http://www.louis....id=R1100GS
klikneš dole na url, objeví se dvě závorky, najedeš kurzorem přesně mezi ně a zkopíruješ odkaz mezi ně, mezi ty závorky. Taky mě to tu někdo učil
Ještě se chci zeptat. na levé straně na převodovce je taková krytka s pruřinkou (něco jako zásuvka s víčkem)...na co to je? JInak už vím snad vše,děkuji moc ste mi pomohli.
cha chá tak přesně tu redukci co maj na těch strankách touratech na 18 místě od z hora za 330kč,tak ja koupil v holešovický tržnici v kamenym obchodě s dílama na aouto za 120kč, tak to je hustá sérka z boku je nápis:Nicht fur zigarettenanzunder ataky do not use for cigarette lighter podle toho obrazku je to uplně stejný ,vysvětlí mi někdo rozdíl ceny 210kč nemám k tomu co dodat
Měl bych ještě otázečku. Do kardanu přijde 0.25L oleje,když ho tam naleju je až po okraj nalévacího šroubu? Ještě sem žádný náplně neměnil a když vytočím ten šroub na kardanu tak olej nevidno. A myslím že u převodovky je až po okraj ne? Chystám se to co nejdřív vyměnit,podle servisky sou náplně měnení ale jistota je kulomet.
díky
Ten kulomet je fakt jistota. Do kardanu až po okraj nalévacího otvoru. Mě se tam vešlo cca 0,2 lt. Pokud olej nevidno, tam bych s tím neotálel........
Pomatenost, zvaná BMW.
Takže mi stačí koupit 1L oleje a v poho vyjde jak do převodovky tak do kardanu. Mimochodem do převodovky taky po okraj šroubu? Jinak teda ten olej v kardanu mě trochu děsí že tam "neni"...on tam asi nejakej je...nebo je to tím že sem to kontroloval hned po jízdě.Taky sem se takhle vypek s olejem v motoru...koukal moc brzo po jízdě a ted je to malitý až na vrchol okýnka jak sem to dolil...podle toho co se tu píše to snad nevadí. Najel sem už 2000km a nepřipadá mi že by to žralo olej. Do převodovky se chstám koupit ten Castrol MTX kterej tu všichni chvalej a kdyžtak bych pak zkusil tvojí levnější variantu motul gearbox. Olej do motoru sem se rozhod Castrol Act evo gp 4t 20w50. Nejsem teda moc příznivcem drahejch olejů neboť sem si toho o olejích hodně přečetl a podle toho by v motoru krásně složil i mogul jenomže co kdyby. Podle toho co tam bylo napsaný je základ pro oleje vesměs stejný a každá značka si tam přidává svá aditiva,za další tam bylo napsaný že dnes axistují jen oleje dobré a lepší ale i ty dobré mnohokrát převyšují standard kterej by olej měl splňovat. To ale asi neplatí o olejích z lídlu a pod.-to je bůh ví co. Přecejen radši vsadím na osvědčený značky a nebudu experimentovat. Třeba u převodovky je to určitě znát koupit nějakou specialitu o tom se tu taky hodně píše. Mě třeba připadá že mi jde hůř řadit za 3,prostě dýl trvá než tam klapne ale nikdy žádná rychlost nevypadla. Tak prostě ještě nemám ten správnej grif a nebo se to zlepší po MTXku či gearboxu.
Víš, já si pořád říkám, že peníze za drahý oleje (který BMW nepotřebuje) je lepší projet v benzínu a něco vidět. Koncepce motoru je stará snad 40 let a dřív taky nebyla plná syntetika za 500,- Kč/lt. Navíc BMW doporučuje minerál 20W50 autovej, bez příměsi JASO-MA(pro převodovky rejží). Ale pokud chceš motorce dopřát a máš zbytečný prachy.............. Proti gustu žádný dišputát. Ale je to zbytečný, což potvrdí mnozí BMWáci.
Čus a hodně km bez nehody. Zítra jedem na akci Autecu a pak na Berounsko, do pískovny Srbsko, na Ameriku, trochu Off-roadu, nepřidáte se někdo?
