Byl jsem na dovoleny a muj kamarad mi chtel udelat radost..
Pry jsem mel v 1150 malo oleje.. Koupil MOTUL 20w50 (aspon že tak) a to ho*ado to prelilo tak, že to naplnil na cele oko..
Prepokladam, že vypustak bude pod tim deklem pod motorem, mam trosku ohlej padak a chytnout ho zpet do toho deklu je primo k posrani!!
Moje otazka: Mam najeto 7tisic.. Mam se s tim parat a snazit se to upustit nebo to odvezt do servisu a nechat rovnou vymenit? Nebo snad jezdit?? To doufam neeee!?!?!?
Druha vec:
Vsiml jsem si takoveho divneho zvuku kolem leveho valce... Koukam koukam a vsiml jsem si, že ten spodni sroub co drzi svod u motoru nema tu cepicku a tudiz ten svod nedoleha..
Moje otazka: A tohle se sakra resi jak???
Upravil motif dne 29.07.2012 19:52
BMW1200LC GS ADVENTURE
EX>>AJPPR7
EX>>KTM1190ADV
EX>>KTM990 Adventure
EX>>BMW1150 GS Adventure
Pokud nevíš kolik ho tam je chce to okamžitě vypustit hrozí vytlačení nějakého gufera, a šroub se bud nechá vyndat lahce poud je závit našroubováním dvou matek a vytočit a nebo sundat svod a navařit natku a vytočit
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zkus motorku naklonit na pravou stranu a sleduj,kdy se v okénku objeví bublina,jestli je to jen o trochu,tak to neřeš.Jinak vodpustit.3roub budeš muset odvrtat a nebo zkusit vytahovák.Kdyby koukalo kousek závitu,tak zkusit navařit matku a ještě za tepla povolit.Šrouby na vejfukách jsou ale bestie a jsou pěkně zapečený.
Upravil Kasak dne 29.07.2012 21:34
Když je hlad,je i husa dobrá.
servisak napsal:
Pokud nevíš kolik ho tam je chce to okamžitě vypustit hrozí vytlačení nějakého gufera, a šroub se bud nechá vyndat lahce poud je závit našroubováním dvou matek a vytočit a nebo sundat svod a navařit natku a vytočit
Máš u mě pívko,byls rychlejší,
Když je hlad,je i husa dobrá.
Bylo ho tam normalne... Klasicky nalite mnozstvi pri vymene-.. Trosku ubejvalo, tak jsem dolejval.. Uz jsem tam nejakou dobu nedolil a on tam nalil 250ml... Ale asi to necham rovnou vymenit...
BMW1200LC GS ADVENTURE
EX>>AJPPR7
EX>>KTM1190ADV
EX>>KTM990 Adventure
EX>>BMW1150 GS Adventure
Nedávno jsem dělal jednu R1200GS, kde majitelovi v servisu přelili olej o cca 3-4dcl = vylítlo gufero na vyvažovací hřídeli. Když se přeleje o deci, tak se asi nic nestane, ale čtvrt litru je dost.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
... a nevycáká to ten přebytečný olej do airboxu ? ..
.. já jsem olej nechtěně "upouštěl" odšroubováním čidla tlaku oleje pod levým válcem (když jsem ho měnil - to čidlo :-))
Upravil chstepan dne 30.07.2012 07:46
(ch)stepan
chstepan napsal:
... a nevycáká to ten přebytečný olej do airboxu ? ..
.. já jsem olej nechtěně "upouštěl" odšroubováním čidla tlaku oleje pod levým válcem (když jsem ho měnil - to čidlo :-))
Asi se tam neco vycaka, ale je otazkou kolik a jak rychle.Ja tam vetsinou taky kapky mam i kdyz je tam pulka okynka.
Ale minule jsem taky lil a lil, az jsem dolil cely okynko. Projistotu jsem tedy radsi vypustil decku a zjistil jsem, ze to byl plany popalach.Ale ted uz radsi dolivam jen na pulku okynka, protoze motor si zije vlastnim zivotem a vzdycky mi to ukazu jinak.
I pád na hubu je pohyb kupředu