Ahoj, na svém 1150 gs jsem zjistil menší vůli na zadním kole. Vůle byla na jehlových ložiskách. Ložiska i čepy byli v pořádku, takže jsem všechno promazal grafitovou vazelínou, ale při rozebírání jsem povytáhl hrušku a s ní mi vyjel i kloub kardanu z tisícihranu. Po promazání kloubu a opětovném vsazování hrušky do nohavice cítím, že se mi trochu kardan pootáčí. Otázka zní jak nejlépe zkontrolovat, abych měl stoprocentní jistotu, zde jsem to nepřesadil o jeden nebo dva zuby. Děkuji za rady.
Aha, tak to jsem si myslel, že když tam není tak úplně otáčivý pohyb, bude grafitka dobrá. Je vidět, že méně myslet a více se ptát. Proto si to dám zítra znovu s výplachem, a když tak poraďte jako vazelínu.
Grafit je nerost, tedy šutr a každý šutr působí jako brus i ten nejměkčí. Takže všechno umyj a namaž to nějakou ložiskovkou včetně těch čepů. Přece jen to není tank, abys to mazal blátem.
Když je hlad,je i husa dobrá.
nie som odborník na vazelínu(grafitovú),ale ak je určená pre ložiská
napr. jeden popis: Komplexné hlinité plastické mazivo s obsahom grafitu. Určené je na mazanie klzných a valivých ložísk pracujúcich pri zvýšenom tlaku v priemyselných aplikáciách, poľnohospodárskych a iných mobilných zariadeniach. Je elektricky vodivé. Teplotný rozsah použitia: od -25°C do +120°C (pri pravidelnom premazávaní až do +140°C).
samozrejme som pripravený na príjem nových informácií
Cesta je cieľ...
Kasak napsal:
Grafit je nerost, tedy šutr a každý šutr působí jako brus i ten nejměkčí. Takže všechno umyj a namaž to nějakou ložiskovkou včetně těch čepů. Přece jen to není tank, abys to mazal blátem.
Ano to je, ale je to jak jsi sám řekl, měkký šutr - je to vlastně čistý uhlík.
Ale jo ok...
Také jsem ho doteď měl spojené jako velice dobré mazadlo ale poněkud drahé.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...