Zdravím všechny členy fóra. GS jsem koupil teprve nedávno a protože teď nejezdím, tak pomalu rozebírám, čistím, prohlížím a vymýšlím co by se jak dalo do jara vylepšit. Teď přišla řada na výfuk. Po osmi letech provozu vypadal velice nevábně, tak jsem ho sundal a trošku na něm zapracoval. Zabralo to celou sobotu, ale výsledek podle mě stojí za to. Přidám fotky a kdyby měl někdo zájem, můžu sem dát postup jak na to.
Upravil Edy dne 12.12.2010 11:43
Takže ta chemikálie pochází od Ivančické firmy MICRON PLUS s.r.o. a je tam jednatelem pan Sachs, který mě během půl hodiny zasvětil do tajů leštění kovů a zároveň mě prodal vhodný materiál, který tam sami vyrábějí.
Takže:
1. brusný lamelový kotouč průměr 160, zrnitost 240-320 na vybroušení vyrezlích míst kolem svárů a ohybů (stojanová bruska kam se dostanu a v nedostupných místech menší kotouč a do vrtačky)
2. brusné rouno průměr 160, zrnitost 320 napřebroušení celkové plochy (stojanová bruska kam se dostanu a v nedostupných místech menší kotouč a do vrtačky)
3. sisalový kotouč průměr 160 a hrubší brusná pasta na předleštění
4. kotouč z molina průměr 160 a střední pasta na doleštění
5. flanelový kotouč průměr 160 a leštící jemná pasta na vysoký lesk
Leštění bylo komplet ruční vrtačkou.
Tak takhle ta chemikálija funguje. Kdyby měl někdo zájem, tak bych mohl přes zimu nějaký koleno vyleštit, aby se mě vrátila původní investice
Pekna prace. Jen mam pro tebe nemilou zpravu.Takovy krasny lesk vezme za sve po prvnim desti.Lepe se takovy povrch udrzuje,ale musel by si to pucovat po kazde projizdce.Taky jsem si tohle prosel
I pád na hubu je pohyb kupředu
To budeš mít asi pravdu, ale ještě mám v plánu závěrečné moření a elektrocemické leštění povrchu. To vše by mělo zvýšit odolnost takto upraveného materiálu. Vše se ukáže až se bude jezdit.