Zdravím, byl jsem se podívat na Hondu VT 750 C3 Black Widow v Motocentru v Olomouci: http://www.motoce...lack-widow. Pročítám si nyní recenze na tento motobazar a žádná sláva, tak bych se chtěl zeptat jestli už se někdo z vás nebyl náhodou na tuto motorku podívat nebo neví něco co by mi pomohlo se rozhodnout? Pan Navrátil motorku samozřejmě vychválil, ale i když nejsem odborník a nemám zas tak velké zkušenosti s motorkama, tak se mi nelíbil zvuk motoru a i když se mi motorka vzhledově líbila, tak se mi na jednání pana Navrátila něco nezdálo. Díky za jakoukoliv reakci.
Upravil Milos dne 28.05.2013 07:10
Si se trochu pomatnul ne ? V motocentru neco koupit. Jedine pokud znam majitele co ji tam prodal jinak bych tam teda motorku nekoupil. Ale najdu ve svym okoli dva nebo tri lidi co tam koupili dobre, ale myslim ze je to jehla v kupce sena.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tam nic nekupuj. To je sestava koko*ů. Motorky vykoupené za pár kaček. Leštěnková generálka a honem pryč za hrču peněz. A až budeš reklamovat skryté vady tak poznáš co je to za ksindl. To co jsem napsal, tak za tím stojím a neodvolám.to. Zažil jsem to na vlastní kůži a znám lidi s podobnými zkušenostmi. Taky jsem nevěřil. Fakt se na tento cirkus Motocentrum Olomouc vys*er.
Upravil Pallfy dne 01.05.2013 19:14
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
Pallfy napsal:
Tam nic nekupuj. To je sestava koko*ů. Motorky vykoupené za pár kaček. Leštěnková generálka a honem pryč za hrču peněz. A až budeš reklamovat skryté vady tak poznáš co je to za ksindl. To co jsem napsal, tak za tím stojím a neodvolám.to. Zažil jsem to na vlastní kůži a znám lidi s podobnými zkušenostmi. Taky jsem nevěřil. Fakt se na tento cirkus Motocentrum Olomouc vys*er.
...pod to se podepíšu i já !
Upravil Kubrt dne 01.05.2013 19:31
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.