Nevíte někdo o servisu,kde by dokázali vyčíst paměť závad na Futuře?
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Díky. Má to na palubce kontrolku " EFI ". Jinak nevim, jak by se dali ty kody závad vytahnout na palubku, jestli jsi to tak nějak myslel.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Já to asi před třemi roky dělal na Aprilii Mille. Odešel tam "Kurbevellesenzor" - snímač polohy klikového hřídele a motorka začala divně jet, střílela do výfuku, protože to pálilo jindy než mělo až to přestalo jet úplně. Podle manuálu jsme zkoušeli proměřit čidla, který by to mohly dělat až jsme se prokousali na ten Kurbevellesenzor. Při tom jsme zkoušeli i tu diagnostiku na displeji na palubovce - ta motorka , když byl problém si tu závadu napsala do paměti a ve formě kódu ji dovedla zobrazit na tom displeji. Něco podobnýho jsem měl i na Yamaha Fazer 1000 - tam ti to dovedlo ukázat některý závady na otáčkoměru. Podle toho, na který číslici se zastavila ručička otáčkoměru - ta číslice znamenala nějakou závadu.
Hele ta Futura střílií do výfuku a dokonce tak, že ho i roztrhala. Sakra, jestli to nebude taky ono. Akorát Futura má jiný motor jak Mille nebo Caponord. Ale snímač klikovky to asi mít určitě bude.Akorát jak zobrazit tu závadu na displej si nepamatuješ? Ten je stejný.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli, opravdu, i kdyby jsi mě mučil si nevzpomenu. Zkus oslovit nějaké majitele. Je to už fakt dlouhá doba, ale co vím, tak to napsalo všemožný závady, jen ne ten senzor. Na ten jsme přišli měřením. Odpor toho čidla byl totiž OK, ale byl tam ukáplej kousek cínu, kterým jsou přiletovaný dráty k čidlu a to čidlo se ukostřovalo přes ten cín a signál se zkratoval na kostru (víko motoru). Asi to Ital letoval v pátek. Odškrábnul se cín a motorka jela jak vítr.
Jinak si myslím, že Futura má základ motoru stejnej, jen je jinak naladěnej - je to čtyřsvíčkovej Rotax V2, ne? Taky je možný, že tam ta diagnostika (nebo hlášení závad) není a má ji jen Mille.
Upravil Tonda dne 24.05.2007 10:24
4tyřsvíčkovej Rotax to je a základ asi taky stejnej (nejsen si ale 100 % jistej) Nemá třeba na to šroubovací okýnko na značku jiskry a seřízení ventilů a ještě další věci. Už si nevzpomenu co všechno, ale je toho víc.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jen pro zajímavost ta Aprilia není pořád spravená. Je někde v Pardubicích a byla už i v Praze a furt to nefunguje jak má.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jo kamos ju ma taky a nejak mu to chcipe kdyz zastavi treba na krizovatce a pak startuje strasne dlouho az najednou chytetne jako by se nic nedelo uz ho to pekne sere nesetkal se nekdo s necim podobnym?
Upravil zmijon dne 02.07.2007 17:17
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“