Ahoj pánové, chci se zeptat po 800 km na nový GS 1200 08 na několik věcí:
ad1) jak je to s turbulencemi za plexi - mám 186 cm, a docela to se mnou lomcuje při 120-130 a výše - na kawě ZZR sem na to nebyl zvyklej. Při 150 se na tom skoro neudržím, přitom na kawě jsem jezdil 150 a ruku v bok ad2) zvuky kardanu (převodovky) když zavřu plyn prudce, z kardanu se ozve něco jako "doraz" - asi je to normální, ad3) pérování, jak nastavit 08 na chlapa co jezdí solo a má 95 kg? ..... příde mi zadek měkkej, předek tvrdej Jinak samo naprostá spokojenost
Na kardan si musíš zvyknout, asi mluvíš o té ráně do kovadliny že
No a že na tebe fouká, to máš blbé..........kdybys byl velikej jak já tak by na tebe nefoukalo
S pérováním musíš prostě laborovat, můžeš nastavit pružinu + odskok dole šroubkem já to ladím už půl roku ..............
Hodně štěstí.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
no rána do kovadliny, už to umím eliminovat spojkou a plynem bohužel velkej jako ty nejsem ....... pomůže větší plexi? případně deflektory z ADV?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Merim 187cm, sedlo mam v nejvyssi poloze, nefouka na me vubec. Pravda je, ze jsem vetsinou takovej nejakej shrbenej, kdyz se hodne narovnam, fouka. Porad ale koukam hodne pres plexi, tzn. hlavu mi urcite neprekrejva. Co pomuze... tezko rict, to chce asi jedine zkouset. Deflektory prej vyborne pomahaj proti turbulencim v oblasti ramen, neresim je, ani tyhle turbulence vubec nepocituju.
Podvozek taky ladim uz pul roku, chtelo by to nejakyho odbornika....
Zvuky z kardanu.. urcite normalni, chce to zvyk, je to proste jiny nez retez.
to bude asi můj případ, když jedu jen v tričku (v těchle vedrech se stejně jinak nedá), tak je to v pohodě, ale když nahodím bundu, tak mam obrovský turbulence v oblasti ramen ........ jak říkám, skoro mě to shodí ve 150
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Spousta lidí zjistí, že jim vyhovuje, když si dají plexi do té úplně nejnižší polohy – budeš mít hlavu sice v proudu vzduchu, ale čistém, neturbulentním. Tohle funguje s tichou přilbou (BMW System, Schuberth C2).
Já mám velké plexi Givi, protože jezdím často s přítelkyní a nechci, aby moc trpěla. Nevýhody – není z nejkrásnějších (plexi, ne přítelkyně ) a do terénu se moc nehodí, protože při pádu můžeš upadnout krkem rovnou na hranu toho plexi. Já ale jezdím jen rychlé udusané polňačky apod., takže to neřeším.
A jinak buď klidnej, turbulence na GS řeší majitelé všude na světě a úplně uspokojivé řešení nevynalezl zatím nikdo.
Jo, a ještě jsou dobrý reference na velký touring plexi Wunderlich, ale to přináší úplně stejný problémy jako Givi.
to už jsem taky zjistil, že nejlepší je nastavit nejsklopenější plexi pořád ale přemejšlím o deflektorech z ADV ..... daj se na obyč GS přidělat, kolik stojí, jaké jsou zkušenosti????
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
Ahoj pánové, chci se zeptat po 800 km na nový GS 1200 08 na několik věcí:
ad1) jak je to s turbulencemi za plexi - mám 186 cm, a docela to se mnou lomcuje při 120-130 a výše - na kawě ZZR sem na to nebyl zvyklej. Při 150 se na tom skoro neudržím, přitom na kawě jsem jezdil 150 a ruku v bok ad2) zvuky kardanu (převodovky) když zavřu plyn prudce, z kardanu se ozve něco jako "doraz" - asi je to normální, ad3) pérování, jak nastavit 08 na chlapa co jezdí solo a má 95 kg? ..... příde mi zadek měkkej, předek tvrdej Jinak samo naprostá spokojenost
To je paradox. Já měřím 178 a o turbulencích vůbec nevim. Sedlo i plexi až nahoře.
