Opět zdravím a prosím o radu.
Už delší dobu pozoruji v různých režimech jízdy cvakání od pravého válce. Poslední dobou je to cvakání ale téměř soustavné. Dokonce se to vystupňovalo tak, že při čekání na odpadlíky jsem mírně přidal, tak s poklesem otáček bylo slyšet "zapískání".
Dokázal by mi někdo poradit, zdali moje domněnka načnutého vstřiku je správná?
Snažil jsem se to nahrát na tel. - levý válec je tichý, při přechodu na pravý je jasně slyšitelné cvakání.
https://www.youtube.com/v/gysqoH9SuTs
Co myslíš načnutým vstřikem? Objevuje se vůle v uložení hřídelky škrtící klapky, to je známá a tady na fóru hodně diskutovaná věc, zkus po pohledat. Prodávají se prý i opravné sady, já ji zatím nepotřeboval, kdysi dávno mi v záruce vyměnili celý vstřik a od té doby se to neobjevilo nebo to ignoruju a ty zvuky nevnímám.
V každém případě, na 100% poznáš, jestli je to tahle vůle, když za chodu motorku prstem zatlačíš na rolnu co je na ní "navinuto" ovládací lanko klapky. Pokud zvuk zmizí, je to ono, pokud ne, jde o něco jiného.
Podle zvuku je to normálně vymletá klapka.Mě takhle klapaj obě už několik let a jede to furt. Časem to opravím, ale zatím jsou priority jinde.
Neřeš a jezdi. Hitler s tím prohrál válku, ale dojelo to tam i zpět.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
liborGS napsal:
Nechejte se překvapit. Motorka Vám poděkuje.
Tak nějak se neřídíš tím, proti čemu sám brojíš, viz:
liborGS napsal:
Chlapi už toho nechejte...kurňa! :-)
EU se rozpadá...Euro jde k ledu a Vy se tady zkoušíte jako ve škole! Tohle fórum by mělo sloužit především k tomu, aby se člověk dopídil rychle, nejlépe okamžitě k levnému a chytrému řešení jeho problému. Jestli neumíte poradit, tak si svá moudra prosím raději nechejte pro své děti, které rodičovskou píli a péči umí ocenit dvojnásob.
Jinak já vždy raději poděkuji své motorce, že mě v pořádku dovezla
A klapky mně jen ševelí
mao...máš pravdu, promiň.
Tak tedy...obecně má BMW chudou směs...to proto, aby byla spotřeba víc než příznivá a lákavá. Někteří...ti šťastnější jezdí díky chudé směsi za 5,1 .
Přisáváním falešného vzduchu se palivová směs ochuzuje ještě víc a to na straně větší vůle osky klapky. Lambda sice nastaví směs jako celek, ale neřeší jednotlivé válce (u 1150) při chudé směsi vznikají takové bílé tvrdé nánosy...až cca 0,4-0,5 mm na ventilech a jejich dřících. Zvedá se hmotnost ventilu a snižuje se těsnost. Nánosy nejdou ani seškrábat, jak jsou připečené a motor klepe detonacemi a samozápaly. Čím je tepleji, tím více. Někteří přidávají aditiva...chválím, ale když se přidají pozdě, tak ani ta si s těmi nánosy nedokáží poradit. Dekarbonizace motoru vyjde na 3,5 tis (materiál) za předpokladu, že nepokazíte něco dalšího...jako např.vodící lišty řetězu.
Mechanické vůle klapek bych řešil okamžitě, protože BMW jinak ztrácí výkon a začíná klepat. Jsou to mé poznatky z ročního provozu. Možná se v něčem mýlím, ale myslím, že ne.
LEBI, ty máš na mne kontakt, tak ses mohl zeptat přes PM. Tady mi hrozí ukamenování. :-)
Upravil liborGS dne 01.07.2015 18:23
Na koľko vyjde nákup nového bosch vstreku v aftermarkete? http://www.euromo...j-r352.htm
Upravil JRM66 dne 01.07.2015 19:32
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Koupil jsem úplně stejný vstřik v autosoučástkách.,ale přesto bylo něco špatně. Vyhodil jsem 1800 Kč. Když to klepe, tak trpí klikovka a snižuje se životnost motoru. Jestli chceš, tak ti ho pošlu.. Namontoval jsem zpátky ten starý.
Upravil liborGS dne 02.07.2015 05:22