Dobrý den právě jsem se zaregistroval a proč tu vlastně jsem ?
Hodně dlouho hledám motorku kterou bych si koupil a prožil naní spoustu klidných ale i adrenalinových zážitků a jediné co mi vyšlo je GS.
Potřeboval bych poradit kterou budu jezdit sice sám ale vážím přes metrák a tak se spíše dívám po 1100 a nebo 1150 vím i mě se líbí 1200 ale upřímně chci si motorku koupit a ne si tu o ní psát tak se musím dívat po těchto typech a ještě po ročnících okolo roku 2000 mám nějakou hotovost ale 180 000 za motorku dát nemohu . Chtěl bych se pohybovat teda zda to jde někde kolem 100 000 . Můžete mi prosím poradit popřípadě nabídnout ? moc děkuji a věřím že tímto článkem můj příspěvek na těchto stránkách nekončí ale začíná moc rád se o sezoně s vámi potkám na nějakém srazu přeju pěkný den a díky za reakce na tento článek
Za 100tis se dá koupit pěkná 11ka. Myslím že třeba Ivan tu prodává jednu kolem 100tis a je pěkná. Zkus prohledat v inzerci. 1150 je pro někoho designově hezčí a má šest kvaltů, ale těžko seženež za 100tis pěknou.
11ka uděla stejnou službu. A rok výroby 98 99 je nejlepší. Najetých km se neboj. Zatím nevím o nikom kdo by měl nějaký problém s motorem a plno lidí tu má přes sto tisíc km ( Moje Rablenka má 96tis.km a motor naprosto ok.
Přeji hodně štěstí při koupi
Splněný sen moje 1100GS
Já sám jsem tento problem řešil lonskou sezonu a po delším hledání vybral R1100GS a jsem spokojený.Hned jsem s manželkou projel Maďarsko a vše super .Motorka má cestovní sedačky Kahedo ,TT světlo,padáky HaB a spoustu jiných doplnků a je prostě skvělá.Za motorku jsem loni dal 99000Kč,je to R.v.97 na tacho.70000km pro někoho bába a pro mě splněnej sen. Tak zatim čau a přeji dobrej kup.
Já vybíral taky dlouho, a skončil u 11ky. Chtěl jsem 1150 ale finanční situace nedovolila a určitě teď nelituju. Vytvořil jsem si citovou vazbu a prodávat nebudu. Jsem spíše klidnější jezdec, takže mi 6ka nechybí ba naopak mi vyhovuje 5ti kvalt. Na 12ce jsem se vezl a příjde mi ta motorka už moc moderní (má vyvažovací hřídel což mi příjde že motor stratil duši a charisma. Je pravda že jede o dost líp, ale to já nepotřebuju. Hlavně nemám rád plasty.
Je tu několik lidí kteří mají 11ku už hodně roků a jsou moc spokojení. Já ji mám 2 roky. A co je důležité, že ji můžeš pořád vylepšovat doplňky a upravovat ji k obrazu svému (Dvojté světlo, plexi, al kufry.......) Prakticky nekonečný "tuning" který ovšem není třeba pokud nechceš
Splněný sen moje 1100GS
Ahoj, prodávám 1100GS z roku 1999, je v inzerci. Nicméně v tuto chvíli mne poprosil jeden známý, který chce také GS, zda bych mu ji do 10.ledna nepodržel, pak že mi to řekne definitivně. Slíbil jsem mu to s tím, že pokud někdo bude mít vážný zájem, dám mu vědět aby se rozhodl i před 10.lednem.
Cena je 109.000,-, ale šla by udělat mírná sleva, motorka má totiž 2 nedostatky - za prvé je vždy za 2-3 týdny nutné dofouknout zadní kolo. Gumy mi měnili letos v létě v Alpách a uchází to od té doby, tipuji ventilek. Ale stejně sebou vozím 12V kompresor, tak jsem to do konce sezóny neřešil. Druhá závada je ulomená zavírací packa u kufru Hepco Becker, to se podařilo přítelkyni před odjezdem do Alp. Mám domluvenu opravu u dovozce, cena dílu 1240,- + 450,- práce + poštovné.
Jinak vše je v inzerátu a na www.motorkari.cz je v inzerátu víc fotek. Motorka je myslím bez nutných investic, gumy mají najeto 3500 km a před 4000km jsem měnil všechny oleje (kardan, převodovka, motor), všechno funguje, takže jen jezdit...
Petr - na 70 tisíci km je motor v nejlepší kondici. U BMW nekoukejte na kilometry, moje první 1100 má 130 tisíc a je v nejlepší kondici, kamarád má přes 200 tisíc a motor jde jako kdyby vyjel z továrny. Igor Brezovar má hodně přes 200 tisíc, kdejaká půjčovna např. v Austrálii má 1100-ky a spousta z nich má najeto taky přes 200 tisíc. V Ga-Pa jsem viděl jednu zachovalou se skoro 400 tisíci km a majitel říkal že dělá jen běžnou údržbu, koupil ji ale když měla najeto 150 tisíc tak neví co dělal předchozí majitel....:-)
dneska má mašina o 10.000km víc a šlape čím dál tím lépe, kilometrů se neboj...
(na mojí 1200 GSA mám během 3 let 110.000 km a neprodám ji dokud nenajede alespoň jednou tolik)
Upravil Doc dne 28.12.2010 17:57
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
petrnovakhodonin napsal:
Dobrý den právě jsem se zaregistroval a proč tu vlastně jsem ?
Hodně dlouho hledám motorku kterou bych si koupil a prožil naní spoustu klidných ale i adrenalinových zážitků a jediné co mi vyšlo je GS.
Potřeboval bych poradit kterou budu jezdit sice sám ale vážím přes metrák a tak se spíše dívám po 1100 a nebo 1150 vím i mě se líbí 1200 ale upřímně chci si motorku koupit a ne si tu o ní psát tak se musím dívat po těchto typech a ještě po ročnících okolo roku 2000 mám nějakou hotovost ale 180 000 za motorku dát nemohu . Chtěl bych se pohybovat teda zda to jde někde kolem 100 000 . Můžete mi prosím poradit popřípadě nabídnout ? moc děkuji a věřím že tímto článkem můj příspěvek na těchto stránkách nekončí ale začíná moc rád se o sezoně s vámi potkám na nějakém srazu přeju pěkný den a díky za reakce na tento článek
Ahoj, mám velmi pěknou R1100GS, doplňky TT, přídavná světla HELLA, hliníkové kufry, kryty válců, padáky...... Pěkný vzhled, motor šlape jak hodiny, na 5000 km vzal naposledy cca 0,7 l oleje. Kamarád mi nabízí 1150 adv, tak zvažuju výměnu. Kdyby jsi měl zájem, tak se ozvi na mail ljurasek@seznam.cz. Cena pod kterou určitě nepůjdu je 115.000,- Kč.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz