ahoj
mam sadu origo kufru a jeden z nich, kdyz je delsi dobu zavreny, tak po otevreni neuveritelne smrdi.
nevim jestli tam puvodni majitel neco vylel nebo v nejakem rozku zacalo neco hnit, ale smrad je to neskutecny, jak kdyby se tam posrala mys nebo co ja vim co...
zkousel jsem to vystrikat aktivni penou a utrit, ale pomohlo to jenom trochu.
Stane se neco, kdyz to projedu wapem? Dukladne i zevnitr?
Nebo mate nejaky jiny tip jak to poradne vycistit?
dik
Nestane se vubec nic!! Pořádně vystříkat wapem a nechat vyschnout na sluníčku!! není v nich nic co by wapka zničila
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ja mel strach spis o pripadnou korozi, jestli nekde za rozkem neni odkryty mechanismus zavirani, zamku nebo nevim ceho, co by mohlo utrpet...
ale snad ne.
Kufry jdou v pohodě rozebrat - zezadu každého kufru jsou na každé straně 3 šroubky Torx, když se odmotnují, kufr normálně pákou zvětšíš a pak za něj zatáhneš (jako kdyby jsi ho chtěl dále zvětšit), tak se Ti "rozpadne" na dva kusy. Pak to vyčistíš i v tom místě, kde je kufr dvojitý (právě ten kus, o co jde kufr roztáhnout).
Uvidíš mechanismus zvětšování objemu - všechna kolečka jsou plastová až na jedno, které je kovové. Na sestavení kufru použiješ stejný postup - je lepší, když kufr jakoby zmenšíš (klasicky tou pákou) a pak postupně nasazuješ jednu část kufru na druhou. Chvilku to jakoby nejde, ale jakmile se na nějakém místě chytneš, tak to zapadne samo. Je potřeba si jen dávat na červený mechanismus zámku k rámu motorky - je to plastová tyčka, tak aby zapadla tam, kam má a aby se nezlomila, ale kufry jsem rozebíral asi 5x (montoval jsem na jeden z nich držák od Touratechu na lahve, kanistr a podobné kraviny) a v pohodě.
Upravil maser dne 20.03.2011 20:35
maser napsal:
Kufry jdou v pohodě rozebrat - zezadu každého kufru jsou na každé straně 3 šroubky Torx, když se odmotnují, kufr normálně pákou zvětšíš a pak za něj zatáhneš (jako kdyby jsi ho chtěl dále zvětšit), tak se Ti "rozpadne" na dva kusy. Pak to vyčistíš i v tom místě, kde je kufr dvojitý (právě ten kus, o co jde kufr roztáhnout).
Uvidíš mechanismus zvětšování objemu - všechna kolečka jsou plastová až na jedno, které je kovové. Na sestavení kufru použiješ stejný postup - je lepší, když kufr jakoby zmenšíš (klasicky tou pákou) a pak postupně nasazuješ jednu část kufru na druhou. Chvilku to jakoby nejde, ale jakmile se na nějakém místě chytneš, tak to zapadne samo. Je potřeba si jen dávat na červený mechanismus zámku k rámu motorky - je to plastová tyčka, tak aby zapadla tam, kam má a aby se nezlomila, ale kufry jsem rozebíral asi 5x (montoval jsem na jeden z nich držák od Touratechu na lahve, kanistr a podobné kraviny) a v pohodě.
Neposlal by jsi mi nějaké fotky, jak to máš vyřešené s těma TT držákama, taky o tom uvažuji.
Díky
tak panove
pri prvnim vyprani wapem zpoza zahybu vyplavalo nekolik mysich hoven
potom kufr nekolikrat vyspricovany wapkou, studena voda, horka voda...
pri prvnim myti jsem to vzal cifem na desinvekci, pri druhem myti jsem pouzil jar
smrad je sice mensi ale proste to behem pul roku nebo jak dlouho to nebylo otevrene ten plast tak absorboval, ze i kdyz ho prolevam ted vodou a je to furt otevrene tak to smrdi a smrdi
zkusim teda ten ocet jeste
nekdo dalsi bude mit jeste nejaky tip?
mam strach do toho cokoliv zabalit a prazdninove cestovani pomalu nastava...