Ahoj pánové,
Chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo řešil netěsnost olejového okénka na 11-ce?
Manuál říká vydloubnout šroubovákem a natlačit nové. Opravdu?
Děkuji.
H
JJ vydloubnout a nasadit nové, bacha na otlačeniny na bloku jak to dloubeš ven chce to příhodnej šroubovák a opatrně, ale žádná věda...Okýnko myslím stojí cca 700,- , ale rosí to an hodně motorkách pokud to jen jakoby chytá prach nechal bych to být...
To okenko sroubovakem nevydloubes. Musis ho vyrazit ven . Je to tak trosku oser to delat. Nejlepsi je to pri servise kdyz je vypustenej olej.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Na to existuje přípravek, kde se odfrezuje guma, pak roztáhnou 2 packy a vytáhnout okenko ven. Ale jde to i šroubovákem, viz příspěvky výše. Hlavně si dej pozor abys nový nasadil rovně, jinak se seřízne a teče.
KUKY se vrací
Pánové, děkuji Vám za cenné rady. Původně jsem si bláhově myslel, že bude stačit o-kroužek. Určitě to nekape, ale nelíbí se mi, ldyž někde utíká olej, viz obrázek.
Rovnou bych se zeptal, jestli můžu od někoho z Vás koupit?
Waikiki přiložený následující obrázek:
Přípravek nato existuje ale stojí nesmysl.. je to břit kterým se odfrezuje čast gumy vyndá se sklíčko a pak se to vytahne druhou částí ven. správně by se to mělo jen očistit jemným smyrkem a nasucho natlačit ale to je masakr, proto já to vždy lehce máznu olejem z motoru a natlacím ho tam, počkám do druhého dne a pak naleju olej a jeto. Ale demontáž je oser ja to rozbiju vylámu střepy a mam na reverzním kladivu navařenej šroub a tím to vymlátím ven...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Přípravek nato existuje ale stojí nesmysl.. je to břit kterým se odfrezuje čast gumy vyndá se sklíčko a pak se to vytahne druhou částí ven. správně by se to mělo jen očistit jemným smyrkem a nasucho natlačit ale to je masakr, proto já to vždy lehce máznu olejem z motoru a natlacím ho tam, počkám do druhého dne a pak naleju olej a jeto. Ale demontáž je oser ja to rozbiju vylámu střepy a mam na reverzním kladivu navařenej šroub a tím to vymlátím ven...
To jsem rád, že mě čeká pěkná práce. Už se těším.
Moc děkuju za info.
Menil som tesnenie na 1200gs bol to porod.
Polovica tesnenia bola pripecena.
Pomohol mi Seal Puller (nastroj na odstranovanie tesnenia), vytiahol som tesnenie a kovove okno. Obruc ostala prilepena. Odklepal som ho malym skrutkovacom smerom od motora aby som to cele neposkrabal. Niekde na forach som cital, ze nove tesnenie sa nema mastit, prinajhorsom 'naslinit' a naklepat 30kou orechom.
Snad to niekomu pomoze.
Jaro81 přiložený následující obrázek:
Zvysky gumy ostalo pripecenej na motore, vycistil som to spongiou na riad.
Motorka ma okolo 90000km, podla toho ako je vykusana obruc okolo okienka, uz to niekto menil.
Jaro81 přiložený následující obrázek:
Hoj postup bez nutnosti vypusti olej: moto polozit na bok na padky,do okenka vyvrtat dirku vrtakem c 5 nekam k boku acsroubovakem opatrne vydloubnout. Prilozit nove okynko a dlohou golou s odpovodajicim orechem opatrne naklepat. A je to
Ja som namiesto vrtania použil nahriaty šroubovak na vypálenie diery. Je to plastove okienko a vypálením diery nevznikajú "nečistoty", ktore môžu skončiť vo vnútri. Pri vkladaní nového okienka to musí ísť na sucho. Žiadne mazanie olejom. Potom sa stáva, že to niekomu "vystrelí".
Ráno jsem postavil motorku v práci a odpoledne po příchodu louže oleje. Na okýnku je pěkný pavouček. Nějaký olej tam ještě byl, ale trochu jsem měl obavy, zda dojedu v pohodě 20 km domů. Po ohřátí tekl olej prasklinou čůrkem.
Dotaz zní: prasklo vám někdy okýnko, nebo vždy jen netěsnilo?
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
vsezved - nic neobvyklého. Prostě stáří a únava materiálu. Někomu to praskne, někomu to okolo prosakuje, někomu to vystřelí z bloku... Chce to zavčas vyměnit, když to okolo začne sáknout nebo když okénko "zmléční".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...