Ahoj,
máte někdo nějakej fígl (kromě koupě novýho kusu) jak nedestruktivně sundavat a nandavat plastovou ucpávku okýnka co je na spojce? Vždycky to je nejhorší drbání na celým servisu motoru, už jsem i uvažoval že to kvůli tomu žačnu někomu dávat na tohle já nemám nervy. A lup dneska mi ta ****ní guma spadla do spojky. Tak doufám že se s tím spojka vyrovná dobře.
Přijde mi že tohle řešení se inženýrům v Mnichově krapet nepovedlo, může se k tomu jak k penězům, není to jak chytit ... děs běs.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Jde ti o sundavani kvuli serizeni ventilu? Ja jsem na tu ucpavku jeste nikdy ani nesahl. Vzdycky pootacim jen zadnim kolem + kvalt a ridim se sipkama na koleckach od rozvodaku.Neboli sundavam na vnitni stane valce ( ke kolenum ) tu plastovou zaslepku na 2 imusaky ( nebo torxy ).Takze 2 minuty prace bez nervu.
Upravil milanosor dne 02.07.2012 13:01
I pád na hubu je pohyb kupředu
jojo přesně tu záslepku myslím, asi taky přejdu na šipky na ozubených kolech protože manipulace s tou záslepkou je opravdu za trest
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
jojo přesně tu záslepku myslím, asi taky přejdu na šipky na ozubených kolech protože manipulace s tou záslepkou je opravdu za trest
na ty šipky vodorovně to není přesně, zkuste si to na šipky na rozvodových kolech a potom mrkni do okénka na setrvák a zjistíš, že jsi mimo, ale stačí si udělat dle setrváku značku na furt na řemenici na prsou pod plastový dekl a potom jen stačí odšroubovat ty čtyři pětka imbusy a řídit se touto značkou. I.
Upravil bmwivo dne 12.07.2012 09:41
Ivoš.