Pomatenost, zvaná BMW.
Jel bych kdybych nebyl dneska v práci,v lomech amerika sem byl tam je to paráda,klidně bych tam jel ještě jednou. S těma olejema máš asi pravdu...nechám to ještě projít hlavou. A ještě bych měl otázku, dělají se Mitas E07 jako bezdušové?? vím o tom že E09 sou jako bezdušový.
Ještě jedna otázečka. Trošku mě zaráží že mám promodralé kolena,né jako že bych měl modrý kolena protože bych jezdil v traťasech,myslím svody. Je to nějakej problém? Koukal sem na Fotografie ostatních GSkářů a někdo to má a někdo ne ale kekl bych že většina jo. Mám to nějak řešit? JInak sem zase řešil oleje a do motoru dám zcela určitě ten Repsol Elite super 20w50 a do převodovky ještě váhám mezi motulem gearbox a mogul 90W -h.
FRN napsal:
Ahoj všichni. Stal sem se čerstvým majitelem RMW r1100gs.
Interval výměny motorového oleje je jasný po 10 000 nebo 1 rok, u kardanu je to po 40 000 nebo 2 roky ale nějak sem z té tabulky nepochopil po kolika KM se mění v převodovce.
Taky by mě zajímalo jaký je BMW doporučený olej do motoru a převodovky/kardanu pro r1100gs. Za další nevím kdy se mění rozvody a jestli vůbec.
Nezajímá mě jak komu co vyhovuje atd. potřebuju se dozvědět jaké intervaly doporučuje výrobce a jaké oleje doporučuje výrobce. Předem děkuji všem za ochotu.
Fuchs Titan Trans 15w50 loni jsem kupoval za 80,-Kč/litr doporučil mi ho Tomassino, který na něm najezdil cca 50tis km a vše naprosto OK , já loni 10tis a žádnej problém
Jedu? Jedu!
R1150GS
FRN napsal:
Jel bych kdybych nebyl dneska v práci,v lomech amerika sem byl tam je to paráda,klidně bych tam jel ještě jednou. S těma olejema máš asi pravdu...nechám to ještě projít hlavou. A ještě bych měl otázku, dělají se Mitas E07 jako bezdušové?? vím o tom že E09 sou jako bezdušový.
Před týdnem jsem nazul na předek Mitas E 07 (dušovou) bez duše a zatím pohoda. Nehučí tak jako E 09 a na suchu drží dobře. Vyzkoušeno i v pískovně u Karlštejna a dobrý. E 09 seženeš asi jen zadní bezdušovou.
Pomatenost, zvaná BMW.
No to bych se asi bál jezdit bez duše když to není tubelles. Jinak teda taky sem se rozhod pro E-07 a koupim duše. E-09 dakar je bezdušová. Zatím dojíždím moje Michlin Pilot a i offroad s tím dávám ale na bahně a trávě končím..to se nedá. Ale polňačky v pohodě a šotoliny jakž takž,po lese v jehličí sedí parádně.
Upravil FRN dne 26.04.2009 15:41
Neboj se nazout E 07, či E 09 bez duše. Chce to víc podmazat patky při nazouvání. Jediné, co se může stát je, že Ti budou trochu ucházet přes ty patky a budou chtít dofukovat. Ale v případě píchnutí nemusíš bezdušovku sundavat a opravíš jí knotem zvenku. Kámošovi přední E 09 Dakar dušovka neuchází vůbec a zadek E 09 Dakar bezdušovku musí každých 14 dní dofukovat.
Pomatenost, zvaná BMW.
Je teda fakt že ve výbavě nám origo BMW knoty ale nedát do pnematiky tube tipe duši se fakt moc nelíbí. Podle mě rozdíl mezi dušovkou (tube tipe) a bezdušovnkou (tubelles) je ten že bezdušovka má silnější patky a možná že je i celkově zesílená. Nerad bych řešil nějakej prekérní defekt támhle někde Rumunsku. Musím teda zaklepat že motorku ani auto sem nikdy nepích,jen jednou mi v pneuservisu našli v gumě šroub ale neucházela.