Po zimě jsem obešel motorku a pod ní docela slušná louže. Sundám dekl motoru a našel jsem místo odkud to jde.
Celou sezónu 2011 ani kapka a při mytí na zimu taky všude čisto. Spustilo se to přes zimu, kdy byla motorka v klidu a najeto je strašně málo ...
alesk přiložený následující obrázek:
Teče gufero na klice,proto je ten olej tak tmavej. Musí se to rozdělat a okouknout co vše ten olej zamastil (lamela)
Upravil servisak dne 23.05.2012 21:01
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Teče gufero na klice,proto je ten olej tak tmavej. Musí se to rozdělat a okouknout co vše ten olej zamastil (lamela)
To se mi na tom právě nepozdává, v motoru je teď Castrol GPS a ten je červenej - o dost tmavší... Ta fotka trochu mrví barvu, ale ten rozdíl je na živo dost markantní.
Upravil alesk dne 23.05.2012 21:10
Tak když to není gufero na klice tak to bude gufero na vstupní hřídeli převodovky.. Tak jako tak pulit...
Co je v převodovce za olej
Upravil servisak dne 23.05.2012 21:12
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Motorka má najeto (až se to stydím napsat, ale je to tak ) 9.900 km, takže ještě originál, loňská sezóna se vlastně dohromady nejezdilo, takže výměna se odložila...
Upravil alesk dne 23.05.2012 21:24
Taky bych to viděl na gufero na vstupní hřídeli převodovky a z toho plyne,že se trhnutí motorky nevyhneš.Vlastní zkušenost a nejsem sám.
Dum spiro,spero.
Za fotky díky, ty jsem zatím marně hledal ... Jinak moje bude asi ta druhá varianta, jak jsem psal: ta barva oleje odpovídá převodovce.
Kdybych měl těch 38tis., ale necelých deset ?
Uffff!!
Si snad děláte srandu???
Proč jsem si myslel, že když budu o to dýl šetřit a koupím BMW!!!(samozřejmě nemluvím o tom, že GSA jsem prostě chtěl i kdyby na chleba nebylo), tak bude kvalita odpovídající značce i ceně.
Mám motorku prakticky novou a už teď se bojím......
servisak napsal:
Bud v klidu mám taky 08 najeto necelejch 50 a mlátí mi v tom jak v 15leté dukarně ale do zimy to musí vydržet..
dagger napsal:
Uffff!!
Si snad děláte srandu???
Proč jsem si myslel, že když budu o to dýl šetřit a koupím BMW!!!(samozřejmě nemluvím o tom, že GSA jsem prostě chtěl i kdyby na chleba nebylo), tak bude kvalita odpovídající značce i ceně.
Mám motorku prakticky novou a už teď se bojím......
servisak napsal:
Bud v klidu mám taky 08 najeto necelejch 50 a mlátí mi v tom jak v 15leté dukarně ale do zimy to musí vydržet..
No ani nemluv.Taky jsem toužil po legendárním boxerovi,který dojede na kraj světa 5x tam a zpět a stále je ok.Jsou věci,které můžeš údžbou ovlivnit,ale to není tento případ.Alespoň si to myslím.Zatím žádné problémy,ale je to jen stroj.Doufám,že se nemusí vy..at každá Adventůra.Někdo má prostě smůlu.Všichni s tebou cítíme.Přeji rychlou a úspěšnou opravu a pak už jen šťastné kilometry.
dagger napsal:
Uffff!!
Si snad děláte srandu???
Proč jsem si myslel, že když budu o to dýl šetřit a koupím BMW!!!(samozřejmě nemluvím o tom, že GSA jsem prostě chtěl i kdyby na chleba nebylo), tak bude kvalita odpovídající značce i ceně.
Mám motorku prakticky novou a už teď se bojím......
pokud vim, gufera nemaji rady, kdyz nejsou pouzivany.
Coz je myslim presne tenhle pripad, ze?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ale no tak, gufera rok neježdění snesou v pohodě. Pokud to jsou gufera, který vyrábí výrobce gufer a ne výrobce barbie, samozřejmě. Gufero ti odejde buď blbou montáží, vydřenou hřídelí nebo bordelem v oleji. Ale od skoro stání za rok? U MIGů si sedaly turbíny v ložiscích, když se s nima nelítalo, ale to nebude tenhle případ