Ale zase mám někdy co dělat abych dosáhl na zem. Když dám sedlo dolu,tak mě zase po delší cestě bolej nohy... Každej řeší něco jinýho.
Zvuky kardanu neřeším,protože to je normální. Ale znám člověka,co kvůli nim prodal GS. A pérování? Zezačátku se mi taky zdál předek tvrdej (oproti Africe to byly strašný rány mimo asfalt) ale potom jsem si zvyknul. Je to prostě konstrukcí a menším kolem (21" proti 19" ). Na to jsem si už taky zvyknul.
Takže buď poladíš a zvykneš si,nebo to prodáš a koupíš si to co ti vyhovuje.
Upravil BIGR dne 31.05.2008 10:06
Tom_P napsal:
to už jsem taky zjistil, že nejlepší je nastavit nejsklopenější plexi pořád ale přemejšlím o deflektorech z ADV ..... daj se na obyč GS přidělat, kolik stojí, jaké jsou zkušenosti????
Dají – mám je. Pohledám fotku. Zkušenosti jsou... je to znát. Ale spíš v oblasti trupu a ramen než vysoko u hlavy. Celkově to zklidní obtékání, takže to s tebou míň cloumá.
Montoval mi je Carservis a stálo to částku, kterou už si nepamatuju, ale žádný ranec. Do tří tisíc vč. DPH a montáže, řekl bych.
P. Horský ze servisu v AuTecu mě ovšem upozornil, že Adventure má pod těmi plasty zpevňující konstrukci, kterou GS postrádá, takže deflektory můžou při jízdě chytat vlastní vibrace a způsobit prasknutí buď sebe samých, nebo v horším případě i toho plastu, na který jsou přišroubované. Mně se objevila vlasová prasklina na jednom deflektoru, ale nevím, jestli to nevzniklo při pádu.
no jedu do autecu ve středu, tak se optám ....... dost to se mnou cloumá, asi je to tim, že nejsem žádnej hubeňour .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
dietu nikdy ...... nic, jen sem chtěl radu, začnu deflektorama
K tomu jsem tě nechtěl nutit.
Není tvůj problém tím,že srovnáváš dvě kategorie motorek? Prostě nejde srovnávat ZZR a GS. Je to úplně odlišná kategorie. I když mají obě v názvu cestovní.
nesrovnávám, jen mě překvapilo, že motorka, co má v papírech 217kmh, tak při 150 se blbě drží na silnici nic jinýho .......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
to bude asi můj případ, když jedu jen v tričku (v těchle vedrech se stejně jinak nedá), tak je to v pohodě, ale když nahodím bundu, tak mam obrovský turbulence v oblasti ramen ........ jak říkám, skoro mě to shodí ve 150
V tricku? Aha, to ja neznam a doufam, ze nikdy nepoznam. Asi pud sebezachovy.
Jinak ty deflektory neni problem koupit, pridelas je stejne jako jsou na ADV, jen udelas 2 dirky do plastu.
Jeste k tomu plexi, mam ho v druhy nejvyssi poloze. Zkus to kdyz meris stejne.
Tom_P napsal:
nesrovnávám, jen mě překvapilo, že motorka, co má v papírech 217kmh, tak při 150 se blbě drží na silnici nic jinýho .......
Já bych řekl,že to je o zyvku. Kdyby jsi celej život jezdil ve sporťáku a pak sedl do Jeepu,tak budeš taky z toho na větvi. Jak to že ta zatáčka kterou jsi byl zvyklej jezdit 120 najednou nejde projet víc než 80 a pískaji ti gumy. A navíc to při přejezdu příčných nerovností odskakuje a to zrychlení taky neni co bývalo...
Byl jsi zvyklej na dobrou ochranu před větrem na celokapotovaný motorce a tady nic takovýho neni. Jen plexi a to ještě spíš na to aby ti nešel bordel do ksichtu. Mimochodem už jsi zmoknul? Taky rozdíl. Já byl proti Africe mokrej jako myš.
zmoknul - na ZZRu jsem byl naprosto suchej, tady stačí mokrá silnice a hned sem měl mokrý nohy
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i