Co sem zaslechl tak kahedo sou vyhozený peníze a sargent je nejlepší ale za ty peníze bych radši zkusil nechat přešít originál a narvat ho kosmickym materiálem
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jendax napsal:
Poraďte jaké sedlo na BMV GSA 1200 r.v. 2011
Kahedo?
Sargent?
Airhawk?
nějaké jiné?
přešít?
nemůžu si pomoct ale bolí mě z originálu zadek.
Díky Jenda
Já mám Sargent. Jedu ho třetí sezonu. Obě jsou vyhřívané a koupil jsem v TT.
Takže můj naprosto objektivní pohled. Sedla jsou super pohodlná s origo se nedají srovnávat. Jak tu někdo psal, naprostý rozdíl v km nájezdu a komfortu pro prdel. Vyhřívání super věc, hlavně když zaprší a voda ti valí do rozkroku, je vyhřívání komfortní.
Vše má ale své ALE !!!
Sorry do TT, ale když už dám 33 kolíků za sedlo, dostanu ho v igelitovém pytli jak balík ponožek od vietnamců, je to divný, doma rozbalím a sedlo je na hraně natržené. Mimochodem, Tomáš Kocanda mi ho bez problému vyměnil za nové, to jsem ocenil, ale začal jsem malinko pochybovat o materiálu, ze kterého jsou šitá. Jo, výměna trvala cca 3/4 roku, prý to zdržovali amíci, takže na to taky bacha. To nové tedy má za sebou dvě sezony a sedla jsou na spodní hraně, kde přichází do kontaktu s kalhotou, možná i botou totálně na sračku, prostě roztrhaná a to na obou stranách. Před týdnem jsem se vrátil z Maroka, kam jsem chtěl sedlo původně vyměnit za origo, ale už na Sargent nebylo co zkazit, byly na obou stranách roztrhaná. Takže mě čeká na podzim přečalounění obou sedel a to si myslím, by se u zboží v této ceně nemělo dít. Každý kdo to vidí se velice podivuje nad kvalitou použitých materiálů.
Není to nic proti TT oni za to nemohou, sedlo je pohodlné, ale použitelné snad pro někoho, kdo má moto na osobní repre a ne na ježdění. Tak dobře vyber kámo. SARGENT je 100% komfort !!! Myslím, že až přečalouním a zapomenu, bude to to nejlepší, co mohu mít pod zadkem.
Čaba
R 1200 GS Adventure
Když někdo umře, tak o tom neví, ale pro ostatní je to těžké ...
To samé platí, když je někdo debil.
Hmm, zvláštní... Nemáš foto? Já mám obě Sargent sedla cca dva roky a potah netknutý, jak nový. Jen pro porovnání - vysoké boty Alpinestars Tech7, sedla se při jízdě ve stupačkách dotýkají. I to Maroko přežily v poho.
TomVS napsal:
Hmm, zvláštní... Nemáš foto? Já mám obě Sargent sedla cca dva roky a potah netknutý, jak nový. Jen pro porovnání - vysoké boty Alpinestars Tech7, sedla se při jízdě ve stupačkách dotýkají. I to Maroko přežily v poho.
...tak jsem se teda oblekl a došel to vyfotit. Je to jen na mobil, ale naprosto vypovídající. Já jezdím SIDI Adventure do kalhot a Gaerne SG 12 na kalhoty.
caba1 přiložený následující obrázek:
[86.64Kb]
Upravil caba1 dne 19.05.2013 22:25
Čaba
R 1200 GS Adventure
Když někdo umře, tak o tom neví, ale pro ostatní je to těžké ...
To samé platí, když je někdo debil.
Eman_ napsal:
No tak to je hustý.....
Pěkně nekvalitní šit!
Jen aby to nebyla nějaká druhovýroba nebo nepovedené kousky,které se vyškemrají za pakatel nebo jako do vitrýny a pak prodaj za cenu čtrnáctidenní dovolené na francouzké reviéře.....
Že se na ty sedala nevykašlete,vždyť bolest zadku patří k motocestování.......obávám se jednoho,za chvilku vám někdo nakuká,že hov.no v krabičce z touratechu je nezbytné pro jízdu na moto a vy si to budete kupovat jak na běžícím páse.....
Emilku když najezdíš 2000km za rok a to nevím jestli sem tě nepřecenil tak to nemůžeš pochopit. To je jasný
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Eman_ napsal:
No tak to je hustý.....
Pěkně nekvalitní šit!
Jen aby to nebyla nějaká druhovýroba nebo nepovedené kousky,které se vyškemrají za pakatel nebo jako do vitrýny a pak prodaj za cenu čtrnáctidenní dovolené na francouzké reviéře.....
Že se na ty sedala nevykašlete,vždyť bolest zadku patří k motocestování.......obávám se jednoho,za chvilku vám někdo nakuká,že hov.no v krabičce z touratechu je nezbytné pro jízdu na moto a vy si to budete kupovat jak na běžícím páse.....
