Ahoj ve spolek!
Tohle je muj prvni prispevek tady na foru a obecne do sveta motorkaru V sobotu jsem zakoupil svoji prvni motorku, F650GS Dakara.. Zatim se zda bejt vsechno vesmesd v poradku. Rad bych se Vas, erudovanych a zkusenych, zeptal, jakej servis mam provest, abych ho nejak netrapil a uspesne najezdil dalsi desitky tisic Moto ma novej olej, kotouc, desticky, retezovku. Co se tyce startovani kdycky nejdriv jen tak sotva pootoci, napodruhy uz vetsinou chytne. Budu vdecnej za kazdou radu.. Zatim diky,
Jeste editace: Je to r.v. 2000, najeto 58000km., 7let v De, ted rok v Cr, tudiz jsem zde druhy majitel.. a myslel jsem, ze mam mit 2 svicky a koukal jsem, ze asi jen jednu?
To by tak odpovidalo, akorat na poprvy mi jakoby prestane tocit, jen tak hlesne, napodruhy taky cca 2s a uz vrci, kdyz je moto zahrata, chce se ji jeste min.. Kazdopadne diky A co dal? Serizeni ventilu, vymena rozvodu? Diik
Ahojte já mám teda 2005ku a je jako nová Ty starky mě ale taky štvou tento víkend jsem najel něco přes 800km a jel se mnou andílek na hondě s gelovkou a ta ťukla a předla (ta motorka ne ta kámoška)
A tak jsem se chtěl zeptat, zda nevíte, kde dobře koupit gelovku na F650GS r.2005 -tam, kde nakupuju mají gelovek spoutu, ale nevejde se mi tam žádná na šířku
Upravil pavel zamy dne 30.06.2008 17:54
Taky bych doporučil zkontrolovat baterku, případně pokud bude O.K. tak mrknout na starter, většinou stačí vyčistit (vnitřek, samozřejmě) a mrknout v jakym stavu jsou uhlíky.
Nevím jak je to s gelovkou - jestli je na ní přizpůsobené dobíjení a jestli nebude trpět dost vysokou teplotou, která je pod krytem - mě takhle loni baterka kleklla rovnou v noci na XL RALY . A to sem ji 3 měs před tím dolil - nevím nevím jak by se tvářil ten gel. Ten startér je taky dobrej tip v 60000 už bude mít to nejlepší za sebou. Mě to startuje na brnk, mám 26000.
Dakar 650, HusaberG