Jen pro zajímavost pár detailů, jak vypadá motorka na Dakar s profesionálním továrním kitem za asi půldruhého mega. Takhle se dělá, když je úplně jedno, kolik to bude stát peněz..
Váha asi kolem 140kg kompletní se vším. Výkon - motor není upravený, je to Marathon kategorie takže mohli dát jiný filtr a jiný výfuk ale jinak nic. Nesmí se měnit brejle, kyvka a tím pádem tam nejdou dát silnější vidle ...
Ty plasty na nádrži jsou z karbonu, kokpit je ze sklolaminátu kvůli pružnosti, nádrž je z tradiční sudoviny (podobný houževnatý plast jako se z něj dělají bílé sudy na vodu), kola jsou exkluzivně dělaný pro tento projekt u supersproxu. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zapomněl jsem že ty stříbrný nádrže a šucplech jsou s titanové slitiny, ty 5l nádrže vzadu váží asi jako papírová obálka. Ta zátka je těžší než ta nádržka. Neuvěřitelný materiál. Vyráběla to továrna, která dělá věci pro Boeing
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...