Když jsem kdysi položil na bok V-Stroma, tak zhasnul motor. Nenapadlo me, že tam může být nějaké čidlo náklonu. Ale v jednom článku na motoride.sk som čítal toto "...keď som musel bez prípravy zabrzdiť, tak som prekvapene zahrabal nohami do prázdna a motorku som v križovatke uložil pekne pomaličky až na zem. Keďže nemá náklonové čidlo a ja som samozrejme nestihol vyradiť rýchlosť, tak sa otočila dozadu...(míněno 1200GSA)"
Tedy otázka - máme v našich strojích nějaké náklonové čidlo, co zhasne motor, když ji položíme??? (Mám ji teprv měsíc a ještě jsem tuto čest neměl )
NEMAME, MNE SPADLA MOCKRAT A HONEM SMATAM PO NOUZOVEM VYPINACI
NA SUCHU TO STIHAS, ALE V BRODE [NEBO LOUZI] TO CHCE POHOTOVOST....
Upravil Doc dne 26.02.2008 23:54
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jsem si říkal, že ten nouzák je řešenej fakt jako nouzák, že do nej jde šťouchnout z obou stran
Ale ještě lepší by bylo vytrhávací lanko, jako mají na plochý dráze
Zažil jsem ve Francii, jak se dokáže motorka roztočit na válci,když jsme s kamarádem škrtli kuframa a on upadl.....není pak prdel tu motorku chytit.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
No pokud nekdo radi hodne v terenu, resp. je zvyklej casto padat, urcite bych motorku dovybavil trhackou - hodne se pouzivaj na 4kolkach, super vec kdyz necekane vystoupis.
no treba varadero ma naklonove cidlo, ktere dokaze pri hoooodne velkym naklonu v zatacce vypnout motor, prej je s tim pak velka legrace. vim o dvou pripadech co se to stalo, jeden ustal, druhej ustlal
low napsal:
no treba varadero ma naklonove cidlo, ktere dokaze pri hoooodne velkym naklonu v zatacce vypnout motor, prej je s tim pak velka legrace. vim o dvou pripadech co se to stalo, jeden ustal, druhej ustlal
a není to jen u druhýho varadera??u tý stříkačky?já sem mel to s karbecem a to když padlo tak kloktalo dál tak buď mě to někdo odpojil a nebo je to jen u dvojky
ja sem si ustlal s prvnim varaderem(99) na jedna sem nevyjel mokrou stran a motor chcipl hned jak byla na zemi a pritom bylozadni kolo v lufte
Upravil zbisekxl dne 27.02.2008 11:02
když, tak fest
zbisekxl napsal:
ja sem si ustlal s prvnim varaderem(99) na jedna sem nevyjel mokrou stran a motor chcipl hned jak byla na zemi a pritom bylozadni kolo v lufte
no tak to tam asi je to čidlo,jen u tý mojí to asi nějakej dobrák odpojil,možný to je nebyl sem první majitel takže nevím
Ono dodělávat náklonový čidlo jen tak asi nepůjde, páč když leží bawor na hrnci nebo dřeš za jízdy stupačku, tak je to skoro stejný náklon Stromik na boku mi ležel vodorovně, to už se asi nějak rozpoznat dá
Pup napsal:
Ono dodělávat náklonový čidlo jen tak asi nepůjde, páč když leží bawor na hrnci nebo dřeš za jízdy stupačku, tak je to skoro stejný náklon Stromik na boku mi ležel vodorovně, to už se asi nějak rozpoznat dá
jo toje pravda,to by moh bejt problém protože v pořádnym náklonu ten válec moc vysoko od země není,asi by to nebilo uplně fajn kdyby se to v takovim náklonu vyplo kuli nějakýmu dodělávanýmu čidlu,on to člověk většinou stejně hned vypne jak stim praští,horší je když se to zadní kolo hryzne a začne se to točit,ale to asi nebude tak častá věc