dotázek:
má cenu měnit origo koncovku vejfuku (1150) za nějakou "laděnou" homologovanou jen kvůli vylepšení zvuku .. bez všech ostatních úprav (Y-svod, KN atd) ?
(ch)stepan
Ještě je potřeba rozdělit ty výfuky na homologovaný,který nejdou otevřít vyndáním db killeru,ty budou hlučností i váhou srovnatelný s origo(vyhozený peníze) a ty u kterejch je db killer vyndávací. Bez něj bude zvuk lepší,ale nesplňuješ v ten moment homologaci,když tam db killer dáš,máš zase po zvuku,homologaco splňuješ. Mám k 1150 otevřenou koncovku,nehomologovanou,bez db killeru od RP a pořád ještě to dost tlumí ten katalizátor,takže zvuk nicmoc. Nedá se to vubec srovnat s varaderem,na kterým sem měl taky výfuky RP a to byl teda rachot velkej. Uvidím co to udělá po výměně katalizátoru za Y svod.
chstepan napsal:
dotázek:
má cenu měnit origo koncovku vejfuku (1150) za nějakou "laděnou" homologovanou jen kvůli vylepšení zvuku .. bez všech ostatních úprav (Y-svod, KN atd) ?
Ahoj. Kladu si naprosto stejnou otazku. Kolega z prace ma 1200 vodnika a na nem Akrapovice s dB killerem. Zvuk to ma super. Kdybych to neslysel, tak by me o tom nikdy nenapadlo premyslet. Proto ted resim, jestli koupit nebo nekoupit Akrapovice na 1150. Penize az tak neresim. Jen nevim, jak moc to ten zvuk zmeni. Bohuzel mi chybi i srovnani 1200LC standard vs Akrapovic koncovka.
... vona i klasická 1200 má lepší zvuk ...
nezkoušel někdo nabastlit origo koncovku z 1200 na 1150 ? nebo to je úplná kravina ..
pravda je , že i po sundání koncovky je ten zvuk dost utlumenej katem ...
asi se na to vykašlu ...
(ch)stepan
... hmmm tak mě to nějak opticky nesedí ... hlavně ten přechod z katu na koncovku .. alespoň mám zas o jednoho brouka v hlavě míň ...
dík Bohumile
(ch)stepan
Jinak já mám remus...už mi ta motorka po letech začínala byt nudná tak sem ho tam šoupl a ejhle,zase nová radost z jízdy...To samý tlumiče,zase jiná motorka,nový lak...atd. Prostě ju mám 8 let a každej rok jí dopřeju neco novýho,byť jenom uplnou blbost.
Kupredu spatki ni krok...
Mám Y svod+Remus Genesis a zvuk to má nádhernej a přitom žádnej velkej kravál.
Když jsem ho dal na kat tak to bylo pořád bez zvuku.
Zajímavé je,že na GS(jednosvíce) mi to střílelo jak prase a na R(dvousvíce) mi funguje bezvadně.
bohumil napsal:
Jinak já mám remus...už mi ta motorka po letech začínala byt nudná tak sem ho tam šoupl a ejhle,zase nová radost z jízdy...
A mas jen tu koncovku nebo celej vyfukovej system?
mam kus místo katu a koncovku,kat sem stejně neměl takže v remusu místo lambdy je špunt...pak mám KN filtr,iridiový svíčky a karbonový rozšířený sání takže dyž nasaju holuba tak vyletí výfukem ven
Kupredu spatki ni krok...
Chstepan - kde je psáno, že konkrétní motorka má katalyzátor, v TP to snad není, nebo jo? Když tam místo něj bude Y, je to - aspoň myslím - technikovi na STK oprávněně jedno, to by ho mohla víc zajímat přídavná světla atd. A emise se u motorek neměří...
Už jsem to jednou psal, s nostalgií vzpomínám na pionýrské doby, kdy vidět GS na silnici byla vzácnost, debaty o zvuku jsme rádi a s nadhledem přenechávali příznivcům jiných značek a raději řešili cestovatelský tuning...
No na svod muzu zapomenout. To bych mel svycarsky policajty porad za zadama, nemluve o mistni STK. Takze pro me pripada v uvahu jen koncovka. Mam v hledacku toho Akrapovice...
Upravil lebi dne 21.05.2013 15:11
Ivan napsal:
Chstepan - kde je psáno, že konkrétní motorka má katalyzátor, v TP to snad není, nebo jo? Když tam místo něj bude Y, je to - aspoň myslím - technikovi na STK oprávněně jedno, to by ho mohla víc zajímat přídavná světla atd. A emise se u motorek neměří...
Už jsem to jednou psal, s nostalgií vzpomínám na pionýrské doby, kdy vidět GS na silnici byla vzácnost, debaty o zvuku jsme rádi a s nadhledem přenechávali příznivcům jiných značek a raději řešili cestovatelský tuning...
V TP to psáno je.
Upravil stepan dne 21.05.2013 15:22
lebi napsal:
No na svod muzu zapomenout. To bych mel svycarsky policajty porad za zadama, nemluve o mistni STK. Takze pro me pripada v uvahu jen koncovka. Mam v hledacku toho Akrapovice...
Mam akrapa s katem a docela to jde, takový decentní pobublání.. Jinak je to bejvalá vladasovo motorka http://www.motork...?mid=83201
Upravil marhan dne 22.05.2013 05:50
Ja by som len priložil tento obrázok z motorovej brzdy. Max Power= 110,19 Max Torque = 109,85 . nahodil som koncovku Akrapovič a prihodil Power Comander V. Spokojnosť vo všetkom. pekný zvuk a spotreba spadla z preimeru 5,3litra na 4,7-4,8 litra. posledný udaj je asi po 20tich tankovaniach. uvidím čo to bude na konci sezóny. Power Comander som dostal od syna k vianociam tak som isiel do tejto akcie a neľutujem.
Zdravím,taky jsem to řešil a nakonec jsem to udělal takhle.
Koncovka origo + ysvod + kn filtr.Připadá , že to jede líp , spotřebu jsem ještě neřešil,občas si to střelí , když to hodně vytočím a hned zavřu.Jsem spokojenej,lepší zvuk , nijak brutální.
Ivan napsal:
Chstepan - kde je psáno, že konkrétní motorka má katalyzátor, v TP to snad není, nebo jo? Když tam místo něj bude Y, je to - aspoň myslím - technikovi na STK oprávněně jedno, to by ho mohla víc zajímat přídavná světla atd. A emise se u motorek neměří...
Už jsem to jednou psal, s nostalgií vzpomínám na pionýrské doby, kdy vidět GS na silnici byla vzácnost, debaty o zvuku jsme rádi a s nadhledem přenechávali příznivcům jiných značek a raději řešili cestovatelský tuning...
To máš těžký,dneska už si BMW nedopřávají jenom ti,kdo hodlají vobjet třikrát zeměkouli,ale normální bikeři,keří lítají pro radost někde v našich končinách. A kdyš sem třeba já jezdil celej svůj dosavadní motoživot na nadupanejch japoncích s laďákama a zachtělo se mě pohodlí baworáka,tak se i přesto nejsu schopnej smířit s tím,že mašina není slyšet a připadám si jak na elektromotoru Do našich končin se mě zdá nejlepší varianta Ysvod+homologovaná koncovka s vytahovacím db killerem-potřebuju na STK,nasadím,absolvuju uspěšně,vytáhnu a hotovo. Z dovolenou někde do alp,chorvatska nebo itálie stejnětak,aspoň doposud sem to takhle dělal a problém sem neměl