zdravim chlapáci, dneska mě barbora skoro nechala na cestě. prvních deset kiláků v pohodě stavil jsem se u kámoše na pokec a dyž jsem odjížděl od něj tak to šlo do kytek. jakmile jsem chtěl vytočit motor na 4000 otáček abych tam hodil 4 případně pětku tak motorka cukla otáčkoměr vylítnul kolem 6-7 tisíc ačkoliv motor točil tak 3000, 3500 takže sem zbylejch deset kiláků dojel na trojku a to ještě tak že při podřazování to chcípalo jakože spadly otáčky na nulu a jakože chcípla.... dělala ta furt i dyž sem ji nechal chvíli odpočnout, ne uplně teda tak aby motor vystydnul ale prostě na prd. setkal ste se s tim někdo už? co muže bejt v pr*eli?? moto používám skoro denně takže to docela hoří. Díky všem za radu a pomoc
In pivo veritas!
Přesněji je to na straně 5. Máš 100% ten samý problém jako já. Nelaboruj, polož to na bok, sundej dekl a vyčisti to. Práce na chviličku - bacha na těsnění.
maqrtek napsal:
díky za upozornění, mrknu na to jakmile budu mít čas.
Hacker: tys měl taky stejný příznaky nebo ti to nestartovalo vůbec?
Já to měl dlouhodějšího charakteru. Před rokem to dělalo pouhé kuckání za jízdy, občas si to střelilo do výfuku. Pak to na půl roku naprosto zmizelo a nakonec to vygradovalo letos, když mě to nechalo asi 500m od baráku a nešlo to natočit už vůbec. Potupně jsem to tlačil domů. Jak jsem psal, prolezl jsem celou motorku, přitom to byla taková "prkotina".
Mě to něco podobného dělalo, když jsem měl skoro mrtvou baterku. přístroje si dělaly, co chtěly, když jsem před křižovatkou vyřadil tak chcípla. K tomu se později přidalo ABS čidlo a tak. Když ji necháš den dva stát, startuje normálně?
No tak to je baterka po smrti. To co jsem popisoval já byla chyba čidla v motoru, ne elektriky jako takový. Vyměň baterku nebo jí zkus pořádně nabít, jestli ještě není úplně death.
Bůh žehnej tomu kdo vymyslel tohle fórum. Stalo se mi přesně to stejný s tim zajebanym čidlem. A podle návodu od xHackerM jsem si to opravil sám, za 45 minut a zadara
KDO CHCE HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE HLEDÁ DŮVODY
BMW F650 GS DAKAR