Mám adv. 2002,posilovač a ABS..no a klidně by jsem oželel posilovač..zatím s ním nebyl problém tak snad vydrží.Jinak co jsem pochytil tak u dvousvíce občas odejde cívka..Ale v tom by jsem až takovej problém neviděl..
Za mě spokojenost s tím co mám.
per aspera ad astra
2003 - tedy dvojsvicka obcas odesla civka, po vymene se to uz nestavalo. Posilovac je asi prijemny, ale kdyz se s nim neco stane tak motorka nebrzdi vubec... Pokud chces neco co ma o blbost co se muze rozbit mene, tak 2002 je asi lepsi volbou
HonzaGS-SV napsal:
2003 - tedy dvojsvicka obcas odesla civka, po vymene se to uz nestavalo. Posilovac je asi prijemny, ale kdyz se s nim neco stane tak motorka nebrzdi vubec... Pokud chces neco co ma o blbost co se muze rozbit mene, tak 2002 je asi lepsi volbou
Fakt při poruše posilovače brzdy VUBEC nebrzděj nebo to brzdí jako při vypnutém klíčku??
per aspera ad astra
kubas napsal:
[quote]HonzaGS-SV napsal:
2003 - tedy dvojsvicka obcas odesla civka, po vymene se to uz nestavalo. Posilovac je asi prijemny, ale kdyz se s nim neco stane tak motorka nebrzdi vubec... Pokud chces neco co ma o blbost co se muze rozbit mene, tak 2002 je asi lepsi volbou
Fakt při poruše posilovače brzdy VUBEC nebrzděj nebo to brzdí jako při vypnutém klíčku??[/quote
Při poruše to brzdí jako s vyplím klíčkem takže téměř vůbec. Těch 5% brzdnyho účinku se snad nedá počítat.
Za me rok 2003 nebrat hlavne kvuli tomu posilovaci. Obe civky uz jsem taky menil a posilovac s ABSkem uz mam davno vykuchanej. Pos.ral se mi a tak sel ven. Ale treba budes mit stesti a bude Ti fungovat v poho a porad.
edit : brzdit s tim posilovacem je alespon pro me dost na hoven. Nemohl jsem citlive davkovat tak, jak jsem byl zvyklej z brzd bez posilovace. Po vyjmuti onoho bazm eku ktery spolecny i s ABSkem se mi brzdi suprove. Mohu krasne davkovat a brzdy jsou citelne.
Upravil Kubrt dne 28.08.2014 07:48
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubas napsal:
Kubr: jak jsi vyřešil to odpojení posilovače? Stačí koupit brzdové hadičky a hodit to napřímo?
Vycuknul jsem cely modul ven, poodpojoval hadice a trubicky a pouze propojil na primo, novyma trubickama. Elektriku jsem zaizoloval a nechal pod nadrzi.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ty jo.... to si nevzpomenu,ale mam to doma asi napsany. O vikendu se mrknu a az prijedu z prace a napisu Ti.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jo a zapomel jsem... pokud budes muset vyndat ten vehement, tak musis proklemovat elektriku. Jsem na telefonu a tudis Ti sem nezkopiruju link na moje state vlakno kde to je popsany. Ale kdyby se nudil tak na mym profilu tusim na 3 nebo 4 strance v zalozenych forech, je vlakno s nazvem ZOUFALEJ A NASRANEJ. To si prostuduj
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Ale kdyby se nudil tak na mym profilu tusim na 3 nebo 4 strance v zalozenych forech, je vlakno s nazvem ZOUFALEJ A NASRANEJ. To si prostuduj
Mě posilovač jen zablbnul. Jet se s tím dalo, ale radost z jízdy v čudu. Brzdilo to špatně, hodně předvídat, kde nevidím pomalu, když tam něco vlítne asi to neubrzdíš. Sranda byla když mě to z ničeho nic brzdit začalo. Dlouhá zatáčka tak 70km ruka v křeči a najednou posilovač sepnul. Málem jsem neudržel řídítka :-)
Jeden tady na fóru se v plné polní vrátil bez posilovače z Albánie. Myslím že měl sebou i babu.. ale taky bych byl pro bez posilovače a dvousvíce.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
..presne model 2003 se vsim mam.... a ... naprosto v pohode. Kdyz clovek uplne nesere na udrzbu a meni poctive i kapaliny.... ... je fakt, ze ja ji mam v podstate od nova - koupena v Reichu jeste v zaruce s par km na tacho - stala vylestena mezi novejma na showroomu....... takze jsem v podstate 1,5ty majitel... ne tak uplne az druhy nebo desaty...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Já mít moto s posilovačem tak bych si sebou na cesty vzal dvě trubičky na propojení hadic, když by se to náhodou někde vysralo. Pak už je to otáska pár desítek minut to propojit a odvzdušnit. Vlastně by stačila takhle přepojit jenom přední brzda na dojetí z dovolené to stačí a člověk nemá skaženou cestu. Navíc ta 10cm trubička na motorce žádný místo nezabere.
Mám s posilovačem najeto 100 tisíc kilometrů na dvou motorkách, ta současná má najeto 150 tisíc km a problém nikdy nebyl. Citlivost brždění v pohodě a integrál, tj. brždění obou kol páčkou, je příjemná a v krizi i bezpečná věc.
Takže z hlediska výběru ročníku bych nekoukal na posilovač, ale jak se model postupně vyvíjel a vychytávaly se mouchy, pokud vím, 1150 jich moc neměla a jediné, co by někomu mohlo vadit, je dlouhá šestka na začátku výroby, signalizovaná na FID displeji písmenem E místo číslicí 6. Ale jel jsem s tím a docela dobře se na to dá zvyknout.
Já mám GS z roku 2000. Jsem maximálně spokojený. Je to jednosvíce a brzdy mám s ABS. Myslím, že pokud člověk nenarazí na podvodníka se šrotem, tak mu bude sloužit 1150 v kterékoliv verzi.