Ahoj, byl jsem se mrknout v bazaru na motorku. Měla odřená víka na obou stranách, ale na levé byly navíc na spodní straně kapky oleje. Taky levá stupačka byla trošku ohnutá. To jde tak lehko to víko poničit, že to začne téct? Nebo to musela být velká rána?
A co s tím? Jedině nové víko?
Díky a sorry za laický dotaz
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
Tzn. tím že se to hne, to přestane to těsnit, i když se víko neponičí?
BMW R1200GS Triple Black 2011 Předtím BMW R1200GS Adventure LC, Vespa GTS 300 HPE, BMW R1200GS Triple Black, BMW R1200GS Adventure, BMW R1200GS Triple Black, Triumph Street Triple, Honda NC700X DSG, Yamaha WR250R, Honda Varadero 1000, Suzuki Intruder Volusia 800.
Na podzim sem dělal ventily a první vyjíždku sem měl poblitý nohy od oleje. Zkontroloval sem dotažení vík ,otřel hadrem a od tý doby uplně sucho. Takže od pádu to být vůbec nemusí.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
záleží jestli je to správně dotažené a navíc je to jenom těsnění... Taky sem ho na 11ce měnil a od té doby pohoda.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Ke GS mám ještě lehlou R1100S,víko je vařené,ale olej někudy sákne.Maličko,ale sákne.Olej není třeba dolévat.U té na které ses byl podívat může být nepatrně prasklé a nebo taky něco jiného.Třeba to těsnění.
Začal bych sundáním víka,kontrolou těsnění,správným dotažením.Pokud to nepomůže,výměna víka pomůže určitě.
Blbý je že ta moto není ještě tvoje.Takže za a)buď má dobrou cenu a zkoumat,nebo za hledat jinou.Asi tak.
Vem klíč torx, otoč, když se bude šprajcovat, půjde ,,šišoidně" jako že jsou šrouby lehce vyosené. Je minimálně ohlý šroub, pokud bude OK je to banalita.
Koukni na vidle, krk.