Celá tahle sestava je nějak pružně uložená a uchycená bočními šrouby k rámu, ale u mého GS už je to uložení asi trochu vyklepané. Když vezmu za budíky, tak mají i se světly v tom uložení malinký volný chod a slyším jemné cvakání nějakého dorazu. Když je motor v záběru, tak okolo 2800 ot se to celé rozklepe. Předpokládám, že je to na nějakých silentblocích, které asi budou vymačkané, ale nechci se v tom hrabat naslepo (vlastně bych se v tom nejradši nehrabal vůbec ). Neřešil jste to už někdo? Vím, je to ptákovina, ale děsně mne to rozčiluje
no mne to robí tiež. ale než cvakanie tak skorej mi to cvrlika. ked dač dole predny nos tak je to hned pod bočnym šrobom plexi
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
A máš tam tu gumovou průchodku na tom spodním čepu světla tady to je je to číslo 7 a uchycení z boku 9,10,11
Upravil Biker755 dne 17.03.2014 22:27
Dum spiro,spero.
Jo, už je mi to jasný. Pokud se to nějak má opírat o tu průchodku, tak možná zakopaný pes bude tady. Nedávno jsem měl zobák dole, taky mne mohlo napadnout na to kouknout..
Je to tak, pes je v O kroužku na spodním čepu, buď je už slisovanej, nebo pryč. Náhrada za pár kaček z instalatérskejch potřeb
Pink Floyd - Coming Back To Life
Ještě bych doporučil ten čep,co jde do té gumy,omotat 2-3x elektrikářskou páskou.Pak to tam sedí úplně na těsno.
A kdybys to chtěl vyřešit definitivně,tak si tam dej rámeček s autozapalovačem od TT a už se to nebude mít kam hnout.Navíc zásuvka se vždycky hodí
Upravil Mr GS dne 18.03.2014 11:14
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak dolní silentblok je v pořádku, ale měl zhruba milimetrovou vůli v té díře, ve které je zacvaknutý zvnějšku. Proto jsem na čep naťuknul pouzdro s 0,5 mm tloušťkou stěny, takže silentblok se malinko roztáhl a vůle zmizela. Současně jsem zjistil, že mám stržený závit na pravém bočním úchytu, zřejmě už to tunil předešlý majitel. Opraveno přídavnou matkou (naštěstí se vešla). Výsledkem je, že uložení budíků a světel je stále pružné, ale zmizelo to volné vaklání podél příčné osy. Jakmile se opět udělá trochu jaro, tak to projedu a jen doufám, že se mi to zase nerozklepe, akorát při jiných otáčkách