Nazdar Vsetci
Chcel by som si namontovat vypinač ABS na moju 1200 GS r.2004.
Hladal som neaku schemu, foto alebo video, ale nic som nenasiel.
Viete mi s tym niekto pomoct? Dik
Asi som to nenapisal spravne. Ja tam chcem namontovat tlacidlo on off, ktorym budem moct vypnut ABS kedykolvek za jazdy bez toho aby som musel vypinat moto. Vraj sa to da, len sa neviem dopracovat k tomu, ze ako.
S tym org. tlacidlom to asi nema nic spolocne.
No tak na to bych se raději zeptal servisáka nebo Tondy, přece jen to abs jede přes elektroniku tak aby ti to neházelo chyby nebo aby to vůbec šlo
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
...akekolvek rozpojenie obvodu ABS zaznamena ako chybu aj ked sa obvod znova zapoji ABS nenabehne ,až po chekingu a to znamena vypnutie a zapnutie kluča ,takže si myslim že to nepojde.....
Tak tohle jsem si přesně myslel. Navíc myslím že pokud pojedu do offu tak si před startem to tlačítko holt podržím a nastartuju. Navíc pokud budeš mít brzdy s posilovačem a třeba duální tak při chybě ABS se tento systém brzd chová jinak než bez posilovače, taky by jsi nemusel zabrzdit když by se to hodilo do nouzového režimu. Mě se to jednou stalo a bez toho posilovače to nějak extra nebrzdí
Upravil LukyGs dne 16.03.2013 15:46
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
.....chyba abs neovlivnuje funkciu el.posilovača, proste pokial je chybova hlaška abs posilovač ide normal,ale samozrejme pokial načital priamo nejaku chybu posilovača tak ho canbus vyhodi a proste nejde.brzdova pačka je tvrda a samozrejme nebude brzdit dualne ale brzdit sa s tym da takže vysiet na ceste nezostaneš ani pri poruche ABS ani posilovača
Viem, ze na 1150 gs to funguje. Maju to viacery a funguje to na sposob neakeho relatka, prepojenia zopar kablov. Ma to zvlast vypinac, ABS vypnes kedy chces a pri zapnuti musis spomalit na 5km/h a zapne sa bez hlasenia akejkolvek chyby a funguje to super, len neviem ako je to 1200 gs, nic som zatial nenasiel.
Can bus je víceméně na principů impulsů který v elektronice způsobí nějakou změnu. Něco jako klik myši. U 1150 je to ještě klasicky přerušení el. obvodu. To znamená teče-neteče. Apsoň já to takhle chápu. A z toho hlediska by pro elektroniku bylo třeba vytvořit mystifikaci o vypnutí klíče, o netočení kol a pak deaktivovat. Protože si myslím že tohle vše centrální jednotka potřebuje pro deaktivaci. Podotýkám že se jedná o mou teorii.
Takže by tenhle problém pořešil tak Bil Gates.
Vypínání řeším tak že prostě odšroubuju čidlo na předním kole a páskou ho chytím za vidlici aby tam neplandalo.ABS hodí chybu a nefunguje, nicméně duál a posilovač pořád běží. (12ADV 2006 s posilovačem) Řešení přerušení kablíku od čidla asi nebude jednoduchý protože ja kablík stíněnej a tak by při vložení přepínače mohlo docházet k rušení potažmo k chybám i během normálního provozu.Ale možná by stačilo rovnou u konektoru vytvořit zkratovej vypínač kterej by čidlo vyřadil z provozu ale jak se na to bude tvářit jednotka naprosto netuším. asi to někdo bude muset vyzkoušet
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
To určitě půjde, určitě půjde ten kabel za jízdy i přestřihnout, otázka je, jak ho zase spojit. A i to jsi vyřešil spínačem, takže je další otázka jak se na to bude tvářit elektronika, jestli ti normálně najede ABS za chodu. Já jsem přesvědčen že ne, že potřebuje načíst a pak se rozjede. Takže si myslím že tady asi nic nevyřeší. Další otázka je jak reaguje elektronika na nenačtení signálů z čidla a jak na přerušení obvodu čidla.
Tohle asi vyřeší jen elektronci a nebo test. Ale myslím že by už to nekde na zahraničních forech měli zmáklé.