Ahoj, zajima me uchyceni drzaku Al kufru v miste stupacek. Jak to mate reseny vy? Za zadni sroub stupacky vne, nebo mezi stupackou a drzakem stupacky a nebo uplne jinak? Nejlepe s fotem? Diky.
Když jsem měl kufry Šerpa (klasika s puky), nebyl držák ke stupačkám uchycen vůbec. Kufry byly předozadně umístěné tak, že se téměř dotýkaly dozadu vystupujícího záchytu originál plastových kufrů a aby se nemohlysvírat k motorce, měl jsem na nich nanýtován malý úhelník "L", který se zvenku o záchyt origo kufrů opíral. S tímhle systémem jsem jezdil 3 roky včetně offroadů v Rumunsku. Kamarád ale navařil na držák trubičku směrem dopředu, kde byla zploštělá a přišroubovaná ke šroubu, co drží zmíněný záchyt origo kufrů k držáku stupačky.
Ivan přiložený následující obrázek:
To honzags-Sv a ivan: drzaky bych chtel uchytit bez zasahu na motorce ci do kufru (bez rezani puvodniho drzaku ci vrtani do kufru).
to xavier: myslis ze toto uchyceni neprekazi kardanu pri max propruzeni?
Elegantni reseni uchyceni je u drzaku bighusky za osku sklopeni stupacky. Jen v pripade padu nevim jestli by odlitek stupacky vydrzel....
ty originální držátka jsou pouze na plastový kufry,na nic jinýho,uchycení nosiče nedávej na nějakou slabou osku,ta ti kufr nepodrží při pádu,u nových nosičů které mám se musí řezat obě strany držáku,u starých stačila jen jedna
eště jedna věc,u té druhé fotky mi přijde nosič zbytečně daleko v zadu,čím víc dozadu zatěžuješ,tím víc se ti můžou měnit jízdní vlastnosti,protože odlehčuješ přední kolo,kufry posazené takto hodně dozadu extrémně zatěžují podsedlák,nehledě nato,že pak musíš ještě posunout blikače dozadu aby byli vůbec vidět
tak řež
Upravil bystricke dne 09.03.2011 11:56
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
alebo si urobiť taký plechový adaptér na stupačky ja má tt ale to by tu zas bolo rečííí
Upravil tomukur dne 09.03.2011 11:56
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
Urcite neprekazi , je to vyzkouseny,nemusis nic rezat a vypada to inteligentne Blinkry se museli zkratit,ale pak to vypada myslim lip nez kdyz vycuhuji. Aktualne 1250 GSA HP
Neni schovanej prece,je videt uplne normalne. U zeg jsem to mel cca stejne,nic neni na motorce potreba rezat,ale jestli nekdo chce,rezat, at se klidne reze
A davat blinkr az za kufry my prijde spis blby, takhle je pekne chranenej a pri padu nehrozi ze o nej prijdes,ani kdyz se kufr urve,tak ti nevezme blinkr.
Upravil xavier dne 09.03.2011 12:41
Aktualne 1250 GSA HP
Ten blinkr nebude vidět až když budou oči pozorovatele v jedné úrovni s ním a to už bude kapota pozorovatele někde u předního kola motorky, takže je to fuk. Myslím že je to dobré řešení, měl jsem to taky tak a blinkry byly vidět normálně:-):-)
To xavier: zkracovani blinkru pripada v uvahu pri vyrizlem kufru, coz neni muj oripad. Moje sirka s kufry je vymezena vyfukem. Jak uz jsem psal rezat ci vrtat je pro me nezadouci.
Zeptam se takhle, je mozne aby pri max nalozi + 2 lide doslo k takovemu propruzeni, aby se kardan dostal do urovne zadniho sroubu stupacky? Mam namysleny dve varianty uchyceni tak abych nemusel zasahovat do origo stavu motorky i kufru. Ted uz jde jen o to aby se mi nepotkalo pri propruzeni pouzdro kardanu s drzakem kufru.
Chose napsal:
To xavier: zkracovani blinkru pripada v uvahu pri vyrizlem kufru, coz neni muj oripad. Moje sirka s kufry je vymezena vyfukem. Jak uz jsem psal rezat ci vrtat je pro me nezadouci.
Zeptam se takhle, je mozne aby pri max nalozi + 2 lide doslo k takovemu propruzeni, aby se kardan dostal do urovne zadniho sroubu stupacky? Mam namysleny dve varianty uchyceni tak abych nemusel zasahovat do origo stavu motorky i kufru. Ted uz jde jen o to aby se mi nepotkalo pri propruzeni pouzdro kardanu s drzakem kufru.
Chose, jestli to chceš vědět natuty, tak hoď mašinku na hlavní stojan, vymontuj zadní tlumič a zvedni kolo do nejvyšší polohy. Práce na deset minut, tam a zpátky a víš na čem seš.