adventure73 napsal:
Tak mam najeto 30 000km a musim měnit ložisko na zadnim kole. Kdy jste menili Vy? prosim jedna se o 1200 chapu ze na 1100 nikdy a na 1150 na 60 000km
já mam na 11náctce najeto 100tkm a mam ji od 80tkm a nevim jestli ho někdo předemnou dělal,ale zatim žádná vůle a to jezdim i někdy dost přetíženej,až nebudu mít co dělat koupim si taky 12náctku jako fakt mě stimhle docela serou jak se všechno ojebává,a to není jen ta naše dvanáctka,to je vtýhle době se všim!!!*pissed*
adventure73 napsal:
Tak mam najeto 30 000km a musim měnit ložisko na zadnim kole. Kdy jste menili Vy? prosim jedna se o 1200 chapu ze na 1100 nikdy a na 1150 na 60 000km
Mám 12ku,najeto 54000 a nic jsem neměnil a vůli tam nemám. Je to 11/2004.
shimi napsal.jako fakt mě stimhle docela serou jak se všechno ojebává,a to není jen ta naše dvanáctka,to je vtýhle době se všim!!!
To je naprostá pravda.Koupíš si novej cedník a von teče.Zaletuješ ho a von necedí.
To byl žert.shimi máš pravdu.Jen málo věcí se dělá na delší použití.Asi aby šel byznys.Už to není ta prvorepubliková kvalita.
Upravil abbe dne 25.05.2008 01:23
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
adventure73 napsal:
Tak mam najeto 30 000km a musim měnit ložisko na zadnim kole. Kdy jste menili Vy? prosim jedna se o 1200 chapu ze na 1100 nikdy a na 1150 na 60 000km
Mám 12ku,najeto 54000 a nic jsem neměnil a vůli tam nemám. Je to 11/2004.
No tak to mas dobry, abych to upresnil jde 1200 GSA a dost casto to honim v bahne, brody a tak. Kdyz to neni rozpojeny s kardanem tak to taky neni poznat, zadna vule, zadne teplo a tak. Po rozpojeni citis kdyz otocis kolem ze kulicky uz nejdou plynule. To je diagnoza Honzy Zlabka, ktery se mi o to stara. Verim ze co kus to to dopadne jinak, vim ze Cizak na HP2 to meni kazdych 5 000km. Tady je pruser v tom ze to lozisko neni moc chraneny a neni treba v oleji jako je na 1100. No a s tim ze to neni uz ta stejna remeslna prvorepublikova prace naprosto souhlasim... teda v tomhle pripade predvalecna kvalita...
Ahoj. A jaké ložisko máš v pr..... Mě odešlo na 12ADV ve čtyřiceti tis. ložisko na hrušcce. Naštěstí ještě v záruce.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Pokud odejde to na hrušce, začnou se hoblovat zuby v rozvodu a špony z oleje se zachytávají na čidle. Začne svítit ABS a lítat ručička tachometru. To už je ale v prd....... Rozvod začne hučet a je na odpis. Mě se to stalo ve 40tis.Km v Tunisu
Jarda-vopic přiložený následující obrázek:
[81.42Kb]
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
[94.75Kb]
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
[86.14Kb]
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
adventure73 napsal:
Tak mam najeto 30 000km a musim měnit ložisko na zadnim kole. Kdy jste menili Vy? prosim jedna se o 1200 chapu ze na 1100 nikdy a na 1150 na 60 000km
Mám 12ku,najeto 54000 a nic jsem neměnil a vůli tam nemám. Je to 11/2004.
No tak to mas dobry, abych to upresnil jde 1200 GSA a dost casto to honim v bahne, brody a tak. Kdyz to neni rozpojeny s kardanem tak to taky neni poznat, zadna vule, zadne teplo a tak. Po rozpojeni citis kdyz otocis kolem ze kulicky uz nejdou plynule. To je diagnoza Honzy Zlabka, ktery se mi o to stara. Verim ze co kus to to dopadne jinak, vim ze Cizak na HP2 to meni kazdych 5 000km. Tady je pruser v tom ze to lozisko neni moc chraneny a neni treba v oleji jako je na 1100. No a s tim ze to neni uz ta stejna remeslna prvorepublikova prace naprosto souhlasim... teda v tomhle pripade predvalecna kvalita...
O Čízákovi nemluv ten je JINEJ. Vím co dělal s Afrikou a HP2 u něj má taky stejnou smůlu na majitele... Nebudou ty "vadný" ložiska náhodou tím,že tyhle motorky prostě nejsou dělaný na denní bahení koupele? Koukni se na Africký stránky. Taky pořád brečej,že ložiska v zadních kolech nic nevydržej a mě vydržely. Neni to divný?
Záleží na tom, k čemu a jak to používáš. Pneumatiky taky můžeš po pár týdnech zábavnýho lítání vyhodit a jinej na nich jezdí i několik sezon. To se nedá srovnávat. Vem si , co zaplatíš za řetězovký sady, abys ujel 40 tis.km!!! Celej zadní převod včetně všech ložisek a čidla nestojí víc, než třicet litrů. A nestaráš se o to celou tu dobu jeho životnosti. Někomu to vydrží 100tis, někomu 40tis. Ale i těch 40 jde v porovnání k tomu, co s tou motorkou člověk vyvádí!!!
Jarda-vopic přiložený následující obrázek:
[46.97Kb]
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
[34.9Kb]
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
[53.6Kb]
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Jarda BMW GSA napsal:
Záleží na tom, k čemu a jak to používáš. Pneumatiky taky můžeš po pár týdnech zábavnýho lítání vyhodit a jinej na nich jezdí i několik sezon. To se nedá srovnávat. Vem si , co zaplatíš za řetězovký sady, abys ujel 40 tis.km!!! Celej zadní převod včetně všech ložisek a čidla nestojí víc, než třicet litrů. A nestaráš se o to celou tu dobu jeho životnosti. Někomu to vydrží 100tis, někomu 40tis. Ale i těch 40 jde v porovnání k tomu, co s tou motorkou člověk vyvádí!!!
S tím bych až tak zase nesouhlasil. Jak píšeš řetězovka vydrží 40.000km když se o ní staráš,ale je to spotřební materiál jako třeba destičky. Jenže kardan a diferák ne za cenu třiceti tisíc. Když budeš jezdit v bordelu,tak se ti odporoučí za stejnou dobu jako řetězovka a cena opravy je nesrovnatelná. Proto si myslím,že prostě záleží na tom,k čemu je ta která motorka "vymyšlená" a nesprávný používání je jí na škodu a dělá to jen díru do peněženky. To je jako když si koupíš SUV,nebo nějakej pseudojeep(Honda CRV,Hundai Tucsson atd) budeš s ním jezdit někde ve velkym terénu a pak si stěžovat,že to nic neprojede a nic nevydrží.
Nehledě na to,že kardan neni až zase tak bezúdržbovej,protože olej v diferáku se mění a né,že je to na celou životnost.
Je to přesně jak píšeš každá věc je určená k určitému použití a stěžovat si,že to nevydrží,když s tím děláš něco jinýho je debilita.
S tim bych zase nesouhlasil ja.
Myslim, ze Cizak vyvadi s HP2 presne to, k cemu je vyrobeny a predurceny. To neni motorka na polykani kilometru na suchych silnicich..