Možná vás to trochu pobaví, ale mám velký problém postavit motorku na centrální stojan, přeci to nemůže jít tak těžce, určitě v tom bude nějaká finta, poradíte mi dík
Nevím co ti nejde mám tu 650 na servis a uplně v poho i v kroskách a to a samé s mojí 12. Je to jen o grifu cviku a troše šikovnosti. Stoupnu pravou nohou na stojan dotknu se sním země a jen vemu trošku pravou rukou pod vejfukem a je tam.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Taky jsem s tím měl ze začátku problém, ale byl jsem trubka - místo, abych motorku tahal nahoru, tahal jsem ji spíš dozadu.
Takže stojan na zem, našlápnout a současně zatáhnout nahoru.
Ale s kuframa mi to moc nejde, to je většinou musím sundat.
Edit: Ještě mi došlo, že jsem to tahal za ty madla vzadu, metoda servisaka (chytit pod výfukem) je zřejmě lepší - o víkendu vyzkouším
Upravil Darek dne 14.03.2012 15:21
Hele taky jsem si tím prošel... Za madlo to neberu, mám tam nosiše od TT na bočáky a beru to za ně, je to lepší páka... Takže plnou vahou na stojan, rukou taham nahoru a pak dozadu... S naloženou motorkou to málokdy zvládám, takže to řeším postavením na bočák proti svahu, že moto stojí skoro rovně, ale přitom vahou nálože tlačí proti svahu...
tak to bych nechtěl absolvovat pokaždý, když to zvedám na centrál... já nemám problém ani s plně naloženou a tátova 12tka jde úplně sama
jardajerman@seznam.cz
JardaFGS napsal:
tak to bych nechtěl absolvovat pokaždý, když to zvedám na centrál... já nemám problém ani s plně naloženou a tátova 12tka jde úplně sama
Já naloženýho Dakara prostě nepřeperu... Myšleno ale hodně naloženýho (i s vakama na kufrech)... Pro ty případy, kdy to potřebuju rychle odstavit na bočák si chci dát do kupy rozšíření a rovnou s patkou...
V Itálii jsme vozili uštípnutý špalík z palety... Vzali jsme si ho u jednoho supermarketu...
Vidíte a tohle vás naučí motorky z Číny jako je Yuki RS 125 tu jsme s otcem dávali na stojan a měli jsme co dělat ve dvou, zadní kolo bylo ve vzduchu cca 15 cm nad zemí, a když jsem dostal do ruky GSko, tak jsem měl ze začátku strach, ale stačí ji opravdu tahat nahoru a na stojan se postaví skoro sama, když je odstrojena, tak to zvládám i v žabkách, na druhou stranu když mám plnou nádrž a jsem nabalený tak ji nepostavim ani v motobotech, podotýkám, že nejsem nijak velkého vzrůstu
Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze neni hlavni stojan jako hlavni stojan. Dost jsem se s tim pral a kolega mi porad vypravel, jak je to vpoho.. a pak jsme zjistili, ze mame na Dakarovi kazdej trochu jinej stojan. Ja mam spodek hranatejsi, takze musim zvedat moto "pres hranu" a kolega na spodek zakulacenej, takze u naj staci vicemene stoupnout vahou a jde to vyrazne lepe..