Ahoj, mám se svým Dakarem menší problém. Někdy (tak v 10%) mi na první pokus neskočí z jedničky při rozjezdu dvojka, ale spadne mi to do neutrálu. Nevypozoroval jsem při jaké situaci se tak děje. Máte někdo podobný problém? Dělám něco špatně? Nebo je to u malého GSa normální? Přeci jen nejsem začátečník a měl jsem pod sebou víc jak 10 různých velkých motorek a žádný mi nedělal něco podobného u dvojky.
Díky
Raub
Dá se říct, že je to normální. Zkus tam tu dvojku více kopat a taky zkoukni nastavení spojky. Mě se to občas stane s jedničkou, že jí tam jen našlápnu, zaberu, kravál a stojím... Takže jsem se naučil rozjíždět se sešláplým pedálem, další řazení už je pak bez problémů, pokud neudělám chybu.
JJ přesně, rozjedu se za jedna a když potřebuju akcelerovat abych ujel autu, kterému jsem tam vjel z vedlejší jen tak eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen a nic a neutrál a problém a troubení
Upravil Raubtier dne 20.07.2011 14:05
U mě také . Když jsi na silnici jde tomu pomoc přidržením řadičky dokud nepustíš spoju, ale v terénu tě přivede do nejedné prekérky. Např: ten kopec dám... to dám... musím to ale rozkulit na jedničku a půlce kopnout dvoku a pak to přece vyjedu.... viz můj jeden z mnoha pádů . Už mě to začlo sr... a vyřešily to nové lamely spojky. Těď to funguje. Měnil jsem je na cca 50.000 km stavu tacho.
hanzelka
hanzelka - na kolik ta sranda přijde? Mám najeto cca 43tis, takže se na to budu asi pomalu chystat. Ale možná to vyřeší podložky pod perka ne?
Upravil Raubtier dne 20.07.2011 14:15
Hoši, dělá mi to občas pří jedničce , vyskočí v tu nejméně vhodnou chvíli. Je to moje první BMW , předtím byl Ital a Japonec a řazení tam šlo bezvadně. Teď mně to doslova sere! Motorka má ujeto cca 40000km.
no jooo když si přesedlal z japonce tak to je asi nezvyk. Mě se to občas taky stane a to mam na GS nalitáno dost.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Taky mě to se.e jinak výbornej motor a tak to poserou s tou převodovkou ,nebo se tomu po čase zkroutí lamely a unáší se to ,to bude asi příčina páč mám pocit že s výší kilometrů se zvyšuje i hlučnost řazení jedničky a dvojky. rotaxáci by měly jít do hondy na školení jak se dělá spojka a převody
JJ jinak je to super motor a ta spotřeba.............ale asi vážně nemůže být nic dokonalé. Apropo myslíte, že to dělá ten motor od začátku, nebo je vážně jen hodně citlivá spojka na opotřebení lamel a začne se to dít po X desítkách tisíc km?
Nejste v tom sami hoši... Jednou za uherskejrok se stane i mě na 1150...Kdysi se mi to stávalo i na japoncovi.Moc tu řadičku "šolicháte".Je potřeba krapánek důrazněji řadit , jak psal xHackerM.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Je fakt, že nejvíce se mi to něje když chci rychle zařadit dvojku už v najíždění z vedlejší tj. když jsem v náklonu a to ten důraz na vykonutí dvojky asi není dostatečně silný.
Raubtier napsal:
hanzelka - na kolik ta sranda přijde? Mám najeto cca 43tis, takže se na to budu asi pomalu chystat. Ale možná to vyřeší podložky pod perka ne?
Já to měl v servise s více úkonama, tipuju ty lamely + práce něco kolem 10-12.000 Kč
hanzelka
kim napsal:
Taky mě to se.e jinak výbornej motor a tak to poserou s tou převodovkou ,nebo se tomu po čase zkroutí lamely a unáší se to ,to bude asi příčina páč mám pocit že s výší kilometrů se zvyšuje i hlučnost řazení jedničky a dvojky. rotaxáci by měly jít do hondy na školení jak se dělá spojka a převody
Nejen rotaxáci, mě se to děje na r.v. 2004 což už není Rotax, ale motor od BMW
hanzelka
kim napsal:
Taky mě to se.e jinak výbornej motor a tak to poserou s tou převodovkou ,nebo se tomu po čase zkroutí lamely a unáší se to ,to bude asi příčina páč mám pocit že s výší kilometrů se zvyšuje i hlučnost řazení jedničky a dvojky. rotaxáci by měly jít do hondy na školení jak se dělá spojka a převody
Nejen rotaxáci, mě se to děje na r.v. 2004 což už není Rotax, ale motor od BMW
Wauuu tak co to teda je???
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
No mám smíšené pocity když slyším rady o nějakém důraznějším /razantnějším / řazení. Když tam rychlost skočí, tak by tam měla držet. Jinak něco není v pořádku. Jsem starý motorkář, a toto si pamatuji u Jawy kývačky- hlučné řazení a občas vyskočení některé rychlosti. Zajímavé, že běžně ojeté japonské motky to nedělají. Tak dokonalá motorka , za kterou se BMW považuje by to dělat vůbec neměla. Jsem z toho trochu zklamán.