Rudymu se podařilo o větev urazit pravé zrcátko tak nešťastně, že se vylomilo z toho nálitku u nádobky na brzdovku i s kusem slitiny. Svařit to půjde sotva. Takže nás napadlo pořídit nějaká úplně jiná zrcátka, nejlépe kloubová, které se přidělají přímo na řídítka (uchycení řídítek na GS je opravdu maximálně inteligentně vyřešeno ) a v případě nutnosti se protočí nebo ohnou nebo prostě cokoli.... Víte někdo o něčem takovém? Třeba z jiné motorky, nebo Tome dělá něco takového TT? V katalogu jsem našla jen jedny kloubáky a ty se mi zdály krátké...
Díky všem za postřehy, rady, zkušenosti
Upravil Klasika dne 17.02.2008 15:21
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Padám taky občas (nevim co je nepříjemně často - ja ji mám rok a půl a pár desítek pádů jsme už zažili.) Každopádně se mě nikdy nestalo, že by se řidítka zkroutili nebo bych poškodil zrcátka. A to ležela z půlky pod vodou v řece, kardanem vzůru pod svahem (doslova). Za tu dobu se odřelo akorát ventilové víko a lehce nádrž. Zrcátka se zatim vždy povolí a otočí bez uhony. Kámoš má na Africe kloubový a tak příležitostně zkusim zjistit jestli je kupoval on, nebo byli na moto při koupi. No a ty řiditka jestli se náhodou neohýbají proto, že už prostě mockrát spadli. Když vezmeš kus železné trubky a ohneš ji poprvé, tak jde ztuha, ale po dvacáté už jde lehce a pak praskne. Jinak nevim. Nezažil jsem to.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Zase tak moc nepadám, ale 3 pády byly vcelku větší a řídítka se mi nekroutí. Zrcátka nemám až tak moc dotáhlá a při pádech se mi občas povolí a nic se jim zatím nestalo.
Taky se mi zkroutily řidítka, takže zkusim tu lešenářskou trubku - původně jsem chtěl radši koupit nový na Ebay.(Klasiko, - díky za radu).Zrcátko mi taky ulítlo, ale levý.Pak mi prask levej doraz řidítek, takovej zub na střednim dílu řidítek nahoře, nevim jestli to mam nechat být a nebo to zkusit přilepit - je to asi hliník, hledal jsem nějaký slušný lepidla (nejvíc bych věřil Loctite 3450http://www.loctit...-Metal-Set)ale koupil jsem narychlo nějaký v Baumaxu -EPOXICEYS-sváření zastudena,píšou" zátěž 350 kg/cm2,odolné ranám a vibracím", tak to zkusim otestovat.(BIZONa z Globusu jsem zkoušel nedávno na ulomenym kloubu znaku Mercedesu a vůbec to neztvrdlo, ani na 3. pokus -nějakej zmetek.Ale viděl jsem slepenej svěrák v tom nejhoršim místě, kde praskaj a držel, bohužel nevim, čim ho ten německej inštalatér slepil.Jenom vim, že to bylo šedivý.) Nerad bych, aby mi to při jízdě upadlo a někde se to v řidítkach šprajclo.Pak mi ještě ulítly svorky u levých přepínačů, ono to drží, ale trochu se to protáčí, taky to zkusim slepit.Nebo máte někdo lepčí nápad ?.Děsim se už jenom při jejich sundavání, asi by to odnesly vyhřívaný hefty, páč jsou tam nějak dost nafest - možná je to kvůli těm ohnutym řidítkam ("v tom dělení, jak píše Klasika.) Problém na Bávu je, že tam toho jde málo svařit.Jo, ještě se mi roztrhla nohavice, co drží zadní kolo a leze do převodovky, ale tu jsem radši sehnal jinou, slepovat jí nebudu...
Upravil elektromaniac dne 12.05.2007 23:07
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
Tak řidítka jsem jakžtakž vyrovnal lešenářskou trubkou, nasazenou na rukojetích a na páku proti jsem vsunul dřevěnou lať ze strany skrz hrazdičku. Nutno říct, že i ve dvou jsme měli co dělat to srovnat a ideální to není, protože se to ohýbá jenom v místě toho spoje , a já je mam hnutý už částečně i v hrazdičce.Ale ta pčedstava - sundavat všechny ty kabely a lanka - pro ideální srovnání ... Brrr.
Uraženou spodní část zrcátka - šlo to normálně vařit CéOčkem, i když se mi to zdálo na železo nějaký lehký,- přivařil jsem ke konci šroub i s hlavou, a je to A1.
-add. lepidlo - ten TEKUTEJ KOV je po vytvrzení spíš tvrdší plast, nechápu, jak to takhle můžou nazývat.Bohůšu dík , mrknu se po tom Tůratechu. Doraz tam musí být, tlučou mi řidítka do plexi.
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán