Já bych si to taky na motorku nedal, ale jestli je to pro někoho pohodlné, je to každého věc Otázka jak moc to pohodlné je..
Over than 250k km on BMW GS bikes
.. naja... Amerika. Tam je mozny uplne vsechno. Ja si haksny hodim na valce (na padaky SW Motech vyjdou akorat paty bot) a neni problem...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Na padáky ti stačí na každou stranu padáku jedna koule RAM na uchycení kamery jako zarážka a máš to ještě levnější a praktické
Upravil joe dne 24.04.2013 07:03
Presne ako píše Slamák, stačí padák od TT. Pred GS som jazdil Yamahu Dragstar, na GS si ale nohy môžem natiahnuť na padáky ešte pohodlnejšie, dám tam za 6 a na dialničný presun je to ideál. Ešte teda ADV sedlo, na ktorom môžem poposedávať dopredu-dozadu
Regis napsal:
Presne ako píše Slamák, stačí padák od TT. Pred GS som jazdil Yamahu Dragstar, na GS si ale nohy môžem natiahnuť na padáky ešte pohodlnejšie, dám tam za 6 a na dialničný presun je to ideál. Ešte teda ADV sedlo, na ktorom môžem poposedávať dopredu-dozadu
jeste tempomat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
... no to čučím .. dávat nášlapy na šrouby co drží ventilový víko .. nebo kryt svíčky ???? .... to se asi nemůžeš moc nohama opřít co ?
.. nehledě na to , že je to h.n.u.s.n.ý ....
(ch)stepan
chstepan napsal:
... no to čučím .. dávat nášlapy na šrouby co drží ventilový víko .. nebo kryt svíčky ???? .... to se asi nemůžeš moc nohama opřít co ?
.. nehledě na to , že je to h.n.u.s.n.ý ....
Musím uznat ,ze to není zrovna nejšťastnější řešení .moto jsem koupil i s naslapama a nejvíc se mi osvědčily na dlouhých výletech(new orleans -Baltimore -3600 km)Fungovalo to proto jsem nehledal náhradu ,ale vím ze v té době moc řešení nebylo