Emilku když najezdíš 2000km za rok a to nevím jestli sem tě nepřecenil tak to nemůžeš pochopit. To je jasný
jak tebe muze bolet na moto zadek?
vzdyt vazis asi tak jako moje pravy stehno a to jeste bez nastroje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jako mě? No ono když sem přelezl z dakara na dvanáctku tak to byl docela šok- moje zadel poznala středověk. Ale víc jak 200km prostě neujedu bez toho abych to necejtil. Schválně co nám napíše ještě Alda ten si sargenta chválí kudy chodí.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
No Igor má toto sedlo http://jarys73.ra...C_0566.jpg přijde mi to jako origo, ale na něm by svět neobjel
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
Emane a nemá von tam ten Igor třeba desierto,kryty rukojetí, výztuhu převodovky,a doraz řízení vod nějakýho lojzy z horní dolní? Hele tohle štourání za každou cenu je zbytečný a v tvym případě už i trapný.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Mám Sargent. Ke kvalitě materiálu potahu se nechci vyjadřovat protože jsem na něm naje zatím pouze cca4800km a je jako nové. Komfort v porovnání s originálem je nesrovnatelný. V úterý jsem byl na Slovensku 897 km a v pohodě.
co mě nezabije , to mě posílí
Nepoti se Vam zadek na tom Sargantu? Chci ted pres zimu koupit nove sedlo, co tady ctu tak asi sargent je nejpohodlnejsi pro vetsinu lidi, ale sedlo s podobnym potahem(imitace carbon) jsem mel a v lete to teda prijemny moc nebylo to takova jakoby brousena kuze se mi zda vhodnejsi...ale treba to neni tak hrozny...?
Spolujezkdyne si sedlo take chvali? Moje si na orig nestezuje,jen ze klouze dolu ..tak nevim jestli priplacet i zadni nebo ne ( spis se mi nechce)
Cca od 4. minuty je to myslím naprosto jasně vysvětlené...
YouTube Video
Nevím o nikom jiném, kdo by dělal prodyšná sedla.
Co se týká všech ostatních tak je to stejné bez ohledu jestli je potvrch "lesklý" nebo "broušený". Všechny ty materiály jsou prakticky neprodyšné a pokud jsou navíc na výplni nalepené, tak jsou neprodyšné 100%.
Ale jako skoro všechno - bývají i nevýhody. U toho prodyšného je to fakt citelně nižší adheze a možná vyšší zranitelnost když člověk brnkne nohou s kovovou enduro špičkou po potahu tak se dá krásně proříznout. Ale kdo má s pocením fakt problém a má vyřešené kalhoty (což je první věc co by se měla řešit) tak je prodyšné sedlo velká pomoc. Doporučuju přijet a strávit třeba odpoledne zkoušením a porovnáváním. Snažíme se mít všechny typy sedel skladem.
Jinak k tomu zadnímu - na 1200GSA (ne LC) jde koupit relativně velmi levný ušitý "potah" ze stejného materiálu jako sedlo přední, takže to k sobě ladí. Což doporučuju jen lidem co jezdí převážně sami. Tvar zadního sedla je totiž hodně jiný, spolujezdkyně si to chválí, nelítají dopředu dozadu a navíc to dělá opěrku bederky jezdce protože zub je fakt výrazný právě na advíku. Osobně si myslím, že nechat tam to originální je šílenost, protože to pak vypadá, jako kdyby si ho člověk vyrobil sám doma ze starého vixlajvantového ubrusu
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jinak když už se otevírá diskuze z roku 2013, tak Sargent změnil konstrukci na hranách platformy - je tam vložený takový chránící "U" lem na té plastové hraně, aby se materiál sám o sobě neprořezal ale pokud má člověk vysokou enduro botu s plastovým komínem a ten drhne o tu hranu, tak zničí cokoliv. Máme zákazníka, který to měl takhle prodřené od MX bot, náš známý čalouník mu to obšil hrubou broušenou kůží (ne koženkou) a on to za 2 sezóny prodřel znova. To by se muselo asi oplechovat. Jinak už tak 3 sezóny nemáme víceméně žádné technické problémy se sedly Sargent - kromě čas od času odcházejících regulátorů, což je celkem snadná oprava (vymění se za nový) a u LC občas někdo ulomí ten kolík co drží zadní sedlo v zámku protože ho nedoklapne a jak se na to dosedne, tak to rupne. Reklamací je osi 0.6% takže naprosto v pohodě. Dodávky jsou pořád stejně špatné, evropský dovozce v Anglii s tím nic moc nenadělá - takže radši držíme v sezóně pořád kolem 15 sedel skladem než aby se stalo, že černé snížené vyhřívané na starou 1200 nebude 90 dnů protože ho nedodají.
A ještě něco - občas lidi přijedou zkusit Sargent protože jsou jednoznačně rozhodnutí a pak to vyzkouší a koupí si Touratech Seat (potah Kahedo) protože jim vyhovuje víc a nebo naopak. Od příštího roku se to ještě víc rozšíří protože budeme mít vyhřívaná sedla i od Touratechu, takže výběr bude ještě lepší. Fakt se to musí zkusit ale během hodiny se obvykle pozná jestli to je správná cesta nebo ne. Sedlo můžeme půjčit na 2-3 hodiny když je potřeba.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak jen Vam reknu, ze jsem si ty sedla sargent koupil a po 2 dnech jezdeni poslal zpet. Vazne mi vubec nevyhovuje zadek boli dokonce driv nez orig. Ani spolujezkyni moc tvar zadniho nevyhovoval....kazdemu teda urcite nesedne.
Takze na jare me ceka cesta do TT a zkouset ty jejich sedla