Ahoj, mám se svým Dakarem menší problém. Někdy (tak v 10%) mi na první pokus neskočí z jedničky při rozjezdu dvojka, ale spadne mi to do neutrálu. Nevypozoroval jsem při jaké situaci se tak děje. Máte někdo podobný problém? Dělám něco špatně? Nebo je to u malého GSa normální? Přeci jen nejsem začátečník a měl jsem pod sebou víc jak 10 různých velkých motorek a žádný mi nedělal něco podobného u dvojky.
Díky
Raub
Dá se říct, že je to normální. Zkus tam tu dvojku více kopat a taky zkoukni nastavení spojky. Mě se to občas stane s jedničkou, že jí tam jen našlápnu, zaberu, kravál a stojím... Takže jsem se naučil rozjíždět se sešláplým pedálem, další řazení už je pak bez problémů, pokud neudělám chybu.
JJ přesně, rozjedu se za jedna a když potřebuju akcelerovat abych ujel autu, kterému jsem tam vjel z vedlejší jen tak eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen a nic a neutrál a problém a troubení
Upravil Raubtier dne 20.07.2011 14:05
U mě také . Když jsi na silnici jde tomu pomoc přidržením řadičky dokud nepustíš spoju, ale v terénu tě přivede do nejedné prekérky. Např: ten kopec dám... to dám... musím to ale rozkulit na jedničku a půlce kopnout dvoku a pak to přece vyjedu.... viz můj jeden z mnoha pádů . Už mě to začlo sr... a vyřešily to nové lamely spojky. Těď to funguje. Měnil jsem je na cca 50.000 km stavu tacho.
hanzelka
hanzelka - na kolik ta sranda přijde? Mám najeto cca 43tis, takže se na to budu asi pomalu chystat. Ale možná to vyřeší podložky pod perka ne?
Upravil Raubtier dne 20.07.2011 14:15
Hoši, dělá mi to občas pří jedničce , vyskočí v tu nejméně vhodnou chvíli. Je to moje první BMW , předtím byl Ital a Japonec a řazení tam šlo bezvadně. Teď mně to doslova sere! Motorka má ujeto cca 40000km.
no jooo když si přesedlal z japonce tak to je asi nezvyk. Mě se to občas taky stane a to mam na GS nalitáno dost.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com