Ten muže bejt na GPS na cokoliv na každé moto je jich pár volnejch... Na modelech pro USA byl konektor pro filtr s aktivním uhlím je na všech modelech jen někde je a někde není zapojen
... servis a diagnostika BMW Motorrad
konenktor na uhlikový filter je pod sedačkou nad tým výrezom na lakovanom zadnom blatníku na pravej strane, na vyherv rukovätí to tiež nieje, a tiež by ma zaujimalo na čo to je lebo tiež ho mam volný, (mam abs aj vyhrev)
Live fast die old !!
Ahoj.
Dneska sem chtel nainstalovat napajeni na Zumo 550. Rad bych mel napajeni spinany. Nasel jsem pod nadrzi taky nezpojeny modry konektor, jako je na obrazku nahore. Bohuzel jsem uz nezjistil, jestli spina klickem nebo ne. Ani na jednom pinu neni proud at uz je klicek zapnutej nebo vypnutej. Je mozny, ze by do nej sel proud az po nastartovani motoru??? Nemuzu zkusit - nadrz je sundana. Ve zkousecce chyba neni. Primo na baterce spojim + a - a zkousecka sviti. Stejne tak 12V zasuvky - ani v jedny neni proud jak pri zapnutym tak vypnutym klicku. Proto me napadlo, ze uz se v tom nekdo vrtal a nekde neni neco zapojeny a nebo teda moznost, ze by proud sel az pri bezicim motoru. Resil to uz nekdo? 1150GSA r.v. 2002
Upravil lebi dne 23.06.2012 23:28
Zdravím, mám BMW F650 a také tam mám volný konektor, tak mě tak napadlo, že bych na to připojil Zümo 550... co myslíte šlo by to?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Jojo volal jsem do inveltu, a řekli že to slouží pro USA verzi a pravděpodobně nebude zapojená v obvodu, ale ať si to klidně zkontroluji, a podle všeho by to stejně asi nefungovalo. Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Kdyby nebyl zapojenej do obvodu tak tam nebude. Je to pro USA verzi kde je naněj napojen ventil odvzdušnění nádrže. Vem žarovkovou zkoušečku a maš hnedle jasno na čem jsi.. Podle mě normálně bude fungovat a bude spínana klíčkem
... servis a diagnostika BMW Motorrad
lebi napsal:
Ahoj.
Dneska sem chtel nainstalovat napajeni na Zumo 550. Rad bych mel napajeni spinany. Nasel jsem pod nadrzi taky nezpojeny modry konektor, jako je na obrazku nahore. Bohuzel jsem uz nezjistil, jestli spina klickem nebo ne. Ani na jednom pinu neni proud at uz je klicek zapnutej nebo vypnutej. Je mozny, ze by do nej sel proud az po nastartovani motoru??? Nemuzu zkusit - nadrz je sundana. Ve zkousecce chyba neni. Primo na baterce spojim + a - a zkousecka sviti. Stejne tak 12V zasuvky - ani v jedny neni proud jak pri zapnutym tak vypnutym klicku. Proto me napadlo, ze uz se v tom nekdo vrtal a nekde neni neco zapojeny a nebo teda moznost, ze by proud sel az pri bezicim motoru. Resil to uz nekdo? 1150GSA r.v. 2002
Muzu ti nafotit, kam jsem to mel napojeny ja.Spinalo se mi to po zapnuti klicku.Zrovna o vikendu jsem to strihal, ale myslim, ze to taky nejak neresili.Nemel jsem to totiz z konektoru ale z volnych dratu z dvou ruznych svazku.Kdyztak pisni PM jestli to nevyresis jinak
I pád na hubu je pohyb kupředu