Jdu ho tam dat a ten sroub je maly a vubec tam nema co delat, tak ted nevim co s tim. Objednam si dil u autorizovaneho dovozce dle jeho nabidky a neni to to co ma byt. Budu jim tam muset zavolat ze klamouspotrebitele. Mam rok vyroby 2005 a dle toho co pisou nawunderlich je to ten sroub pro me. Ale prumer sroubu je maly....vubec to tam nema co delat.
Nevite kde bych sehnal ten spravny sroub??? Jsem z toho docela rozladeny trva to skoro 3 tydny, stalo to skoro 300 kč a jsem zas na zacatku
I cesta může být cíl...
F 650 GS (2005)
FoxGS napsal:
...ten sroub je maly a vubec tam nema co delat ... prumer sroubu je maly....vubec to tam nema co delat.
Pokud jsi prvním (jediným) majitelem, tak Ti asi opravdu dodali něco jiného než co tam patří.
Ale jestlis to Báwo pořídil z druhé ruky, tak bych pro jistotu zkontroloval, zda ten výpustný otvor není převrtaný na větší průměr (a s větším závitem)... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
FoxGS napsal:
Mám urcite original šroub kontroloval jsem to v dokumentaci...
OK, pak je to jasný a reklamuj. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
To nestaci, ten sroub je praskly....jak ho prvni majitel asi dotahoval, tak ho v dříku pod hlavou utrhnul...proto potrebuju cely novy a podlozka nestaci protyká to hlavou.....
Upravil FoxGS dne 04.03.2012 11:52
I cesta může být cíl...
F 650 GS (2005)
už napsal. A já už mu odepsal, že ho máme skaldem, vč. těsnění.. jede se podívat jestli ho nemá kamarád a když ho mít nebude, prý budeme poctěni objednávkou..
mám asi obdobný problém, je to hodně popraskané pro představu přikládám foto. Máte někdo zkušenosti s těmi šrouby?
Jsou 2 druhy tak který?
1.http://www.wemoto..._magnetic/
D-A-G-R napsal:
tady to není tak patrné ale malé prasklinky tam jsou taky
Tenhle mám taky a po 130tkm tj 13ti výměnách oleje je pořád původní.Chce to dotahovat tak jak se má a né jak ho.vado.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
ono se není ani čemu divit ty hrany jsou taky K. O. už při minulé výměně jsem na to čuměl jak v.ůl do vřelí vody, jak je ten šroub zničený a taky jsem si všiml prasklinek, ale byli malinký a pak jsem to dotáhl na předepsaných 40Nm bohužel se to asi ještě víc rozšklebilo
DAGR napsal:
mám asi obdobný problém, je to hodně popraskané pro představu přikládám foto. Máte někdo zkušenosti s těmi šrouby?
Jsou 2 druhy tak který?
1.http://www.wemoto..._magnetic/
Objednej original bmw. Stoji 460,- Kc - tudiz je levnejsi nez z wemoto a je to taky imbus.. puvodni sestihran uz se ani nedodava... cislo dilu je 11137708604.
bmwgsa napsal:
Objednej original bmw. Stoji 460,- Kc - tudiz je levnejsi nez z wemoto a je to taky imbus.. puvodni sestihran uz se ani nedodava... cislo dilu je 11137708604.
Super, díky za info, jsem netušil, že originál se dělá teké imbus. Měl jsem za to, že klasický 6 hran.
Vědět to o týden dřív, tak objednám (bral jsem právě z ADV1 díly). Tak hold za rok.
Já mám ten z wemoto. Nemám s ním problém. Kdybych byl na tvém místě a měl teď měnit olej, a třeba ještě jednou v sezóně, tak bych se na čekání vykašlal a objednal z wemoto. Zas tolik neušetříš. A ceny dílů se taky neustále mění.
Nahdar_Vebb napsal:
Já mám ten z wemoto. Nemám s ním problém. Kdybych byl na tvém místě a měl teď měnit olej, a třeba ještě jednou v sezóně, tak bych se na čekání vykašlal a objednal z wemoto. Zas tolik neušetříš. A ceny dílů se taky neustále mění.
Asi te nechapu..mam si vzit dobrovolne drazsi z wemoto proc?