Nazdar chalani mam 650gs dakar rok 2008 a vsimol som si pri jazdeni jednu vec. Ked idem a dam plny plyn a otacky dosiahnu hodnotu 6-7 tisic a preradim na vyssi stupen tak sa mi stava to, ze otacky nepadnu a motorka sa dalej vytaca v tychto hraniciach a ako keby netahala az, ked sa dostanem na rychlostny stupen 5 a vtedy normalne padnu a ide to. Ked to urobim normalne, ze postupne pridam a nevytacam to tak, tak je to v pohode a otacky normalne idu aj pri radeni. Viete mi povedat, cim to je? Dakujem
nevim jestli jsem spravne pochopil tvuj problem, ale myslim, ze ti klouze spojka. Bud lamely na vymenu nebo jinej olej. Nebo mas uz treba unaveny pruziny...
Pozoruju uplne stejny jev a jako prvni vec me taky napadla spojka, ale po delsim pozorovani mi spis prijde, ze behem rychleho prerazeni nestihnou uplne spadnout otacky na otackomeru
Je to vela km? Je uz potrebne menit tie lamela? Ctome ja neviem ci to je tym, ze nestihnu padnut otacky lebo neni mozne aby pri vytacani motorky medzi rychlostou 2 prehodim na 3 aako keby sa nic nestalo :-/ ale je to vec co budem riesit v zime ak to neni daka strasna vada a to potrebujem vediet od vas
davideso napsal:
Je to vela km? Je uz potrebne menit tie lamela? Ctome ja neviem ci to je tym, ze nestihnu padnut otacky lebo neni mozne aby pri vytacani motorky medzi rychlostou 2 prehodim na 3 aako keby sa nic nestalo :-/ ale je to vec co budem riesit v zime ak to neni daka strasna vada a to potrebujem vediet od vas
pritom prerazeni usuzujes dle otackomeru nebo podle ucha?
Upravil ctom dne 14.08.2013 12:37
Asi pozoruji stejný problém. Když to hodně honim tzn. ot. nad 5 tis. a normálně přeřadim na vyšší stupeň, pak pustim spojku a klasicky přidám plyn jenže s motorkou jako by to nehlo a přitom otáčky mi vylezou (podotýkám že se vytočí motor a ne jen budík) a pak se to chytne a normálně to jede. Jednou jsem dokonce zkoušel párkrát škubnout plynem a nic (otáčky vylítly a rychlost zůstala stejná), jakoby vypadla rychlost a potom to zase jelo.
Abych to shrnul. Je to jak když si kopnete z jedničky místo dvojky neutral
Upravil Tomyz dne 14.08.2013 22:33
asi spojka... taky co jinýho, jestli jsem to dobře pochopil, co vám to dělá
Tomáši, kolik máš najeto, nebo alespoň kolik máš na tachometru ?
jardajerman@seznam.cz
JardaFGS napsal:
asi spojka... taky co jinýho, jestli jsem to dobře pochopil, co vám to dělá
Tomáši, kolik máš najeto, nebo alespoň kolik máš na tachometru ?
Asi to bude spojkou nicméně zatim to dělá jen při svižným tempu, tak to budu řešit až na zimu. Párkrát si to ještě někde nechtěně vytočim Najeto mám lehce přes 41 tis.
PS: Na podzim bych rád zavítal do Milovic, tak dám vědět. Potřebuju průvodce jinak mě už nenajdou
tohle je ukazkovej priklad klouzani spojky... Co tam lejes za olej (specifikace 10w40 nestaci)? Treba je to spatnym olejem nebo jsou v kopru lamely. Jak mas starou motorku? Mozna bude pricina ve vymackanych pruzinach, coz je u starsich motorek normalni...
Dakujem chalani za odpovede. Je to asi tou spojkou. Popravde neviem aky olej mi tam davali ale zveril som svoju moto do ruk odbornikov co uz maju nieco za sebou tak hadam tam nedali daky sajz. Vidim to v zime na mensiu generalku ale teraz cez leto si chcem uzivat jazdenia dokial sa da