Zdravím všechny Géesáky,
měl bych možná už ohraný dotaz na ventilové vůle u GS 2011? Zkoušel jsem tu něco vyhledat ale odpověď jsem nalezl jen na starší modely.
Jak je to u dvouvačkového boxera s intervaly kontrol a jaké jsou popřípadě vůle?
Moje nynější moto jezdila poctivě do bmw servisu a z faktur jsem se dočetl že je kontrolovali cca po 20tis km? Tak nějak jsem žil v přesvědčení že se mají dělat každých 10tis km ale možná to platilo jen u jednovaček?
Díky za odpověď a ať to jezdí :-)
Díky, z těch podložek nemám moc radost protože to už doma asi nezvládnu tak jako u staršího modelu ale budu teda doufat že teď to bude v poho. Je to 500 km co to bylo na servisu ale o jejich kontrole ani čárka. Poslední zmínka o ventilech je ve 28tis a teď mám 37tis
Zvládneš to v pohodě úplně sám až sundaš víka uvidíš, změříš,a pokud nebudou sedět vůle vycvakneš segerovečky vyměníš podložky a hotovo tohle v Bmw vychytaly.
já koupil http://www.bmwgs....d_id=31878
(po prvním majiteli, servisováno v Renocaru a km sedí)
sice jsem připlatil víc, než stála původně, ale nelituji
zatím osobně najeto jen 2tis
vzhledem k tomu, že servis na budíku mi ještě nesvítí (asi od poslední výměny oleje), tak zatím jezdím
Upravil Sandokan dne 11.07.2017 19:16
R 1200 R DOHC 2013, 90 Jahre edice, předtím R1150R 2003
tak jsem to pro jistotu překontroloval a vše je zatím v toleranci.
Servisák měl pravdu, dík
jen se zeptám, je v orig nářadí plastový háček na vytažení "faje" (konektoru svíčky) ?
u 1150 byl
Upravil Sandokan dne 30.07.2017 22:40
R 1200 R DOHC 2013, 90 Jahre edice, předtím R1150R 2003
Většinou tam nebývá. Ten plastový originální přípravek pro vytahování indukčních cívek (fajek) stejně není ideální - nedrží, sjíždí. Kup tenhle a máš vystaráno: http://www.bmwmot...2moto-p919...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...