Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by se nenašel někdo z Brna a okolí (cca 10km) kdo by mi dovolil se podívat na jeho BMW F 650 GS, nebo na BMW F 650 GS DAKAR, chtěl bych si jednu z těchto motorek pořídit, ještě nevim jakou, a ani jsem neměl možnost si na ně sednout a podívat se na ní detailně, děkuji za odpověď. Můžete mi napsat na email: GRUBERD@seznam.cz
Promiň, že Ti lezu do diskuse, nechci aby to znělo neuctivě a rozhodně to nemyslím zle.
Ty seš ve svým profilu tajemnej jak hrad v Karpatech, vlastně jenom přezdívka a mejlovka.
Mám obavu, že s nabídkou Ti představit svou motorku, se moc lidí nepřetrhne.
Víš jak to myslím, že?
Sorry
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Pokud jsi se rozhodnul, že chceš F650GS a nejsi vyloženě malé postavy BER ROZHODNĚ DAKARA !!!
Není tam moc co zkoušet, domysli si 21 přední kolo a cca o 40mm navíc zdvihy.
Je velkej rozdíl v motorech (kromě toho, že 04-07 2 svíčka), protože DAKARKU bych kupoval do r.v. 04, ale normální GS bych kupoval 04 a víš.
Mám 170 cm a myslím, že ještě trochu vyrostu :-)
mara napsal:
Uvidíš, že když koupíš NEDakara, tak za pár tejdnů budeš koukat po Dakarce.
A hlavně pak do roka a do dne po boGSerovi...
Mluvím z vlastní zkušenosti, a nejsem sám. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Boxera snad někdy v budoucnu, momentálně mi je 18 takže musím mit v tp 25kw, do budoucna plánuji, že bych měl GS nebo DAKARKU s R1150 gs adventure, ale to jsou jenom moje představy(zatím) takže se uvidí.
Momentálně jsem velmi na rozpacích jestli GS nebo DAKAR, kterou nemám ještě prohlídlou z blízka.
S tím boxerem to byla ironie proti zažitému klišé, že jedině boxer je pokračování a lék na neduhy všech motorek. Naopak největší volnost a radost z jízdy zažiješ s motorkou kterou ovládáš, je lehká, ovladatelná a hravá. Pak je dobrý když se o ní nemusíš tolik bát atd..... - to je spíš do jinýho tématu takže:
Pokud tě baví trochu terén jdi hned do Dakara. (tohle už není moc obecná rada pro tebe ale já bych dnes šel do malýho za pár kaček a investoval do přestavby)
Jinak když vemeš dakara tak buď zjistíš že terén je OK a nebo NE a on ti dá všechno kde budeš chtět zkoušet jezdit. Pak už uvidíš kudy se dáš dál.
Pokud terén vyloženě ne a jen cesta tak klidně malý - je to ekonomická motorka a na cestě o moc víc na začátek nepotřebuješ. Klidně pak koukej i po Scravleru - je to tak zvláštní motorka až je zajímavá a docela dobře vymyšlená.
Dakar 650, HusaberG
hm, souhlasím s MikiberG, měl jsem dominátora, pak transalp, potom r 1100 gs, a teď mám dakara, a totální spokojenost, na tom mužu kamkoliv...
aspiknx650
MikiberG napsal:
S tím boxerem to byla ironie proti zažitému klišé, že jedině boxer je pokračování a lék na neduhy všech motorek.
Já té ironii rozumím a nezlobím se za ni.
A to tím spíš, že ačkoli jsem spokojeným vlastníkem a uživatelem boGSera, rozhodně nejsem zastáncem myšlenky, že "jedině boxer je pokračování a lék na neduhy všech motorek".
Nemyslím si to a nikdy a nikde bych něco tak až skoro militantního nehlásal. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
D-A-G-R napsal:
Boxera snad někdy v budoucnu, momentálně mi je 18 takže musím mit v tp 25kw, do budoucna plánuji, že bych měl GS nebo DAKARKU s R1150 gs adventure, ale to jsou jenom moje představy(zatím) takže se uvidí.
Momentálně jsem velmi na rozpacích jestli GS nebo DAKAR, kterou nemám ještě prohlídlou z blízka.
OK, tím je to dáno - ke jsou ty časy, kdy 17 letý jinoch mohl legálně sedlat jakýkoliv jednostopý stroj. Ale tehdy byly motorky o dost slabší a o dost pomalejší než dnes. Nechat dneska věcem takto volný průběh, čtvrtina mužské populace by se byla schopna pozabíjet na prahu dospělosti...
Takže je to jasný, boGSer v současnosti až od 21 let (a plánuje se zanedlouho až od 24 let), ale malé GS Báwo se dělalo i přiškrcené a dá se takové sehnat (skutečné či papírově).
A rozdíl mezi malým GS a Dakarem je obdobný jako mezi velkým GS a GS Adventure - ty "dobrodružnější" verze jsou dražší, méně časté, více žádané a pro mnoho lidí i více sexy
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
A rozdíl mezi malým GS a Dakarem je obdobný jako mezi velkým GS a GS Adventure - ty "dobrodružnější" verze jsou dražší, méně časté, více žádané a pro mnoho lidí i více sexy
Ono taky hodně záleží na tělesné stavbě pana D-A-G-Ra, malé GS je opravdu malé, alespoň pro mě ( 184 cm/100kg). Strašně mi vadí lak je nízký, proto bych rozhodně volil Dakara.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Dovi napsal:
Já té ironii rozumím a nezlobím se za ni.
A to tím spíš, že ačkoli jsem spokojeným vlastníkem a uživatelem boGSera, rozhodně nejsem zastáncem myšlenky, že "jedině boxer je pokračování a lék na neduhy všech motorek".
Nemyslím si to a nikdy a nikde bych něco tak až skoro militantního nehlásal.
A ja myslel,ze tobe nedela problem hlásat pravdu!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!