zapnu klicek,ABS naskoci ,zacne svitit a po par vterinach blika jako o zivot.v manualu jsem se docetl ze: Autodiagnosticky test ABS nebyl uspesne dokoncen.nic vic.nevite nekdo proc??? zacalo to delat pred tydnem obcas a ted se to stava casteji.mam 06 s posilovacem a ten kdyz to blika samozrejme posilovac nenaskoci.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
ok,diky mrknu.ted jsem byl garazi a ze zvedavosti jsem pootocil kickem.ABS nabehlo jak melo ale kdyz jsem zmacknul predni brzdu zacal posilovac vrcet a kontrolka ABS zacala bilat opet jak o zivot.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
.....naj na diagnostkiku .....keby bol problem v zadnom čidle nejde aj tachometer.....zavad može byt viac od microspinačov ,cez čidlo,až po zly kontakt
tak bat. je v pohode,cidla cisty jen na diagnostiku jsem to nestihl.mam ten dojem ze je to v tom posilovaci,nekdy to pri otocenim klicku zavrci jak ma a nekdy pod nadrzi zahuci jako bych tam mel houkala.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
...no a ešte zakladna vec je v modulatore ABS dostatok brzdovej kvapaliny v jednom aj druhom okruhu? ak nie hned začne vypisovat chybu a ešte sa može aj zavzdušnit
tak se to opravilo samo,v nedeli jsem si koupil brzdovku a nejak se k tomu odvzdusneni nedostal.dnes a v pondeli jsem startoval asi 10krat a vzdy ABS naskocilo jak melo.
Upravil Danes dne 17.05.2011 21:58
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Mě to dělala stará baterie, motor normálně natočila, ale občas nechtělo naběhnout ABS a posilovač. postupně začal bláznit display a tachometr.Po výměně baterky a smazání chyb už 2 roky OK. Bylo mi řečeno ,že všechny chyby jdou od řídící jednotky.Do té může jít podpětí a ta začne blbnout. Je fakt, že baterku jsem měl pátou sezonu.
......no ideal je to fakt hodit na diagnostiku aj obyčajna gs11 ti takuto chybu najde a definuje v čom je problem v ktorom okruhu a či je to napatim alebo čidlom alebo nizkou hladinou brzdovky v modulatore a nebudeš potom nemilo prekvapeny ked ti to začne robit niekde na dovolenke