ja nevim jak to ma udelany 1200 ale ja si na 800 udelal redukci pomoci tohohle http://www.louis....E=10032983 a na druhe strane klasicka zasuvka, hlavne to nikde netrci
schrek napsal:
ja nevim jak to ma udelany 1200 ale ja si na 800 udelal redukci pomoci tohohle http://www.louis....E=10032983 a na druhe strane klasicka zasuvka, hlavne to nikde netrci
Staci skocit do predajne s auto dielmi a kupit zasuvku na ziguliak stoji 0,50 centov
Proste ruske auta mali tieto zasuvky
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
hoj, koupil jsem uod sw motechu koncovku,která je přímo jak na malou tak na velkou zásuvku,ale v tomto místě je zásuvka pro mě moc nepoužitelná, koupil jsem od TT komplet plech. kryt na budíky i se zásuvkami a je to paráda, jen trochu zabrala montáž...
ja ked dam nieco na tu origo zasuvku tak tam ide strasne slabý prud. Nestiha nabijat ani len mobil . A pumpu na pneu ani len nespustim, Z baterky bez problemov
Upravil bubak99 dne 15.11.2012 21:09
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
bubak99 ta zasuvka funguje iba na origo prislusenstvo BMW je ovladana CanBus-om preto ti tam nic nejde alebo max niekol sekund a potom sa to odpoji bud si to prerob alebo kup origo adapter,kompresor a nabijacku
Ne na origo pokud je zaplej klicek je pod proudem ale pokud vypnes klicek do 30 sekund ji pc odpoji a pak bere jen kanbus nabijecku nebo origo bmw udrzovacku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jestliže je odběr proudu u originální zásuvky (myšleno "hlídaná" přes CANBUS) větší, než je nadefinovaný (v ZFE modulu), tak je to potom vyhodnoceno jako "zkrat" a větev zásuvky se odstaví.Po pominutí problému (tj. odpojení spotřebiče s větším odběrem) a opětovném zapnutí zapalování bude zásuvka opět pod napětím.
Upravil Tonda dne 16.11.2012 10:29
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jj, pokud si pamatuji dobře, zásuvka ovládaná přes ZFE (nesprávně označovaná jako CAN bus zásuvka :- ) povolí jen a pouze max 5 A.
Jen jeden typ BMW (už jsem zapomněl který) dovolí odběr až 10 A.
Takže na kompresor budu taky dělat novou zásuvku zapojenou naprudko na baterii (přes pojistku, samo) a tím odpadne i potřeba kupovat drahou "CAN bus" nabíječku...
P.S.
Nemáte někdo tucha, jakým způsobem Optimate 4 CAN a jí podobné dělají udržovací režim?
Pošlou jen čas od času větší pulz (kladný či záporný) aby ZFE zůstalo připojené?
Upravil Suky dne 16.11.2012 08:55