorce přepínání předstihu, ta "slabší" zaručuje opravdu perfektní trakci i na mokré louce no a ta ostrá je vážně pekelnej zátah (prodejce mě ujistil že se dá ještě hejbnout s přívěrou pro max power). Neměl jsem absolutní problém s nedostatkem výkonu nebo kroutícího momentu. Některé náročné a dlouhé výjezdy jsem dával na podtočené trojdítě a pobrala to úplně s přehledem. Někoho může trošku vyděsit že 2T nebrzdí motorem, ale brzdy jsou také 1A! Na převodovku nemůžu říct absolutně nic, opravdu dávám 10 z 10. Delší šestka je k nezaplacení na dlouhých a rychlích přejezdech. K podvozku bych mohl psát dlouhé básně, protože jsem na ničem lepším nikdy nejel… Rám je opravdu tuhý a motorka padá do tobogánu úplně sama.
Kladných vlastností je oprvadu mnoho, podvozek, brzdy, převodovka, startér (chodí na ťuk takže spíše příjemná záležitost v náročném terénu), jízdní vlastnosti.. Někoho může odradit mýchání šnapsu, ale stojí to za to.. Motorka je příjemná, nezáludná, tichá, prostě holka do nepohody.. Nevím co dál psát, snad se jen přiznat že jsem si ji objednal… *** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Tak abys videl,ze na tom nejses tak spatne:
Rossi v Brně chodil o berlích, na motorce mu to nevadilo.
Jen 36 dnů po červnové tréninkové nehodě v Mugellu, kde utrpěl zlomeninu pravé holenní kosti, jezdil úřadující mistr světa kategorie MotoGP Valentino Rossi na brněnském okruhu.
Ještě stále chodí o francouzských holích, na černou superbikovou yamahu ale s pomocí mechaniků usedl a v privátním brněnském testu si přes dvě hodiny ověřoval, zda už je schopen závodit. „Ve středu jdu na rentgen, který zjistí stav poraněné nohy. Teprve po zprávě lékařů se rozhodnu, zda budu startovat už koncem týdne na německém Sachsenringu,“ oznámil Rossi, než odkulhal z boxů do obytného kamiónu továrního týmu Fiat Yamaha.
Po svých se Valentino Rossi při testu v Brně pohyboval ještě s pomocí berlí.Po svých se Valentino Rossi při testu v Brně pohyboval ještě s pomocí berlí.
Brněnská zkouška měla dát Rossimu především odpověď na to, zda zraněná noha vydrží zatížení, aniž by ohrozila jeho rychlost. Na rozdíl od čtvrtečního testování v Misanu, kde strávil na trati pouze půl hodiny a odjel 26 kol, než kvůli bolestem kotníku, kolena a ramena skončil, v pondělí vyrazil na trať dokonce sedmkrát a nakonec ujel celkem 46 kol, snad symbolicky podle čísla, které vozí na svém motocyklu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
a já viděl v katalogu i ty tuze fešný hadříky a doplňky na tenhle přenádhernej strojek
ještě že má remus tu čest být mým nejlepším kamarádem
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.